Tai sitten ei ollut, ultra on vaan (karkea) arvio.No ei voikaan olla varma, mutta lapsi olisi ainakin ollut pienempi, jos olis esim.LA:n tienoolla käynnistetty. Olis voinut olla 0.5kg kevyempikin ihan hyvin ja olikin, kun silloin ultrattiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tai sitten ei ollut, ultra on vaan (karkea) arvio.No ei voikaan olla varma, mutta lapsi olisi ainakin ollut pienempi, jos olis esim.LA:n tienoolla käynnistetty. Olis voinut olla 0.5kg kevyempikin ihan hyvin ja olikin, kun silloin ultrattiin.
Tai sitten ei ollut, ultra on vaan (karkea) arvio.
Tai sitten ei ollut, ultra on vaan (karkea) arvio.
No kuopuksen(kin) kohdalla ultrien arviot osui ihan nappiin, tai no, heitti se 5g.
Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä;26848267:Minä uskon tuuriin. En usko, että toisilla on parempi kivunsieto tai asenne, vaan yksinkertaisesti toisilla on parempi tuuri. Itsellä kaksi synnytystä: toisen jälkeen vannoin, ettei enää lapsia, ja jäi huono maku pitkäksi aikaa. Päällimmäisenä muistot kivusta ja pelosta. Mutta se menikin persiilleen, pitkä synnytys ja lapsi teholle.
Toinen synnytys oli taas kivuliaampi, mutta nopea ja lapsi oli ok. Ei kivunlievitystä. Silti olisin voinut synnyttää vaikka heti, positiivinen kokemus. Silkkaa tuuria.
Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä;26848317:Miksi sitten samalla ihmisellä voi olla niin erilaiset synnytykset? Minä luulen, että se on tilannekohtaista, miten kivun kokee. Väsymys, henkinen tila, jne vaikuttaa. Ei se, että on jotenkin "hyvä sietämään kipua".