Miten lihavat rakastlevat?

[QUOTE="vieras";26841818]Tarkoitatko jotain 100kg ylipainoisia?[/QUOTE]

Mä painan suurinpiirtein tuon verran enkä mä kyllä mikää järjettömän kokoonen valas oo. Jos mies ei mun reikää löydä, niin kyllä vika on sitte miehen taidoos eikä mun painos.

Joillaki vähä hukas käsitys siitä koska ihminen on oikiasti tosi iso.
 
"vieras"
Mä painan suurinpiirtein tuon verran enkä mä kyllä mikää järjettömän kokoonen valas oo. Jos mies ei mun reikää löydä, niin kyllä vika on sitte miehen taidoos eikä mun painos.

Joillaki vähä hukas käsitys siitä koska ihminen on oikiasti tosi iso.
Tarkoitin, että ihmisiä joilla on yli 100kg ylipainoa. En ihmisiä, jotka painavat 100kg, miehenikin painaa 130kg eikä ole kuin 15kg ylipainoinen.
 
Surullista kyllä, myönnän miettineeni joskus samaa asiaa :LOL:
Liityn joukkoon. Onnistuuko todella tukevilla esim. takaapäin touhuaminen ihan normaalisti? En siis tarkoita mitään pieniä pömppömahoja, vaan kunnon ihratynnyreitä*.

* Varaan oikeuden käyttää epäkunnioittavia termejä sellaisista asioista, joihin ihmiset ovat itse syypäitä. Tervakeuhkot, viinasienet, ihratynnyrit jne.
 
[QUOTE="vieras";26841887]Tarkoitin, että ihmisiä joilla on yli 100kg ylipainoa. En ihmisiä, jotka painavat 100kg, miehenikin painaa 130kg eikä ole kuin 15kg ylipainoinen.[/QUOTE]

Sori, ymmärsin väärin. Joo onhan noita todella isoja ihmisiä nähny ku kattoo suurinta pudottajaa. Taisi just parhaillaan näytettävän kauden Michael olla painavin tähän mennes ja oliko se lähtöpaino joku 239kg.
 
"kukkanen"
Mä painan suurinpiirtein tuon verran enkä mä kyllä mikää järjettömän kokoonen valas oo. Jos mies ei mun reikää löydä, niin kyllä vika on sitte miehen taidoos eikä mun painos.

Joillaki vähä hukas käsitys siitä koska ihminen on oikiasti tosi iso.
Minä ymmärsin tuon niin, että ylipainoa on 100 kg, mutta ehkä olen väärässä. Yhden tutun hentoisen naisen mies painaa yli 140 kg (siis painoi vuosia sitten kun sattui osumaan tavaravaaka kohdalle, nut painaa varmasti muutama kymennen kiloa enemmän) ja he ovat onnistuneet saamaan vauvan pari vuotta sitten. On vaikea kuvitella miten seksi voisi olla nautinnollista tuolle naiselle. Alla ei varmaan ainakaan pysty olemaan ja epäilen että ulottuvuusvaikeuksiakin tulee siinä asennossa, jos miehen maha roikkuu siinä päällä. Jotain muita asentoja kait sitten voivat käyttää... Maha leviää kyllä sivuille päin, kun ihminen asettuu makuulle, joten se auttaa jonkin verran.

Minusta on ihan normaalia, että ihmiset pohdiskelevat tällaisia asioita, eikä siinä ole mitään pahaa.
 
"vieras"
Sori, ymmärsin väärin. Joo onhan noita todella isoja ihmisiä nähny ku kattoo suurinta pudottajaa. Taisi just parhaillaan näytettävän kauden Michael olla painavin tähän mennes ja oliko se lähtöpaino joku 239kg.
Kirjoitin itse epäselvästi, mutta tosiaan kun suurinta pudottajaa katsoo niin kyllä siinäkin näkee ihan aktiivisia ihmisiä. Joten tuskin satakaan ylikiloa ovat seksin este. Ja olihan Daily mailissakin juttua vuodepotilaana olevasta Britanian? suurimmasta naisesta, joka harrasti maratonseksiä miehensä kanssa.
 
"Minä vain"
En tiedä olenko validi vastaamaan kun ylipainoa vain 20 kiloa nykyajan ihanteisiin, mitat 160/70. Mutta kiitos hyvin onnistuu hoikan ja nuorekkaan mutta ah niin varatun rakastajani kanssa!
 
joup
Mä painan reilu 100 kiloa ja pituutta on 176 cm eli olen varsin isokokoinen naiseksi, mutta en kömpelö ollenkaan. lisäksi harrastan liikuntaa, joten pysyn notkeana. Mies on normaalipainoinen ja kyllä me molemmat seksistä nautitaan ihan täpöllä. 4 lastakin ollaan saatu aikaiseksi =)
 

Yhteistyössä