Miten lihavat rakastlevat?

En tarkota siis näitä minimani-pariskuntia joissa akka on kuin ensi vuoden taikina ja ukko parrakas vinkuheinä, vaan pariskuntia jotka molemmat on selkeesti obeeseja eli miehellä hirmukeissi etureppu ja nainen odottaa kolmosia mutta ei ole raskaana
 
[QUOTE="vieras";26841975]Tämä pitää varmasti paikkaansa. Sama häiriö aivojen palkitsemisjärjestelmässä mikä aiheuttaa ylensyöntiä aiheuttaa myös muita addiktioita.[/QUOTE]

Saattaa hyvinkin olla noin.
Jotkut ihmiset todellakin ovat aistillisia; nauttivat hyvästä ruoasta, loistavasta seksistä, kauniista asioista, musiikista, taiteesta, ystävyydestä, maisemista jne. - mahdollisesti enemmän kuin luonnostaan askeettisemmat kanssasisarensa ja -veljensä.

:)
 
Mä painan reilu 100 kiloa ja pituutta on 176 cm eli olen varsin isokokoinen naiseksi, mutta en kömpelö ollenkaan. lisäksi harrastan liikuntaa, joten pysyn notkeana. Mies on normaalipainoinen ja kyllä me molemmat seksistä nautitaan ihan täpöllä. 4 lastakin ollaan saatu aikaiseksi =)
Mut jos miehelläs ois sama BMI eli joku nelkyt niin miten tuossa rakastellaan?
 
nohhh
ETSIKÄÄ VAIKKA AIKUISVIIHDETTÄ JA KATSOKAA, niin ei tarvitse täällä joka viikko vinkua...

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1984458-kuinka-lihavat-ihmiset-harrastavat-seksia/
 
"vieras"
Jotkut ihmiset todellakin ovat aistillisia; nauttivat hyvästä ruoasta, loistavasta seksistä, kauniista asioista, musiikista, taiteesta, ystävyydestä, maisemista jne. - mahdollisesti enemmän kuin luonnostaan askeettisemmat kanssasisarensa ja -veljensä.
Aivojen poikkeavuudet ovat ihmeellisiä. Niiden seurakusena meillä on myös homoja, epileptikoita, alkoholisteja ja raiskaajia. Maailma on täynnä aivovammaista mutta iloista sakkia.
 
[QUOTE="vieras";26842087]Aivojen poikkeavuudet ovat ihmeellisiä. Niiden seurakusena meillä on myös homoja, epileptikoita, alkoholisteja ja raiskaajia. Maailma on täynnä aivovammaista mutta iloista sakkia.[/QUOTE]

Jeps.
On siis käynyt helkutin hyvä onni jos on sattunut syntymään aistilliseksi, elämästä nauttivaksi ihmiseksi sen sijaan että olisi saanut jonkun vaikean tai vastenmielisen vamman.

:)
 
no just
Tiedoksi: 176 cm pitkän 100 kg painavan naisen bmi on 32,28. On "vähän" eri näköinen kuin samanmittainen nainen bmi:llä 40...
En ole todellakaan mikään valas vaan "täyttä lihaa" koko nainen =) En edes näytä naispuoliselta kuulantyöntäjältä tai keihäänheittäjältä =) Taitaa sulla olla vähän hakusessa nää naisen mitat. Itse olet varmasti pieni, hintelä mies.
 
kerropa
Kerro Äijä4life, että mitä teet täällä "akkojen palstalla" ja oletko itse kova panomies, kun olet muiden seksielämästä noinkin kiinnostunut. Miten seksi itseltäsi sujuu ja kerro vielä mittasi?
 
"elli"
Ap:n kysymys on toisinaan mielessä käynyt....Itselläni on n. 10kg(omasta mielestäni) ylipainoa ja seksiä harrastaessani tunnen itseni toisinaan norsun kokoiseksi. Ehkä ikä on auttanut siihen, ettei niin häpeä omaa kroppaansa, mutta en voi täysin kieltää sitä, etteikö tiettyjä kohtia peitä/halua liiemmin esitellä jne...
Itselläni on reilusti ylipainoinen kaveri ja hänellä ylipainoinen mies. Joskus on tehnyt mieli kysyä, että miten seksin harrastaminen oikein onnistuu, mutta olen katsonut paremmaksi pitää suuni kiinni.(ilmeisesti on onnistunut-heillä kaksi lasta) Mut ihan jos loogisesti ajattelee, niin tuskin mikään lähetyssaarnaaja-asento mitään lemppareita voi olla. Ehkä joku takaapäin-asento missä pääsee mahdollisimman lähelle. Ja kyllähän se on selvä ettei mikään pieni * mies voi olla.
 
Kerro Äijä4life, että mitä teet täällä "akkojen palstalla" ja oletko itse kova panomies, kun olet muiden seksielämästä noinkin kiinnostunut. Miten seksi itseltäsi sujuu ja kerro vielä mittasi?
Takerrun ensimmäiseen kysymykseen, koska muistelen kuulleeni itse saman kysymyksen useaan kertaan ja aina ihmetelleeni. "Akkojen palstalla"? Onko naisten jutut jotenkin miesten arvolle sopimattomia vai mistä moinen mollaus sukupuolta kohtaan? Minusta molempien keskustelut on ihan mielenkiintoisia, vaikka aiheet voikin olla erilaisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26842551:
Useissa asennoissa mihi lihavat eivät pysty.
Mä olen tähän mennessä kaikkiin taipunu... Mutta mä olenkin ite ollu se ylipainoinen normipainoisen kanssa... Tosin lihavaa miestä pitäis kokeilla, eiks se yksikin nainen palstalla valitellu että ukko on lihonu ja että sen kyrpä lihoi samalla :LOL: Lihaville miehillä mahtaa olla muhkeet lerssit :p
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26842551:
Useissa asennoissa mihi lihavat eivät pysty.
Minä olin pitkään reippaasti ylipainoinen. Nykyään lie normaali.
Ainoa asento joka nykyään onnistuu ja ennen ei, on se missä mies nostaa seinää vasten ja "keihästää"... ja jos nyt ollaan rehellisiä sen asennon avuista naisen kiihottajana, niin heikohkona esileikkinä menee, mutta jos tuon menettää niin ei paljon (mitään) menetä.

:)
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
"yks"
Jaa miten niin ei läetyssaarnaaja onnistu? Olemme molemmat reilusti yli satakiloisia ja tuo on edelleen lempiasento. Asennot eivät ole muuttuneet miksikään vaikka lapsia ja kiloja on vuosien varrella tullut lisää. Keittiön pöydällä tms. ei enää touhuta monestakaan syystä...

No okei loppuraskaudesta jotkut asennot vähän hankalia, mutta taitaa olla hoikemmillakin.

Vaikkaam, että pitää olla yli 200 kg, että asennon puolesta tekee tiukkaa. Tosin epäterveet elintavat tietysti saattavat vaikuttaa miehen potenssiin, ihan toki painosta riippumatta, mutta jos syö pelkkää roskaa eikä lainkaan liiku niin mahtaako sujua ainakaan ilman lääkeitä tms.
 

Yhteistyössä