Missä vaiheessa olette varhaisultrassa käyneet

• Viestiketjun aloittaja "Tiiru"
  • Ensimmäinen viesti
"Tiiru"
Ja mihin viikkoon kannattaa odottaa, että mahd sydämenlyönnit näkyisi varmuudella? Pelko persiissä koko ajan että tämäKIN kesken menee ja varhaisultra pistäisi varmaan rauhoittumaan mikäli jotain elävää sieltä löytyisi ja jos sinne asti edes ehditään. Yritän ajatella jotain muuta mutta hiukan vaikeaa...

"Vieras"
Kävin rv 6+3. Syke näkyi mutta sykkeen vaihtelun vuoksi lääkäri suositteli uutta käyntiä myöhemmin. Uusinta käynnillä rv 7 syke olikin jo heikentynyt ja siitä seuraavassa kontrollissa rv 8 ei näkynyt sykettä. Odottelisin sinne rv 7 koska tuolloin 6+ syke kuulemma voi olla vielä niin "alkutekiöissä" , että ei nähdä onko se säännöllinen.

mä olin ihan muista syistä polikontrolleissa, joten syke katsottiin jo tosi aikaisin, ehkä vkolla 6-7 välillä ja näkyi, tsemppiä tiiru kovasti, sopiiko kysyä, onko sulla ollut monta keskenmenoa?

"Tiiru"
[QUOTE="Vieras";26839243]Kävin rv 6+3. Syke näkyi mutta sykkeen vaihtelun vuoksi lääkäri suositteli uutta käyntiä myöhemmin. Uusinta käynnillä rv 7 syke olikin jo heikentynyt ja siitä seuraavassa kontrollissa rv 8 ei näkynyt sykettä. Odottelisin sinne rv 7 koska tuolloin 6+ syke kuulemma voi olla vielä niin "alkutekiöissä" , että ei nähdä onko se säännöllinen.[/QUOTE]

Ok täytyy varata joku päivä kun viikkoja sen verran. Ainakin tiedän tarkalleen rv:n.

"Tiiru"
[QUOTE="vieras";26839435]Mitä se ultra auttaa? Kesken se voi mennä jokatapauksessa...[/QUOTE]

Jos sydämenlyönnit näkyy niin onnistumisprosentti on iso. Rauhottais tätä ressiä edes vähän. Haluan kuulla mielelläni mahd aikasin uudesta keskenmenosta, enkä vasta rv12+

Onnea, tiiru!! :flower:

Ensimmäisen kohdalla kävin jo rv 7-8 varmistamassa, että olen oikeasti raskaana.
Sitten rv 11-12 uudestaan, NT-ultrassa. Toisen kohdalla kävin NT-ultrassa rv 12. Jos aikoo käydä NT-ultrassa (niskapoimu-), täytyy se tehdä ennen rv 12-13.

"Tiiru"
Onnea, tiiru!! :flower:

Ensimmäisen kohdalla kävin jo rv 7-8 varmistamassa, että olen oikeasti raskaana.
Sitten rv 11-12 uudestaan, NT-ultrassa. Toisen kohdalla kävin NT-ultrassa rv 12. Jos aikoo käydä NT-ultrassa (niskapoimu-), täytyy se tehdä ennen rv 12-13.
En tiedä onko tässä mitään onniteltavaa, mutta kiitos kuitenkin. Tai siis toivottavasti olisi!

Mun piti mennä 7+3, mutta meninkin jo 6+0 päivystyksen kautta. Silloin näkyi pienen pieni sykkivä "herne".

(Joo kiitos kysymästä menin, koska oli vatsakipua. Edellinen raskaus oli kohdunulkoinen ja jouduin leikkuriin ja sitten vielä metopiikille.)

Onnittelut jo tässä vaiheessa ja peukut pystyssä että nyt menee loppuun asti! :flower:

Itsellä aikaisin ultra oli rv 8+3 ja siinä näkyi jo sykkeen lisäksi selkeästi pää ja kroppa.

Kuinka pitkällä muuten olet?

"vieras"
Kävin rv 6+3 ja yhdessä seuraavassa raskaudessa rv 6+5, molemmissa näkyi sydämen syke ja vastasi viikkoja. No, rv 11+4 meni molemmat kesken, paria päivää ennen np-ultraa. Molemmissa kehitys oli pysähtynyt rv 8-9 viikoille. Onneksi noiden keskellä oli yksi onnistunut raskaus. Nyt olen raskaana jälleen ja menin ultraan vasta rv 9+4. Kun se oli ok, uskalsi hengähtää ja nyt on jo np-ultra takana ja rv 12+1. Alan kohta kertomaan ihmisille :)

"Jaa"
[QUOTE="vieras";26839767]Kävin rv 6+3 ja yhdessä seuraavassa raskaudessa rv 6+5, molemmissa näkyi sydämen syke ja vastasi viikkoja. No, rv 11+4 meni molemmat kesken, paria päivää ennen np-ultraa. Molemmissa kehitys oli pysähtynyt rv 8-9 viikoille. Onneksi noiden keskellä oli yksi onnistunut raskaus. Nyt olen raskaana jälleen ja menin ultraan vasta rv 9+4. Kun se oli ok, uskalsi hengähtää ja nyt on jo np-ultra takana ja rv 12+1. Alan kohta kertomaan ihmisille :)[/QUOTE]

Hieno tarina tilanteeseen.

Yhteistyössä