Rypyt
No ei todellakaan tarvi, näytät tosi nuorekkaalta <3No mut mä en häpeä ikääni
No ei todellakaan tarvi, näytät tosi nuorekkaalta <3No mut mä en häpeä ikääni
Minkä kuvan näyttivät venakosta??? Mäkin tahdon nähdä. Laita linkkiä pliiiisAlkuperäinen kirjoittaja Ihania tytteleitä:);26826485:Tossa ku näkin sen kuvan, mitä Venakosta näyttivät niin täytyy vaan todeta että kyllä palstan Suomalaissyntyiset ovat paljon kauniimpia <3
Venäläisillä on normaalisti jotenkin kamalan häiritsevän suuret nenät
Ihana :heart: koska muuten jakaudut?
Mistäs tiedät, etten tietäis...?Tietäisit vain millainen veijari
*nauraa kippurassa* hyvin sä vedätNäinhän se menee että jos nostaa kulmia, rypyt entisestään syvenee, mutta auta armias jos ei nosta niin luomet roikkuu
Pahempi toistaan kumpikin on.
Nyt se alkaa olemaan jo hieman urheilullisuutta vaativa, konstit on monet kun yrittää vaikka sängystä kammeta vauhdilla ylös keskellä yötä kun tuntuu että rakko räjähtääIhana :heart: koska muuten jakaudut?
Minäkin olen syntynyt marraskussa Paras kuu kaikista :heart:Nyt se alkaa olemaan jo hieman urheilullisuutta vaativa, konstit on monet kun yrittää vaikka sängystä kammeta vauhdilla ylös keskellä yötä kun tuntuu että rakko räjähtää
Marraskuun alussa on laskettu aika, et tässä saa vielä odotella muutaman tovin
Ihana sanonta,jakaudut.Ihana :heart: koska muuten jakaudut?
Noooo... Skorpionilapsen kanssa voi olla vähän haastettaMinäkin olen syntynyt marraskussa Paras kuu kaikista :heart:
Sä oot trendikäs mummukka
Vähän?Noooo... Skorpionilapsen kanssa voi olla vähän haastetta
mee sä idiootti taas v*****n täältä aikuisten palstalta meuhkaamasta. Unohtuiiko sulta huutomerkkipussi kotiin?Alkuperäinen kirjoittaja Tsemppii idänihmeelle:D;26827344:Sen missä näytti siltä kun olis ollu vappunaamari päässä. Siis harvinaisen iso nenä ja syylältä näyttävä näppylä nenän vieressä Kyllä se kuva vielä ilmaantuu jossain vaiheessa
Mä kans luulin että on joku kauniskin tapaus.
Kivasti itseensä kehuu täällä ja talloo muita, ei mitenkään muutenkaan stabiilein tyyppi.