Kuinka moni teistä tajuaa vaihtaa oikeaan aikaan öljyt autoon? Tai pahimmat on niitä kun osaa kyllä ajaa - autolla jossa on jostain kummasta tankki aina täynä (ai juu- se pitäs kai joskus tankata, mut kun mä en vaaaaan tykkää). Tai ne talvirenkaat vaan tupsahtaa alle, viemärit avautuu ihan itsestään...
Kuinka moni arvon rouvista on itse avannut hajulukon, oma-aloitteisesti, ja tyhjentänyt? Vallankin omakotitaloissa on liuta hommia joita naispuoleinen ei välttämättä tajua ennen kuin on "rikki". Ihan sama lattian roskien kanssa. Mies ei välttämättä jokaista huomaa, vasta kun alkaa roskat tarttua jalkoihin.
Kuinka moni mies pesee ikkunat (oma-aloitteisesti), kuinka moni mies vaihtaa verhot, kuinka moni mies lyhentää housunlahkeet, kuinka moni mies leikkaa lastensa tukat, kuinka moni mies päälystää lastensa koulukirjat, kuinka moni mies harjoittelee puheterapialäksyjä lapsensa kanssa, kuinka moni mies järjestää syntymäpäiväjuhlia yms, yms. Kyllä näitä hommia riittää naisellekin, vaikka ei autonrenkaita vaihtaisikin. Mielestäni on hölmöä vetää perus siivousta kerran pari vuodessa tehtäviin juttuihin.