Lähetä kuvasi niin haukun sen

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26813190:
En arvostele eläkeläisiä. Tarkoitin nuoria naisia.
No voisit sä nyt kummiskin arvostella, edes tämän kerran. Muuten mun pitää mennä siivoamaan keittiö eikä mua yhtään huvita. Pliiiiiiiiiiiiiis!
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";26813200]Haloo keittis, ei tähän aikaan siivota vaan relataan!![/QUOTE]
Pakko noi kalaliemen sakat ja astiat on siivottava. Muuten täällä aamulla haisee. Tosin voisin valjastaa kuopuksen siivoushommiin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26813215:
Pakko noi kalaliemen sakat ja astiat on siivottava. Muuten täällä aamulla haisee. Tosin voisin valjastaa kuopuksen siivoushommiin.
kalalientä! haisee elokuussa aika pahalle. Mätänee! sen hajun tunnustan aina!
 
La Paset
Alkuperäinen kirjoittaja äijä4life;26810323:
Ilmaiseksi!
Katsottaviksi, mutta toiset, esim. Milanna, toisaalla, katsottaa aina Aijaan kautta?
Onko se kiinni vehkeistä/taidosta? Muutkin rumat ja viisaat voivat vastata kysymykseeni. En itse osaa siistää iPadin kuviani tänne.
Vorlä tuosta ulkonäöstäsi. Oletko syntynyt ennen sotia vai jo rauhan aikana?
 
"vieras"
Katsottaviksi, mutta toiset, esim. Milanna, toisaalla, katsottaa aina Aijaan kautta?
Onko se kiinni vehkeistä/taidosta? Muutkin rumat ja viisaat voivat vastata kysymykseeni. En itse osaa siistää iPadin kuviani tänne.
Vorlä tuosta ulkonäöstäsi. Oletko syntynyt ennen sotia vai jo rauhan aikana?
Milanna on milanna! sinä olet sinä! Et kyllä hirmusesti "ulos" anna!
 
[ IMG ] tuo rako [ /IMG ]
Ja sit kaikki välit pois =)

QUOTE=La Paset;26813780]Katsottaviksi, mutta toiset, esim. Milanna, toisaalla, katsottaa aina Aijaan kautta?
Onko se kiinni vehkeistä/taidosta? Muutkin rumat ja viisaat voivat vastata kysymykseeni. En itse osaa siistää iPadin kuviani tänne.
Vorlä tuosta ulkonäöstäsi. Oletko syntynyt ennen sotia vai jo rauhan aikana?[/QUOTE]
 

Yhteistyössä