G: Jos vaihtoehtona olisi elää varastaen tai itseään myyden, kumman valitsisit?

Elättäisitkö itsesi/perheesi ennemmin varastamalla vai ryhtymällä prostituoiduksi?

• Varastaisin

Ääniä: 19 43,2%
  • Ryhtyisin prostituoiduksi

Ääniä: 26 59,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    44
"vieras"
miks sä tytsi luulet, että huoran ammatti automaattisesti vahingoittaa ihmistä. mä en oo huora, mutta voisin kuvitella, että mulle henkilönä se sopisi ihan hyvin. seksi on mulle seksiä, eikä mikään sen kummempi juttu. tunne tasolla olen aika kova ja jos asiakkaina olisi tavallisia miehiä, niin miten niistä traumoja sais.

Moni tuntuu vierastavan ajatusta siitä, että pitäisi myydä seksipalveluja myös fyysisesti tai muuten "vastenmielisille" ihmisille. Sen perusteella, mitä olen täällä monissa ketjuissa lukenut. Senkin takia laitoin tuohon, ettei asiakkaitaan saisi valita.

[QUOTE="vieras";26806587]miks sä tytsi luulet, että huoran ammatti automaattisesti vahingoittaa ihmistä. mä en oo huora, mutta voisin kuvitella, että mulle henkilönä se sopisi ihan hyvin. seksi on mulle seksiä, eikä mikään sen kummempi juttu. tunne tasolla olen aika kova ja jos asiakkaina olisi tavallisia miehiä, niin miten niistä traumoja sais.[/QUOTE]

En ole sanonut, että automaattisesti. Mainitsin, että monissa tapauksissa. Onhan siitäkin tehty tutkimusta, että moni hyväksikäytön uhri toimii prostituoituna.

"Minua ei häiritse, jos tytsi haluaa säästellä neitsyyttään vaikka viisikymppiseksi asti" Tämä liittyy aloitukseen miten? Jos jätettäisiin ne henkilökohtaisuudet väliin. Monella on juurikin vähän romantisoitu kuva itsensä myymisestä työnä, jossa voi valita, milloin ja kenen kanssa harrastaa seksiä ja vaikka kelpuuttaa vain ne, jotka ovat fyysisesti viehättäviä tai edes suht "taviksia". Ajatuksena oli nyt, että asiakkaana voisi olla myös niitä vähemmän viehättäviä ihmisiä.

"Harrastan kyllä hyviä seksisuhteita miesten kanssa, joitten kanssa synkkaa. Ne toiset sitten maksavat siitä"

Tarkoititko tuolla ekalla lauseella myös sitä seksipalvelujen myymistä? Se kun ei yhtään kuulosta itsensä myymiseltä, että harrastaa molempia osapuolia tyydyttäviä irtosuhteita.

himps
Saako kysyä ketjua lukevilta miehiltä, että jos perheenne toimeentulo riippuisi vaimostanne tai tyttärestänne, toivoisitteko hänen ennemmin varastavan vai myyvän itseään?

Huomaan, että itse toivoisin mieheni ryhtyvän ennemmin varkaaksi. Itse taipuisin varmaan helpommin myymään itseäni kuin varastamaan, mutta olen erittäin varma siitä, että mies toivoisi ennemmin minunkin hankkivan toimeentulomme varastaen. Samoin jos kyse olisi tyttärestäni (täysi-ikäisestä tietenkin) niin antaisin kyllä ennemmin sorkkaraudan ja tiirikan käteen kuin kondomipakkauksen.

riippuu
Moni tuntuu vierastavan ajatusta siitä, että pitäisi myydä seksipalveluja myös fyysisesti tai muuten "vastenmielisille" ihmisille. Sen perusteella, mitä olen täällä monissa ketjuissa lukenut. Senkin takia laitoin tuohon, ettei asiakkaitaan saisi valita.
En jaksanut lukea koko ketjua, mutta tämä ajatusleikki on vähän hölmö, jos asiakkaita ei saisi valita. Varastaessa kuitenkin olisi mahdollisuus valita, mistä tai keneltä varastaa?
Jos en saisi valita asiakkaita, varastaisin mieluummin, koska siinä olisi jonkinlainen valinnanvara.
Jos saisin valita asiakkaat, olisin mieluummin prostituoitu. Ei se prostituutio aina niin kamalaa ole. Kaverini, kolmekymppinen opiskelija ja älykäs, itsenäinen nainen, on myynyt seksiä jo monta vuotta. Naisella on vakioasiakkaat, rahaa tulee hyvin ja ennen kaikkea hän nauttii työstään. Jos olisin sinkku, valitsisin ehdottomasti tämän vaihtoehdon varastamisen sijaan. En tiedä sopisiko se minulle, mutta mieluummin kokeilisin sitä ensin.

Kepsis
"Minua ei häiritse, jos tytsi haluaa säästellä neitsyyttään vaikka viisikymppiseksi asti" Tämä liittyy aloitukseen miten? Jos jätettäisiin ne henkilökohtaisuudet väliin. Monella on juurikin vähän romantisoitu kuva itsensä myymisestä työnä, jossa voi valita, milloin ja kenen kanssa harrastaa seksiä ja vaikka kelpuuttaa vain ne, jotka ovat fyysisesti viehättäviä tai edes suht "taviksia". Ajatuksena oli nyt, että asiakkaana voisi olla myös niitä vähemmän viehättäviä ihmisiä.
No vissiin ei kannata kuunnella prostituoituja itseään, sulla on omasta mielestäsi oikeampi käsitys asiasta, olkoonkin että tämä "huoran" kommentointi on aika yksi yhteen kaikkien vapaasta tahdosta itseään myyvien haastatteluiden kanssa mihin olen törmännyt vuosien aikana.

• Tykkää
Reactions: vrs
No vissiin ei kannata kuunnella prostituoituja itseään, sulla on omasta mielestäsi oikeampi käsitys asiasta, olkoonkin että tämä "huoran" kommentointi on aika yksi yhteen kaikkien vapaasta tahdosta itseään myyvien haastatteluiden kanssa mihin olen törmännyt vuosien aikana.
Nyt ei puhuta edelleenkään itsensä myymisen todellisuudesta nyky-Suomessa vaan hypoteettisesta tilanteesta, jossa prostituutio olisi ammatti muiden joukossa.

riippuu
Nyt ei puhuta edelleenkään itsensä myymisen todellisuudesta nyky-Suomessa vaan hypoteettisesta tilanteesta, jossa prostituutio olisi ammatti muiden joukossa.
Mikä se tuollainen hypoteettinen tilanne olisi? Joku valtion kontrolloima palvelu, jossa "virkailijan" on pakko antaa kaikille?
Minäkin olen yksityisyrittäjä, vaikkakaan en rakkauden ammattilainen, ja voin todellakin valita asiakkaani. Joskus olen lempannut asiakkaan sen perusteella, että en pidä tavasta, jolla asiakas puhuu minulle.

"mama"
Varastaminenkin on sellanen asia että kaikki ei siihen kykene ilman että se kassalla paistaa naamasta kilometrin päähän ja toki se vaatii myös harjoitusta ja kiinni jääminen on aika suuri mahdollisuus tänä päivänä kun tuotteissakin on koodit jotka hälyttää kassalla. Jostain pikkukaupasta varastaminen jossa ei tätä kassahälytyssysteemiä ole käy aika vaivalloiseksi jos tosiaan jokapäiväinen ruoka perheelle pitäisi varastaa puhumattakaan siitä että pitäs vuokrarahat jne saada kasaan. Eli kyllä mä myisin itteäni, paremmin siinä rahaksi lyö.

Minä vastasin että varastaisin, koska käsitin sen tyyliin "pöllinpä sittarista lenkkimakkaran, että saa perhe syödäkseen". En siis ajatellut, että kultakaupaa ym pitäisi alkaa rosvoamaan. En usko, että eineksen anastaminen jostain jättimarketista vaikuttaisi tuon taivaallista kenekään elämään toisin kuin se vaikuttaisi psyykkeeseeni, jos joutuisn itseäni myymää. Jos taas kyse oli suurempien summien pöllimisestä, niin kai sitä olisi maksulliseksi naiseksi ryhdyttävä.

"mama"
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26806706:
Minä vastasin että varastaisin, koska käsitin sen tyyliin "pöllinpä sittarista lenkkimakkaran, että saa perhe syödäkseen". En siis ajatellut, että kultakaupaa ym pitäisi alkaa rosvoamaan. En usko, että eineksen anastaminen jostain jättimarketista vaikuttaisi tuon taivaallista kenekään elämään toisin kuin se vaikuttaisi psyykkeeseeni, jos joutuisn itseäni myymää. Jos taas kyse oli suurempien summien pöllimisestä, niin kai sitä olisi maksulliseksi naiseksi ryhdyttävä.
"Jos vaihtoehtona olisi elää varastaen tai myymällä itseään" ...miten tuon nyt sitten kukin ymmärtää...vaihtoehtona elää, käsitän sen niin että hankkia elantonsa ja se perhe ei yhdestä lenkkimakkarasta kostu mihinkään eli kyllä sitä pitäisi vähän rahakkaampia juttuja alkaa varastella jos mielii hengissä pysyä.

sama vieras
[QUOTE="vieras";26806782]Tekisin mieluummin itselleni väärin kuin toiselle. Eli myisin jos olis niin pahasti asian tila.[/QUOTE]

Lisäyksenä vielä, olisin siis elättäjä. Yksinäisenä voisin mennä "siltojen alle" ja kaivella roskiksia tai syödä luonnon antimia tai nääntyä vaan hengiltä.

"vieras"
Mä en ikinä pystyis itseäni myymään. Se olis ihmisarvoa alentavaa ja mä arvostan ja rakastan itseäni.

Varastelukin olis paha, mut jos olis ihan pakko, niin mielummin se.

Mulla tais teininä olla jonkinasteista kleptomaniaa kun varastelin ihan kaikkea, tarpeetontakin. Mä osasin hyvin purkaa hälyttimet ja vältellä kameroita. Piti ihan oikeasti opetella ostamaan ja maksamaan rahalla. Onneks ei ollut rahasta pulaa.

jotain rotia
Aina on olemassa joku muu vaihtoehto, kuin nämä kaksi. Kesäisin voi poimia metsän antimia ja myydä niitä. Muina aikoina löytyy takuuvarmasti jotain hanttihommia yms. Ja sosiaalihuoltokin on olemassa.

Olkoon kuinka hypoteettinen kysymys tahansa.

Eli vastaan, en kumpaakaan tekisi.

njp
Olettaen, että perhesuhteet olisivat samat kuin nyt, varastaisin mieluummin kuin myisin itseäni ja pettäisin miestäni. Muutenkin jotenkin ajattelisin, että varastamisen voisin vielä jotenkin myöhemmin parempina aikoina korvata kohteelle, mutta itseäni en enää saisi ennalleen, jos olisin seksiä myynyt.

Yhteistyössä