Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Ok suski..nyt muokattuna näyttää, kuin olisi aika kontrolliviivasen vieressä punainen viiva..se ei mielestäni, ole se oikia kohta..ja siinä heti vieressä onkin - se vaalea, oikia kohta.

Kovasti kuitenhin..

..Puuuuh+++++++:whistle::heart:

Ps. Tässä vielä netistä kopsattu plussa ja testinä Pregcheck.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90 ja maimai83
suski - ei ollut mitenkään tarkoitus toiveitasi viivan näkymisen suhteen vähätellä:)..kerroin vain oman näkemykseni kuvasta ja toivon kovin, että se punaviiva vielä tulisi siihen selvästi näkyviin - ja ihan ilman muokkauksiahin.:kiss:
(itse en sitä taitoa edes hallitse;))
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
Naapurin tyttö
Leo81 Sitten me odotamma :) Toivotaan siis parasta ja pelätään... ööö ... tätiä :D

Kyllä se on niin että tää on hyvä paikka jakaa toisten kanssa se jos itse ei tahdo nähdä...

Muokkailin taas värejä ja taas heti kun hieman väriä muutti tuli viiva näkyviin, läpivalasulla näkyisi eilisessä ja tässä päivässä punaväriä... o_O voiko muuten se väri jäädä niin sanotusti pinnan alle heikossa haamussa, että sen paremmin erottaa juuri läpi valasulla tai vinossa valaisussa?

Että kun tietäs :) :) :LOL::LOL:
 
Nuo testit on kuvattu (lukuunottamatta eilisiä kellertäviä) testiajalla,mun kännykamera kun käsittelee kuvan niin värit muuttuu radikaalisti..hmm..jotenki tummanpuhuvaksi.
meillä ei saa marketeista pc-puikkotestejä,ostin huomiseksi pc-liuskan(ja yhden häjissään tietenki dippasin jo kaupasta tullessani :D ) haen ylihuomenna apteekinoman,siinä pitäs jo olla sitten kai selvempiviiva..laitan pc-liuskasta kuvan kuhan kännykkä on ladannut itsensä
 
Minäkin oon nyt tikutellut ahkerasti, mutta noilla halpistesteillä. Mielenkiinnosta kysyn teiltä, esim. piuu:lta, paljonko teillä menee testeihin rahaa?? Itse kun en vieläkään raski edes apteekin omaa tehdä, vaikka sellainen kaapissa on :/ Digin ostin ja sen tein lauantaina, koska muutoin olisin ottanut lonkeroista :p

Loppuviikosta olisi tarkoitus tehdä uusi digi, ja jollei viikot ala nousta, se on siinä.
 
Joo, kaikki saavat toki testailla ihan niin paljon kuin haluavat :D Meneehän sitä rahaa turhempaankin, esim. röökiin. Minä tilasin keväällä kamalan kasan jotain halpoja testejä (olikohan one stepejä) ulkomailta, ja niitä nyt olen hassaillut pois :) Reissussa oli pakko ostaa PC:n testejä, kun jätin kaikki omat tarkoituksella kotiin :LOL:
 

Yhteistyössä