Kepsis
nyyyyyh, itketäänkö yhdessä? helpottaisiko?Mitähän sinä yleensä teet tässä ketjussa länkyttämässä, kun et näistä asioista mitään tiedä.
nyyyyyh, itketäänkö yhdessä? helpottaisiko?Mitähän sinä yleensä teet tässä ketjussa länkyttämässä, kun et näistä asioista mitään tiedä.
95 L. Mitä v***ua?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26801667:Rintaliivien kokotaulukko ja kokolaskuri Lumingerie-verkkokaupasta rintaliivit ja alusasut isorintaisille - Osta netistä, sovita kotona!
tuo vasta antoikin ihmeellisen tuloksen no joo, mut eiköhän nää laskurit ole vaan suuntaa antavia...
Ei se taida ketään ottaa koville, että "jollain" on isommat tissit. Kyllähän niitä on isoja ja pieniä ja kaikkea siltä väliltä.Kyllä tuntuu ottavan koville että jollain on isommat tissit
Mun 75E on ihan Sokoksen mallistosta, ei Changen.
Juu liiveille tarjoaa 5cm välein mutta se ottaa kaikki seuraavat 9cm siihen kokoon. eli tarjoaa ympärykselle 69 ympärystä 60.En tiedä mistä revit tuon moneen kertaan toitottamasi "faktan" laskurin ympäryksistä 10 cm:n välein, kun itse ainakin saan mittaa vaihtelemalla ympärysehdotuksia sen 5 cm:n välein (65/70/75).
Joten ei ole selitys sekään.
.
On. Laskuri tarjoaa kyllä kaikkia kokoja mutta siis tyyliin 60ympärystä jopa 69ympäryksiselle, vähän liikaa vedetty mukaan mun mielestä. Kyllä sille ympärykselle pitäisi tarjota jo 65 niin kuin liikkeessäkin.Ei ole. Laskurissa on kokoja ympärykselle 5 cm:n välein, joten keksi uusi selitys noille hervottomille heitoille.
Näitä aloituksia on nyt ollut niin paljon että suuresti ihmettelin tätä kiinnostusta toisten kuppikokoihin.Ei se taida ketään ottaa koville, että "jollain" on isommat tissit. Kyllähän niitä on isoja ja pieniä ja kaikkea siltä väliltä.
Mutta se alkaa tosiaan olla vähän outoa, että keskimääräinen kuppikoko tällä palstalla on jotain 75F, ja G:tä, H:tä, I:tä ja J:tä löytyy monta kertaa enemmän kuin B:tä ja C:tä.
No kyllähän näin erikoinen ilmiö kiinnostaa, kun se on tilastollisesti niin epätavallinen.Näitä aloituksia on nyt ollut niin paljon että suuresti ihmettelin tätä kiinnostusta toisten kuppikokoihin.
Mä olen kuules aina välillä koettanut jotain kappahallin tai lindexin tms kaupan DD liivejä siinä toivossa että saisin halvemmalla kivoja tissiliivejä, mutta jumalauta kun ei nää tissit sinne vaan mahdu Tai siis mahtuu jos ottaa ympärysmitaltaan aivan hervottoman kokoset liivit joita voi käyttää hulavanteena, mutta sillon se rintaliivien idea vähän niin kun kärsii.Toki se itelleni on ihan se ja sama.
Olen vaan sekä netissä että livenä törmännyt tyttöihin ja naisiin, jotka kieltäytyvät edes sovittamasta "normaalikauppojen" "normaalikoon" rintsikoita, koska "no kun ei mun kokoa 65E ikinä myydä missään, joo, on se ihan liiviliikeessä mitattu, Changessa kävin ja niillä on onneksi laaja valikoima munkin kokoa".
Se on se kuluttajan huijaaminen, joka käy nyppimään. Mutta sellaista se on tuo markkinointi.
Kuka on sanonut, että myyjäkin tekee niin?Miksi laskuri (ja myös myyjät liikkeissä) tekee noin? Koska uskottelemalla ostajan olevan erikoiskokoa 60 tai 65, voi kätevästi myydä heille omia, "tämän harvinaisemmankin ympärysmitan kattavia" liivimallejaan. Samalla pelataan monien mielestä imartelevilla mielikuvilla (siro kroppa, iso kuppi).
Laskuri tyrkyttää, onneksi myyjät ei. ainakaan niissä Changeissa missä itse olen käynyt. Laskurista voisi jotain palautetta laittaa jos ketään kiinnostaa, minua ei, koska sen tulokset eivät ole minulle ongelma. Ja jos myyjä yrittää selvästi myydä väärää kokoa, ja sen todella huomaa kun ne liivit puristaa, niin mielestäni siitäkin pitäisi laittaa palautetta mestan esimiehelle. Onneksi paikallisessa on osaava myyjä, näin ei ilmeisesti monissa valitettavasti ole.Joo, on liikaa vedetty minunkin mielestäni. Kas kun juuri tuo pienten ympärysmittojen (ja samalla "isomman" kupin) tyrkyttäminen on se asia, josta minä olen tässä ketjussa puhunut. (Iso huoh.)
Miksi laskuri (ja myös myyjät liikkeissä) tekee noin? Koska uskottelemalla ostajan olevan erikoiskokoa 60 tai 65, voi kätevästi myydä heille omia, "tämän harvinaisemmankin ympärysmitan kattavia" liivimallejaan. Samalla pelataan monien mielestä imartelevilla mielikuvilla (siro kroppa, iso kuppi).
En siis nyt halua kiistää sitä, etteikö jollekulle varmasti Changen liivit sopisi muita paremmin (ihmisiä, rintoja ja rintakehiä on niin monen mallisia).Mä olen kuules aina välillä koettanut jotain kappahallin tai lindexin tms kaupan DD liivejä siinä toivossa että saisin halvemmalla kivoja tissiliivejä, mutta jumalauta kun ei nää tissit sinne vaan mahdu Tai siis mahtuu jos ottaa ympärysmitaltaan aivan hervottoman kokoset liivit joita voi käyttää hulavanteena, mutta sillon se rintaliivien idea vähän niin kun kärsii.
Ja mä käyn mielelläni muissakin alusvaateliikkeissä (siksi kun valitettavasti niihin henkkamaukan DD uppeihin ei nää mun tissini mahdu), mutta yleensä tuo Change valitettavasti on halvin.
Tosin 65E vois löytääkkin sieltä henkkamaukalta sopivat liivit jos muuten mieleisiä löytyisi.
Jos sun ympärysmittasi rinnan alapuolelta on vaikkapa 76 cm, niin on kyllä ehdottomasti järkevämpää ottaa ne 75 ympärysmitalliset liivit kun isommat jos ne vaan hyvälle päällä tuntuu kun ovat uloimmassa hakasessa kiinni. Tissiliivit(kin) kun tuppaa venymään käytössä.Miksi laskuri (ja myös myyjät liikkeissä) tekee noin? Koska uskottelemalla ostajan olevan erikoiskokoa 60 tai 65, voi kätevästi myydä heille omia, "tämän harvinaisemmankin ympärysmitan kattavia" liivimallejaan. Samalla pelataan monien mielestä imartelevilla mielikuvilla (siro kroppa, iso kuppi).
Mut täähän on sitä erimerkkien kokoeroavaisuutta!En siis nyt halua kiistää sitä, etteikö jollekulle varmasti Changen liivit sopisi muita paremmin (ihmisiä, rintoja ja rintakehiä on niin monen mallisia).
Oma ja lähipiirini kokemus vain on se, että Changen ympärys 65 vastaa fyysisesti vaikkapa HM:n ympärystä 70 tai jopa 75. Ovat siis siis sekä mitattaessa että päällä yhtenevän kokoisia.
[QUOTE="Anne";26802130]Laskuri tyrkyttää, onneksi myyjät ei. ainakaan niissä Changeissa missä itse olen käynyt. Laskurista voisi jotain palautetta laittaa jos ketään kiinnostaa, minua ei, koska sen tulokset eivät ole minulle ongelma. Ja jos myyjä yrittää selvästi myydä väärää kokoa, ja sen todella huomaa kun ne liivit puristaa, niin mielestäni siitäkin pitäisi laittaa palautetta mestan esimiehelle. Onneksi paikallisessa on osaava myyjä, näin ei ilmeisesti monissa valitettavasti ole.[/QUOTE]Kuka on sanonut, että myyjäkin tekee niin?
Laskuri on päin persettä, sehän nyt on täällä todettu. Ne myyjäthän liikkeessä kyllä ottaa sen oikean mitan.
Kai siinä nyt jos ite tietää olevansa vaikka 82cm ja myyjä kertoo tulokseksi 60 niin kai siinä ite saa suuta auki, että mittaaha neito uudestaan?
Omakohtaisella kokemuksella on myyjät kyllä saman mitan saaneet liikkeessä kuin mitä itse kotona.
Onkohan niiden mittanauhasta leikattu 10cm alkupäätä pois vai?
Ei kannata ostaa Changesta heidän kokotaulukkonsa mukaan. Onneksi yleensä se myyjä tulee kyselemään/mittaa ja tsekkaa niin saa oikean kokoiset.Miks siis toi changen kokotaulukko on niin iso kriisi? Osta changesta changen kokotaulukon mukaan ja muusta liikkeestä heidän taulukkonsa mukaan. So simple.
Ei sun kanssa ole mahdollista keskustella, sillä sä kieltäydyt toistuvasti ja itsepintaisesti ymmärtämästä vastapuolen pointtia.Mut täähän on sitä erimerkkien kokoeroavaisuutta!
Samaa näkee vaatteissakin, marimekon paidat on ihan älyleveitä kun taas lindexin paidat paljon kapeampia. Kuitenkin kun sinne lindexin liikkeeseen menee vaatteita ostaa, ni se tieto jyskyttää takaraivossa, että lindex on niukkaa mitoitusta.
Esim, mun likka käyttää 92/98cm vaatteita normaalisti. Löytyy lindexin paita kokoa 104cm ja me&i paita koossa 110. Silti kaikki vastaa tota normaalia 98cm. Otin sen huomioon, kun tota me&i paitaakin ostin. Onko me&i nyt huijannut mua ostamaan isomman koon paidan, vaikka tyttö ei normaalisti noin isoa vaatekokoa käytä?
Miks siis toi changen kokotaulukko on niin iso kriisi? Osta changesta changen kokotaulukon mukaan ja muusta liikkeestä heidän taulukkonsa mukaan. So simple.