Mistä ette pidä, mistä "kaikki muut tykkäävät"?

Isot tapahtumat
Viinit
Siiderit
Lonkerot
Sushi
Riisi (paitsi riisipuuro)
Makarooni kaikissa muodoissaan
Jogurtti (ellei ole itse tehty)
Kaiken maailman yhdistykset
Perunamuusi
Sotka
Tiimari
Tuksukynttilät ja kaiken maailman suitsutkkeet
Laatikkoruoat
Zumba
 
padappapaa
Perhekahviloista ja kerhoista, av-mammoista, sellasista mammoista joille shoppailu on henkireikä ja kaikki lastenvaatteet täytyy olla merkkivaatteita, hernekeitosta, sisäelinruuista, kyylääkämummoista, nykynuorisosta, te-toimistosta, radio rockista, baarissa käymisestä, nykydesignista, risteilyistä, uusrikkaista joilla on lainaa vaikka muille jakaa jotka esittää muita parempia, ituhipeistä ja kukkahattutädeistä, siitä viinin tuputtamisesta ravintolassa, lumitöistä, täyteen ahdatuista linja-autoista, sairaaloista, terveyskeskuksesta, tilistä sillon kun se on nollilla, homeisista tiskeistä, valmiiksi marinoiduista porsaan grillipihveistä, huonosti käyttäytyvistä kakaroista kaupassa, lakusta, huh tuota listaa vois jatkaa loputtomiin
 
Siipiippuri
[QUOTE="Sarin";26794686]Mua kiinnostaisi kauheesti tietää, että miksi et pidä matkustelusta? Eikä minään "mikset tykkää juntti"-kysymyksenä, vaan ihan silkasta mielenkiinnosta olisi kiva kuulla :)[/QUOTE]

Tykkään olla kotona. Turvallinen olo :) Mulla on kotona myös kaksi kissaa joita en haluaisi jättää toisen ihmisen hoivaan.
 
Mutta pakko ihmetellä tuota jälkimmäistä! Joo, ehkä jossain halpisketjuravintoloissa, mutta pitää kyllä olla aika huippukokki jos saa kaikkia ravintoloita parempaa ruokaa kotona..?
No, harvoin tulee missään 100 euron ravintoloissa käytyä, mutta ei nyt kyllä halpisketjuravintoloissakaan, semmoisissa keskitasoisissa, siis silloin kun tulee... Ei paljon tule kun tosiaan kotona saa parempaa :D Jotenkin se vaan menee noin, vaikka en mä nyt mikään huippukokki ole, mutten kyllä ihan huonokaan.
 
Siipiippuri
Perhekahviloista ja kerhoista, av-mammoista, sellasista mammoista joille shoppailu on henkireikä ja kaikki lastenvaatteet täytyy olla merkkivaatteita, hernekeitosta, sisäelinruuista, kyylääkämummoista, nykynuorisosta, te-toimistosta, radio rockista, baarissa käymisestä, nykydesignista, risteilyistä, uusrikkaista joilla on lainaa vaikka muille jakaa jotka esittää muita parempia, ituhipeistä ja kukkahattutädeistä, siitä viinin tuputtamisesta ravintolassa, lumitöistä, täyteen ahdatuista linja-autoista, sairaaloista, terveyskeskuksesta, tilistä sillon kun se on nollilla, homeisista tiskeistä, valmiiksi marinoiduista porsaan grillipihveistä, huonosti käyttäytyvistä kakaroista kaupassa, lakusta, huh tuota listaa vois jatkaa loputtomiin
Kaikki muut tykkäävät? :D
 
- Pekonista
- Viinistä, päärynäsiideristä, likööristä ja viskistä
- Klamydiasta (siis siitä bändistä :p)
- Autolla ajamisesta
- Carpe diem-sisustustyylistä
- Hesburger-aterioista (hajun takia!)
- Kaljuista naisista(ovat rumia, yleensä)
- Capri-legginsseistä
- Nenäkoruista (rumaa!!!)
- Suomenleijona riipuksista (voiko juntimpaa olla??)
- Emmerdale-sarjasta
- Kuminasta
 

Yhteistyössä