Mistä ette pidä, mistä "kaikki muut tykkäävät"?

----
-Metallica (tää on nolo, koska kuuntelen muuten rockia ja raskasta musiikkia ja Metallicaa pitäisi kaikkien raskaamman musiikin kuuntelijoiden arvostaa. Mun mielestä suurin osa Metallican kappaleista on liian pitkiä ja tylsiä)
-Kotiteollisuus
-Rap-musiikki
-Joukkuelajien pelaaminen (rakastan sitä, kun saan liikkua yksin ja omassa rauhassa ilman, että kukaan tosikko alkaa raivota, kun en saakaan palloa kiinni)
-Olut
-Kuivat siiderit
-Twilight
-Vampyyripäiväkirjat
-Viivi ja Wagner -sarjakuva.
Listalta unohtu tää:
-Urheilun katsominen telkkarista. Evvk jotkut olympialaiset. :)
 
"junttura"
Viinit (paitsi kuohari)
Kuivat siiderit, hiivalle maistuvat siiderit
"Söpöt" pikkuautot kuten Ford Ka jne
Lapset
Home- ym mätäjuustot jotka haisevatkin varoittavasti hirveälle
Salkkarit
Perus keitetty peruna
Bonuksien metsästäminen
Kahvi ja tee
Keltakulta
Hajustamattomat rasvat ja saippuat
Kypsät banaanit
Hernekeitto
Ananas pizzassa
Talvi/viileät ja kylmät säät
 
Khimaira
Hmm...Kun noita listauksia luki, niin miten se menikkään niin, että ne kenellä oli pitkä lista niin kaikki listalla olevat jutut olivat mun kanssa joko samoja inhokkeja tai sitten mun suosikkeja. Ei niin että muuta sieltä täälät, vaan koko lista :O

Erikoista. Tästähän saisi vaikka (palsta) tutkimuksen aiheen :whistle:
 
Salkkarit, kaikki elokuvat/ohjelmat jossa on vampyyreja, mansikkajäätelö, kaikenlainen "tuunailu", energiajuomat, Jukka poika, legginsit, sushi, domino keksit, kaikenlainen "hypetys" asioista ja ilmiöistä ihqut ja bling blingit voimahaleineen...
 
facebook
crocksit
perhekerhot
legginsit
sisustaminen
lonkero
valkoviini
paprika
tuliset ruoat
toimintaelokuvat
puutarhatyöt
kylpylät
rantalomat
joukkueurheilulajit
penkkiurheilu
formulat
mansikkajäätelö
dominokeksit
sanomalehdet
mässäily
valkoinen
hello kitty
citymarket
kurkku
kesäkurpitsa

...mun lista on loputon...
 
Kiinalainen ruoka

Thai-ruoka

Mausteinen/tulinen ruoka, ei itse ruokaa maista kun suu vaan palaa

Yleisesti ottaen ravintolaruoka on melkein aina korkeintaan keskitasoista, kotona itse tehty 10000 kertaa parempaa.

Anthony Hopkins näyttelijänä, mielestäni ihan surkea ja maailman yliarvostetuin alallaan.

Clint Eastwood ohjaajana, maailman yliarvostetuin ohjaaja, perässään Quentin Tarantino.
 
Mollie
partylite-roska, "maalaisromanttinen"-tyyli sisustuksessa, kaiken "tuunaaminen ainutlaatuiseksi" ja sitten se aina tarkoittaa vanhan lipaston maalaamista valkoiseksi ja vanhojen ikkunanpokien laittamista seinälle
Satakertainen peesi. Ja se valkoinen maali ei ole koskaan tasaista ja peittävää, vaan lipaston alkuperäinen tumma väri kuultaa sieltä läpi.

Oma listani: baareissa / yökerhoissa käynti, Harry Potter -kirjat, suomalaiset naisnäyttelijät, se että kesällä olisi pakollista grillata, syödä makkaraa ja juoda kaljaa, hirveä helle, auringonotto, tekokynnet, sillä tavalla värjätty tukka että päällä on vaaleaa ja alla tummaa väriä, luonnottoman väriseksi värjätyt hiukset, sanapari "eettinen ja ekologinen", häiden ja ristiäisten kutsukorteissa olevat typerät runot, häiden "ohjesäännöt", kaikenlainen hääohjelma lukuunottamatta tanssia.
 
sursa
Mausteinen/tulinen ruoka, ei itse ruokaa maista kun suu vaan palaa

Yleisesti ottaen ravintolaruoka on melkein aina korkeintaan keskitasoista, kotona itse tehty 10000 kertaa parempaa.

Kun syö tulisia ruokia, se suu tottuu tulisuuteen ja siitä maistaa kyllä maut :)

Mutta pakko ihmetellä tuota jälkimmäistä! Joo, ehkä jossain halpisketjuravintoloissa, mutta pitää kyllä olla aika huippukokki jos saa kaikkia ravintoloita parempaa ruokaa kotona..?


Itselläni

- Facebook
- Valkosuklaa
- Erikoiskahvit
- Arttu Wiskari (+moni muu musiikki)
 

Yhteistyössä