Kiitos :heart:-Metallica (tää on nolo, koska kuuntelen muuten rockia ja raskasta musiikkia ja Metallicaa pitäisi kaikkien raskaamman musiikin kuuntelijoiden arvostaa. Mun mielestä suurin osa Metallican kappaleista on liian pitkiä ja tylsiä)
---
Ja peesi tähän. Aikuisten ihmisten sosiaalisen kanssakäymisen taantuminen ystäväkirja-tasolle on karmeaa katsottavaa. Uuuuh.Facebook.
Listalta unohtu tää:-Metallica (tää on nolo, koska kuuntelen muuten rockia ja raskasta musiikkia ja Metallicaa pitäisi kaikkien raskaamman musiikin kuuntelijoiden arvostaa. Mun mielestä suurin osa Metallican kappaleista on liian pitkiä ja tylsiä)
-Kotiteollisuus
-Rap-musiikki
-Joukkuelajien pelaaminen (rakastan sitä, kun saan liikkua yksin ja omassa rauhassa ilman, että kukaan tosikko alkaa raivota, kun en saakaan palloa kiinni)
-Olut
-Kuivat siiderit
-Twilight
-Vampyyripäiväkirjat
-Viivi ja Wagner -sarjakuva.
Näin minäkin aina sanoin kunnes löysin nämä crocsitcrocsit
Peesi. Mamba on myös syvältä.Jesse Kaikuranta, Arttu Wiskari, Yö ja Finlandersin Oikeesti :x
Satakertainen peesi. Ja se valkoinen maali ei ole koskaan tasaista ja peittävää, vaan lipaston alkuperäinen tumma väri kuultaa sieltä läpi.partylite-roska, "maalaisromanttinen"-tyyli sisustuksessa, kaiken "tuunaaminen ainutlaatuiseksi" ja sitten se aina tarkoittaa vanhan lipaston maalaamista valkoiseksi ja vanhojen ikkunanpokien laittamista seinälle
Mausteinen/tulinen ruoka, ei itse ruokaa maista kun suu vaan palaa
Yleisesti ottaen ravintolaruoka on melkein aina korkeintaan keskitasoista, kotona itse tehty 10000 kertaa parempaa.