Sopiiko tällainen mekko lihavalle?

• Viestiketjun aloittaja "Polkadot"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26791181:
Olet kyllä sikäli hakoteillä, että ap nimenomaan halusi tietää, sopiiko mekko lihavalle.

Ja lihava voi olla kaunis ja tyylikäs ja mitä kaikkea.
nyt vasta vilkasin alotuksen kuvia.
ei ehkä ihan paras valinta.

Mä jäin miettimään vaan sitä, että onko se oikeasti epäviehättävää juuri se omalla terveydellä leikkiminen,

monet tavat leikkiä omalla terveydellä ovat sellaisia etteivät ne näy samalla tavalla kuin vaikea ylipaino. Tai liiallinen rusketus.

Eli se perussyy sille rumuudelle on kuitenkin se rasvan määrä, eikä se terveys.

Siis pidän kyllä ihan oikeutettuna sitä, ettei pidä kauniina tiettyjä asioita, ja turha siihen on muiden alkaa ohjeistaa että mitä sopii ja mitä ei sovi pitää kauniina.

Terveyden vaarantaminen perusteluna on minusta siinä tapauksessa hassu, jos ei pidä kaikkia muitakin terveyttä vaarantavia tapoja sellaisina, että niiden vuoksi ihmisessä ei voi nähdä mitään kaunista.

....
[QUOTE="joku";26791508]Mun mielestä lihavasta ei saa kaunista millään mekolla. Mutta tarpeeksi väljä asu on ok, kireät näyttää kammottavalta kun ihra pursuaa.[/QUOTE]

Sellanen keskiaikainen pitkä mekko jossa yläosa on kunnon korsetti ja hihat semmoset hyvin peittävät ja väljät, sellasessa läskikin voi olla hieno (en sanoisi kuitenkaan kaunis). Mutta veikkaisin että sellanen mekko ois todella epämukava, koska siinä kyllä pakotetaan se kaikki läski tisseihin ja lantioihin.

[QUOTE="joku";26791508]Mun mielestä lihavasta ei saa kaunista millään mekolla. Mutta tarpeeksi väljä asu on ok, kireät näyttää kammottavalta kun ihra pursuaa.[/QUOTE]hyvin istuva mekko on kaikkein paras lihavankin päälle. eihän kukaan ole kainis liian isoissa tai liian pienissä vaatteissa.

• Tykkää
Reactions: Millenia ja Kais
Minä voin ainakin suoraan myöntää, että olen usein kateellinen reilustikin ylipainoisille ihmisille, jotka ovat selkeästi sellaisia positiivisia, hyväntulisia ja rempseitä ihmisiä. Eivät kyräile ja stressaa joka asiasta. Aivan ihanaa seuraa enkä yhtään ymmärrä miksi heidän pitäisi laihduttaa, elleivät itse niin tahdo tehdä.

Itse olen laihduttanut liikakiloni ja olen nykyään normaalipainoinen. Vielä haluan kuitenkin kohentaa kuntoa ja kiinteyttää, enkä minä nyt luurangoksi muutu vaikka joku kilokin lähtisi ;), mutta omasta mielestäni se minun peilikuvani ei näytäkään niin hyvältä kuin monella ylipainoisella.

Kyllä tuollainen mekko sopii muuten lihavalle, mutta vähän pitempi helma saisi olla. :)
Miulla on samanvärinen, mutta hihaton, v-aukkoinen ja pitempihelmainen mekko h&m liikkeestä.

Päärynäinen
Sellanen keskiaikainen pitkä mekko jossa yläosa on kunnon korsetti ja hihat semmoset hyvin peittävät ja väljät, sellasessa läskikin voi olla hieno (en sanoisi kuitenkaan kaunis). Mutta veikkaisin että sellanen mekko ois todella epämukava, koska siinä kyllä pakotetaan se kaikki läski tisseihin ja lantioihin.
Korsetti ei kuitenkaan taida olla keskiaikainen vaate, ja muutenkin enemmän alusvaate...

voi vit***
Olen lukenut ja etsinyt tuolta sitä ärsyttävää asennetta vastauksissa vaan ei ole silmään osunut? Millaiset vastaukset sinua sitten ärsyttää?
mua ärsyttää toi miksei se voi ottaa kuvaa mitan kanssa tuosta pohkeesta ja sit toi vastauski on todella vittumainen. mä en usko että sillä on 50cm pohje!
ja siis täällä: Värikäs Elämäni: Pallot vilisee silmissä siis saletisti vaatekuvia pilvin pimein

"vieras"
.....
mua ärsyttää toi miksei se voi ottaa kuvaa mitan kanssa tuosta pohkeesta ja sit toi vastauski on todella vittumainen. mä en usko että sillä on 50cm pohje!
ja siis täällä: Värikäs Elämäni: Pallot vilisee silmissä siis saletisti vaatekuvia pilvin pimein
Ai että pitäisi ruveta kuvaamaan pohkeitaan mittanauhan kanssa ihan vain miellyttääkseen yhtä inttävää lukijaa? :eek:

Mitä on, jos joku lukija saa päähänsä vaatia todisteita mistä tahansa ("en usko että olet raskaana! näytä lääkärintodistus!!") niin onko sen vaatimuksiin pakko myöntyä? Miksi?

Jos ei usko niin sitten ei usko. Mikä velvollisuus Pipsalla tai kenelläkään muulla on todistella kenellekään mitään? Ja mitä se lukija siitä hyötyisi, jos Pipsa nöyristellen ottaisi mittanauhan kanssa kuvan ja kysyisi että saisiko rouvalle/herralle olla vielä jotain muita mittoja? Tsiisus.

Untinen
Ai että pitäisi ruveta kuvaamaan pohkeitaan mittanauhan kanssa ihan vain miellyttääkseen yhtä inttävää lukijaa? :eek:

Mitä on, jos joku lukija saa päähänsä vaatia todisteita mistä tahansa ("en usko että olet raskaana! näytä lääkärintodistus!!") niin onko sen vaatimuksiin pakko myöntyä? Miksi?

Jos ei usko niin sitten ei usko. Mikä velvollisuus Pipsalla tai kenelläkään muulla on todistella kenellekään mitään? Ja mitä se lukija siitä hyötyisi, jos Pipsa nöyristellen ottaisi mittanauhan kanssa kuvan ja kysyisi että saisiko rouvalle/herralle olla vielä jotain muita mittoja? Tsiisus.
Todennäköistähän on, että tuo inttäjä on joku paksuista jaloista pitävä pervo. Näitä netissä riittää.

• Tykkää
Reactions: Millenia

Yhteistyössä