Sopiiko tällainen mekko lihavalle?

• Viestiketjun aloittaja "Polkadot"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26790411:
Mutta sen yleisen hyväksynnän ja jopa ihailun kautta joku muu kuin sinä voi kokea olevansa sinut itsensä kanssa.
Koetko oikeasti että ihmisen tulisi rakentaa minuutensa sen varaan, että "mahdollisimman moni mies" kokee hänet puoleensavetäväksi?

Ja koetko todella että parisuhde on tasapainoisella, kestävällä ja onnellisella pohjalla, jos tuo tarve "miellyttää mahdollisimman monia miehiä" ohittaa tarpeen olla "maailman paras kumppani" omalle puolisolle?

Seppoa huvittaa kaikkitietävyys, Jokkea typeryys, Ismoa narsismi, Pekkaa piilovittuilu...
Jokke taas tunki anaalihelmet nokkaansa, kun niin veti herneen nenään ja Seija kuvasi kaiken.

Mitähän muuta?

:)

Kylläpä huvituttaa, kiitos siitä. Olet sinä kyllä söpis <3

:LOL:

Ps. laitoin linkin myös Tiitulle ja Marjalle.
Hienoa.
Olen iloinen puolestasi.
On rikkaus on kun niin monta ihmistä, jonka kanssa voi jakaa naurun.

Koetko oikeasti että ihmisen tulisi rakentaa minuutensa sen varaan, että "mahdollisimman moni mies" kokee hänet puoleensavetäväksi?

Ja koetko todella että parisuhde on tasapainoisella, kestävällä ja onnellisella pohjalla, jos tuo tarve "miellyttää mahdollisimman monia miehiä" ohittaa tarpeen olla "maailman paras kumppani" omalle puolisolle?
Mitä! Eikö jokainen saa rakentaa itsetuntonsa ja minuutensa sen varaan, mikä hyvältä tuntuu? Monelle keskimääräisyys ja normaalius (esim. ulkonäössä, painossa) ovat tavoiteltavia, niiden myötä elämän tietty osa-alue on melko helppo.

Ja jälkimmäiseen, minulta meni ohi, että jollekin tarve "miellyttää mahdollisimman monia miehiä" ohittaa tarpeen olla "maailman paras kumppani" omalle puolisolle. Mutta tiedän että on miehiä, jotka ovat onnellisia, mikäli puolisonsa miellyttää mahdollisimman monia miehiä. Sano pinnallisiksi tai saalistajiksi tai miksi tahansa.

(Miten ulkonäkö edes liittyy siihen, miten hyvä kumppani on?)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26790514:
Mitä! Eikö jokainen saa rakentaa itsetuntonsa ja minuutensa sen varaan, mikä hyvältä tuntuu? Monelle keskimääräisyys ja normaalius (esim. ulkonäössä, painossa) ovat tavoiteltavia, niiden myötä elämän tietty osa-alue on melko helppo.

Ja jälkimmäiseen, minulta meni ohi, että jollekin tarve "miellyttää mahdollisimman monia miehiä" ohittaa tarpeen olla "maailman paras kumppani" omalle puolisolle. Mutta tiedän että on miehiä, jotka ovat onnellisia, mikäli puolisonsa miellyttää mahdollisimman monia miehiä. Sano pinnallisiksi tai saalistajiksi tai miksi tahansa.

(Miten ulkonäkö edes liittyy siihen, miten hyvä kumppani on?)
Viimeiseen sulkumerkeissä olevaan lauseeseen yhdyn täysin.

Sen sijaan toivoisin kaikille voimia rakentaa minuutensa jonkin muun kuin "mahdollisimman monien miesten miellyttämisen" varaan. Toisaalta , kuten sanoit, kyse voi olla vain minun rajoittuneisuudestani. Ehkä se todellakin on ok ja upea tapa elää elämänsä.
Voi olla... mutta en silti tahtoisi kenenkään tyttäristäni elävän sellaisen toiveen varassa.

Ja jos rehellisiä ollaan niin en usko sinunkaan omille tyttärillesi moista toivovan...
Ja JÄLLEEN voin olla väärässä. Pyydän siis anteeksi jos niin on.

Viimeiseen sulkumerkeissä olevaan lauseeseen yhdyn täysin.

Sen sijaan toivoisin kaikille voimia rakentaa minuutensa jonkin muun kuin "mahdollisimman monien miesten miellyttämisen" varaan. Toisaalta , kuten sanoit, kyse voi olla vain minun rajoittuneisuudestani. Ehkä se todellakin on ok ja upea tapa elää elämänsä.
Voi olla... mutta en silti tahtoisi kenenkään tyttäristäni elävän sellaisen toiveen varassa.

Ja jos rehellisiä ollaan niin en usko sinunkaan omille tyttärillesi moista toivovan...
Ja JÄLLEEN voin olla väärässä. Pyydän siis anteeksi jos niin on.

Sillä ei tosiaan ole väliä mitä sinä tai minä toivomme tai pidämme "parempana". Joillekin (monillekin?) muiden miellyttäminen on merkityksellistä. Minullekin tietyssä määrin.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26790606:
Sillä ei tosiaan ole väliä mitä sinä tai minä toivomme tai pidämme "parempana". Joillekin (monillekin?) muiden miellyttäminen on merkityksellistä. Minullekin tietyssä määrin.
Psst, Lilii, tuu pois :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26790606:
Ok.
Minulle ei eli ehkä sen vuoksi olen "vammautunut" näkemään "mahdollisimman monen miellyttämisen ihanuutta" sen rinnalla että tahdon olla puolisolleni ja muille läheisilleni hyvä ja "ihana" (puolisolle toki haluttavakin.).

Ok.
Minulle ei eli ehkä sen vuoksi olen "vammautunut" näkemään "mahdollisimman monen miellyttämisen ihanuutta" sen rinnalla että tahdon olla puolisolleni ja muille läheisilleni hyvä ja "ihana" (puolisolle toki haluttavakin.).
En usko että nuo asiat sulkevat toisiaan pois.

Kaikki me olemme vastaavalla tavalla vammautuneita, eri asioille.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
ei tuolle naiselle ainakaan.aivan kamala!
Minä näin (kuukausi tms sitten. ggg voi varmaan tarkentaa ;) ) Ikeassa naisen, ehkä 190 senttisen ja 160-180kiloisen, jolla oli päällään musta vintagetyylinen pallomekko (pallot punaisia ja alla röyhelöinen, ilmeisesti jotenkin tuettu alushame).
Oli kaunis.
Tulin hyvälle tuulelle.

Mutta myönnän, että itse silloin kun olin 150+ kiloinen en olisi yksinkertaisesti "hoksannut" hankkia moista. "Latistavat standardit" osuvat meistä useimpiin. Yksi hyvä ystäväni on ylväs liki 190-senttinen nainen. Mutta 69 kilon painossaan ei "kehtaa" pitää mitään hihatonta tai tyköistuvaa.
Ei kuulemma halua "esitellä luurankoaan".
Ja se hitonmoinen sääli.

:(

Mekkona saisi olla pidempi.

Ihan jo senkin puolesta, että noin lyhyt mekko olisi epäkäytännöllinen, yritäpä vaikka pyöräillä tai kyykistellä.

Mun mielestä esim Seppälän xl-mekot on pääsääntöisesti liian lyhyitä, osa paitamaisia vaikka ovat lapun mukaan olevinaan mekkoja. Ja kyllä, olen itsekin paksu, joten niitä ostelen ja joskus jatkan pituudessa. En varmaan silti ole ilo silmälle, mutta mieluiten kuitenkin sitten edes pukeudun niin kuin itse haluan.

Lady58
Takaisin itse aiheeseen eli minusta sopii just tuon mittaisena koska liian pitkä ei sovi noin lyhyelle naiselle. Olkootkin jalat haastavat tai mitä lie, jokaisella on silti vapaus pukeutua miten tykkää ja mielestäni mekon kanssa sopisikin parhaiten sukkahousut tai vaaleanruskeat legginssit.

Yhteistyössä