Sopiiko tällainen mekko lihavalle?

• Viestiketjun aloittaja "Polkadot"
  • Ensimmäinen viesti
Herrajumala
Enpä oikein yhdy analyysiisi.
Uskon, että nauttii elostaan ja olostaan.
Ja uskon, että on monen mielestä puoleensavetävä.

Loppujen lopuksi pointti ei kuitenkaan ole olla "monen mielestä kaunis" vaan vain sen yhden, jonka kanssa jakaa loppuelämänsä?

Joskus näitä juttuja lukiessa tulee olo, että osalle on tärkeämpää olla "yleisten standardien mukainen" kuin oman kumppaninsa silmissä maailman ihanin?

:)
Joo on varmasti todella monen mielestä puoleensavetävä :D Apua. Sen jalatkin jo oli niin kauheet että kohta kävelee varmaan keppienkaa ku jalat pettää.

Joo on varmasti todella monen mielestä puoleensavetävä :D Apua. Sen jalatkin jo oli niin kauheet että kohta kävelee varmaan keppienkaa ku jalat pettää.
En laskisi tuon varaan.
Minä ylin yli 25 v todella pahoin ylipainoinen. Liikunnan kanssa ei kuitenkaan koskaan ollut ongelmia eikä ehtinyt minkäänlaisia nivelrikkojakaan syntyä.

Eikä parisuhderintamallakaan ollut ongelmia.

ggggg
Parisuhde tai ylipäätään aitoon parisuhteeseen kykenevyys on kovin heikoissa kantimissa, jos "yleinen viehättävyys" ja "monien miesten mielenkiinto" on tärkeämpää kuin oman kumppanin arvostus.

Eli sinun tapasi ajatella takaa sen ainoan ja oikein tien hyvään suhteeseen.
Huonosti menee, jos täytyy laitella kuvia ostamistaan anaalihelmistä vävylle :X
Kenenköhän kanssa se intiimiys jaataan, jos ei vain oman kumppanin kanssa.

Eli sinun tapasi ajatella takaa sen ainoan ja oikein tien hyvään suhteeseen.
Huonosti menee, jos täytyy laitella kuvia ostamistaan anaalihelmistä vävylle :X
Kenenköhän kanssa se intiimiys jaataan, jos ei vain oman kumppanin kanssa.

Onko sitten sinun mielestäsi parisuhteessa tärkeämpää olla "mahdollisimman monen miehen mieleen" kuin "oman kumppanin mieleen"?

PS: Minä en ostanut niitä anaalihelmiä vaan muuan vävyn omista kamuista.
Anaalihelmet eivät ihan minun juttuni, mutta hauska lukea, että pyörivät vielä viikkojenkin jälkeen mielessäsi.

:LOL:

ggggg
Onko sitten sinun mielestäsi parisuhteessa tärkeämpää olla "mahdollisimman monen miehen mieleen" kuin "oman kumppanin mieleen"?

PS: Minä en ostanut niitä anaalihelmiä vaan muuan vävyn omista kamuista.
Anaalihelmet eivät ihan minun juttuni, mutta hauska lukea, että pyörivät vielä viikkojenkin jälkeen mielessäsi.

Ekaan kysymykseen vastaus: Kukin tavallaan ja tyylillään onnellinen.

Viikkojen jälkeen? Kyttäätkö milloin minä luen sinun perheesi anaalihelmistä ja seksivälineistä? Että niinkuin osaat sanoa luinko niistä tänään vai eilen?

:) :LOL:

Ekaan kysymykseen vastaus: Kukin tavallaan ja tyylillään onnellinen.

Viikkojen jälkeen? Kyttäätkö milloin minä luen sinun perheesi anaalihelmistä ja seksivälineistä? Että niinkuin osaat sanoa luinko niistä tänään vai eilen?

Juuh. Joku on "vilpittömästi parisuhdeonnellinen" nauttiessaan enemmän muiden kuin kumppaninsa miellyttämisestä. Tietenkin niin. Siitähän se kestävä, onnellinen, tasapainoinen sekä intohimoinen parisuhde lähtee...

Ja siitä kun Marko täytti, on viikkoja, En kyttää, mutta huvituin kieltämättä suuresti kun luin, että yksi syntymäpäivälahjoistaan vieläkin kummittelee jonkun pastatontun mielessä.

Viimeksi muokattu:
Herranjumala
En laskisi tuon varaan.
Minä ylin yli 25 v todella pahoin ylipainoinen. Liikunnan kanssa ei kuitenkaan koskaan ollut ongelmia eikä ehtinyt minkäänlaisia nivelrikkojakaan syntyä.

Eikä parisuhderintamallakaan ollut ongelmia.
En laskis silti ton varaa. Lihavat siis tuollaiset lihavat kuin se niin on todella rumia ja kauheita. Varmaan hengästyy ku kävelee 3 rappusta. Ja kyllä olen pinnallinen ulkonäön suhteen.

En laskis silti ton varaa. Lihavat siis tuollaiset lihavat kuin se niin on todella rumia ja kauheita. Varmaan hengästyy ku kävelee 3 rappusta. Ja kyllä olen pinnallinen ulkonäön suhteen.
Osa varmasti hengästyy.Ja varmasti isompi osa kuin normaalipainoisista.
Ei kuitenkaan koske kaikkia eli kaikki lihavat eivät ole liikkumattomia ja toisaalta kaikki normaalipainoiset eivät ole liikunnallisia.

Mielestäni ei ole mitään vikaa olla pinnallinen oman ulkonäkönsä suhteen.
Ulkonäkönsä standardisoiminen voi olla ihan hyvä ja tyydyttävä hobby siinä missä jokin muukin.
Toisaalta muiden kauhistelu on mautonta, oli muut sitten laihoja tai lihavia saati muuten joko omasta tahdostaan tai tahtomattaan jotenkin muuten "normista" poikkeavia.

ggggg
Juuh. Joku on "vilpittömästi parisuhdeonnellinen" nauttiessaan enemmän muiden kuin kumppaninsa miellyttämisestä. Tietenkin niin. Siitähän se kestävä, onnellinen, tasapainoinen sekä intohimoinen parisuhde lähtee...

Ja siitä kun Marko täytti, on viikkoja, En kyttää, mutta huvituin kieltämättä suuresti kun luin, että yksi syntymäpäivälahjoistaan vieläkin kummittelee jonkun pastatontun mielessä.

Niinpä niin, kuten sanoin; sinunhan tapasi olla ja ajatella suhteista on se ainoa oikea.

Koska Marko teki sitä tätä pari viikkoa sitten, tottahan toki minä tiesin sen HETI; aivan kuin kuultuna totuuksien torvesta.

Olisikin kamalaa, jos joku ei tietäisi HETI mitä teidän Markolle, Kekelle, Lovalle ym. kuuluu.

Niinpä niin, kuten sanoin; sinunhan tapasi olla ja ajatella suhteista on se ainoa oikea.

Koska Marko teki sitä tätä pari viikkoa sitten, tottahan toki minä tiesin sen HETI; aivan kuin kuultuna totuuksien torvesta.

Olisikin kamalaa, jos joku ei tietäisi HETI mitä teidän Markolle, Kekelle, Lovalle ym. kuuluu.

Kuka on Keke?
Ja hupsuna "salaisuutena" pitää kertoa, että pistin paikallaolevien yllyttämänä Markollekin linkin, jotta kun koneelle menee, pääsee katsomaan miten Suuren Vaikutuksen kamunsa lahja on muuanteen palstatrolliin tehnyt.
Vielä viikkojenkin jälkene musitaa jotain, mikä meiltä jo melkein unohtunut.

Kiitos sinulle huvituksesta.
Arvostamme sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26790322:
Sinä et kyllä mitenkään voi tietää, mitkä asiat tekevät toiset onnellisiksi - parisuhteissaan tai muutoin.
Totta. On ihmisiä, jotka nauttivat enemmän siitä että miellyttävät vieraita ihmisiä kuin omia puolisoitaan.
Sitä en tosin tiennyt että on niitäkin, jotka pitävät sitä onnellisen, tasapainoisen ja intohimoisen suhteen merkkinä.

Mutta koko ajan oppii jotain uutta.

ggggg
Kuka on Keke?
Ja hupsuna "salaisuutena" pitää kertoa, että pistin paikallaolevien yllyttämänä Markollekin linkin, jotta kun koneelle menee, pääsee katsomaan miten Suuren Vaikutuksen kamunsa lahja on muuanteen palstatrolliin tehnyt.
Vielä viikkojenkin jälkene musitaa jotain, mikä meiltä jo melkein unohtunut.

Kiitos sinulle huvituksesta.
Arvostamme sitä.
Tiedätkö, ettei voisi vähempää kiinnostaa.

Ja sehän ei sinua huvituta vaan hirvistyttää.

Ps. en edes lukenut viestistäsi kuin kaksi riviä :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26790411:
Mutta sen yleisen hyväksynnän ja jopa ihailun kautta joku muu kuin sinä voi kokea olevansa sinut itsensä kanssa.
voisit tulla tonne toiseen ketjuun välillä ettei jutut vaan mene liian vakavaan suntaan.

Yhteistyössä