Moikka hyväät naiset;)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26787674:
ruoka uunissa, surffailen netissä ja imetän vauvaa samalla. Mies ja esikoinen pelaa muistipeliä tossa lattialla...
Eikö edes sen imetyksen ajan vois antaa vaan vauvalle ja keskittyä häneen? Ei vaan VOI netti olla kaiken edelle menevä asia! Ei ihme jos esikoisesi on "vaativa" (= vailla kasvatusta).

[QUOTE="vieras";26787802]Eikö edes sen imetyksen ajan vois antaa vaan vauvalle ja keskittyä häneen? Ei vaan VOI netti olla kaiken edelle menevä asia! Ei ihme jos esikoisesi on "vaativa" (= vailla kasvatusta).[/QUOTE]
en edes jaksa provosoitua, kovin onneton yritys.

• Tykkää
Reactions: erinys
Venakko Milanna
[QUOTE="Zap";26787796]Huuhaa-rokote lorttoon tärkeämpi kuin oma lapsi... elämänarvot kohdallaan![/QUOTE]

On, tää rokote niin sanotusti pelasti ainakin mun mielialan;)

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26788019]Se on sukupuolitauti ja sen saa suojaamattomasta seksistä ;)[/QUOTE]
Niin kuin kaikki muut 80% suomalaisista;)

mutta se ei enää pidetään varsinaisena sukupuolitautina. Koska tästä tuli liian yleinen

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26788072]:O

No ei todellakaan ole 80% suomalaista mitään kondyloomaa![/QUOTE]

Ei ole. Hpv, kantaa 80% suomalaisista muttei kaikille kehittyy viväsyyliä eli kondylomia. Se voi joskus aktivoitua tai olla elimistössä koko elämän ajan aiheutamatta mitään tai aiheuttaa vaikka mitä:)

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26788081]Yleinen sukupuolitauti, saitko eksältä vai nyksältä?[/QUOTE]
Siitä ei voi tietä, voi olla äidiltä. Ei voi ikinä tietä kauanko se oli elimistössä. Ei sellaista tutkitaan

"nainen"
Ei ole. Hpv, kantaa 80% suomalaisista muttei kaikille kehittyy viväsyyliä eli kondylomia. Se voi joskus aktivoitua tai olla elimistössä koko elämän ajan aiheutamatta mitään tai aiheuttaa vaikka mitä:)

Hpv ei ole sama asia kuin kondylooma. Hpv on on yleinen, mutta sen alatyyppiä, joka aiheuttaa sukupuolitaidin eli kondylooman on vain 1% suomalaisista.

Sulla oli sukupuolitauti, ei pelkkä HPV.

Venakko Milanna
[QUOTE="nainen";26788193]Hpv ei ole sama asia kuin kondylooma. Hpv on on yleinen, mutta sen alatyyppiä, joka aiheuttaa sukupuolitaidin eli kondylooman on vain 1% suomalaisista.

Sulla oli sukupuolitauti, ei pelkkä HPV.[/QUOTE]:LOL:

mä tiedän mulla on turhaa selittää sen. Kun täällä joku halua saada hyvään mielen, keksimällä juttuja tai on tosissaankin tietämätön

Kondyloomaa on noin 80% väestöstä tai naisilla, jopa niillä, jotka seksiä eivät harrasta ( tai yhdyntää, käsien ja suun kautta voi tarttua), kyseessä on virus, joka voi tarttua monella tavalla ja suurimmalla osalla tämä ei oireile lainkaan. Miehillä tätä ei edes testata, joten todella monet ovat kantajia. Liekö tauti saanut alkunsa, kun syyläisillä käsillä on runkattu?

Tartuntariskiä voi verrata vaikkapa auto-onnettomuusriskiin hiljaisella metsäpolulla verrattuna vilkkaasti liikennöityyn moottoritiehen.Jos kaksi tervettä "neitsyttä" elää uskollisessa suhteessa, he eivät saa tartuntaa, mutta jos jommalla kummalla on ollut yksikin toinen kontakti, riski tartuntaan on heti olemassa. Mitä enemmän osapuolilla on seksikumppaneita menneisyydessään tai suhteensa aikana, sitä todennäköisemmin tartunta tulee. Kaikilla ei välttämättä ole oireita tai näkyviä muutoksia, jolloin voi tartuttaa tautia tietämättään. Perinteisessä miesten sukupuolitautitesteissä papilloomavirusta ei edes testata, joten miesten tartuntojen todellista määrää ei varmuudella tiedetä. Naisista lähes 80 % saa viruksen jossain elämänsä vaiheessa. Kaikille virus ei kuitenkaan aiheuta näkyviä oireita tai tautia.

"vieras"
:LOL:

mä tiedän mulla on turhaa selittää sen. Kun täällä joku halua saada hyvään mielen, keksimällä juttuja tai on tosissaankin tietämätön

Kondyloomaa on noin 80% väestöstä tai naisilla, jopa niillä, jotka seksiä eivät harrasta ( tai yhdyntää, käsien ja suun kautta voi tarttua), kyseessä on virus, joka voi tarttua monella tavalla ja suurimmalla osalla tämä ei oireile lainkaan. Miehillä tätä ei edes testata, joten todella monet ovat kantajia. Liekö tauti saanut alkunsa, kun syyläisillä käsillä on runkattu?

Tartuntariskiä voi verrata vaikkapa auto-onnettomuusriskiin hiljaisella metsäpolulla verrattuna vilkkaasti liikennöityyn moottoritiehen.Jos kaksi tervettä "neitsyttä" elää uskollisessa suhteessa, he eivät saa tartuntaa, mutta jos jommalla kummalla on ollut yksikin toinen kontakti, riski tartuntaan on heti olemassa. Mitä enemmän osapuolilla on seksikumppaneita menneisyydessään tai suhteensa aikana, sitä todennäköisemmin tartunta tulee. Kaikilla ei välttämättä ole oireita tai näkyviä muutoksia, jolloin voi tartuttaa tautia tietämättään. Perinteisessä miesten sukupuolitautitesteissä papilloomavirusta ei edes testata, joten miesten tartuntojen todellista määrää ei varmuudella tiedetä. Naisista lähes 80 % saa viruksen jossain elämänsä vaiheessa. Kaikille virus ei kuitenkaan aiheuta näkyviä oireita tai tautia.
Miltähän sivuilta sä moisen pjaska väittämän löysit? Demistä vai? Ei oo sun kirjoittama ;)

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26788274]Miltähän sivuilta sä moisen pjaska väittämän löysit? Demistä vai? Ei oo sun kirjoittama ;)[/QUOTE]
suomi 24, ihan ensimmäistä mitä keskusteluista sain:). Googlet itse tai kysyy huomenna lääkäreitä:). Jopa mun gyne kantaa siitä ja hän sanoi jokainen joka seksiä on harrastanut sen kantaa. Mutta muista siitä ei tutkitaan, eikä se kaikille tee mitään. Mutta voi aktivoitua sinullakin vaikka huomenna.. paitsi kop kop kop. En toivo kelle, että se aktivoi, kun on hermon rastava, eikä kaikki kuulema voi Mexicoon lähteä:whistle:. Mulle suomen lääkärikin sanoi että nyt sulla on varma nunna olo, kun ei virusta ole:D

Yhteistyössä