Moikka hyväät naiset;)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="Nainen";26788352]Et sä ihan tosissasi ole niin tyhmä, et väität 80% ihmisistä olevan kondylooman eli sukupuolitaudin?

Kondyloomaa on vain 1% HPV:tä sairastaneista.[/QUOTE]
Hpv onko kondylooma, se aiheuttaa kondylomaan. Hpv: kantaa 80% ja Hpv:sta kondyloomia saa noin 25-35% jooko liiteitä tai näkymättömiä. Ehkä se enemmän, mutta jos on lievä versio se menee ohi, et siis ikinä saa tietä oliko se sinulla tai ei:)

Venakko Milanna
[QUOTE="qwerty";26788360]No mulla ei ainakaan oo mitään kondyloomaa.
Ja tosiaan noi suomi24 palstat on niin täynnä potaskaa, ettei uskoiskaa!![/QUOTE]

Mutta Hpv, sulla 80% todenäköisyydellä tai jos seksiä oot harrastanut enemmän kuin 1n kaa. Niin usko pois se on jo melko 100%... Siks käy papassa:)

justjust
Parhaimmista lääkäreistä:). Olen asian tutkinut liiankin hyvin

Mistä sä revit ne höpö höpö juttuja? Jos niin olisi tuskin papa koet olisi melko pakollisia
Joo no mulle on tehty tasan yksi papakoe. Ja lääkäri vielä sanoi, että uusi tehdään parin vuoden kuluttua. Eikä se mikään pakollinen ole. Suositus se on.

Ja toisekseen. MINÄ olen alan opiskelija. Sun juttus on täyttää soopaa.

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26788397:
ja vaihtelun vuoksi alko taas HPV mainostus..... etkö sä tos alussa jutellu jostain bingosta? mun mielestä bingo ja hpv on iha hirmu kaukana toisistaan.
Hmm... muistakseni en ole siitä aiheetta vaihtanut:whistle:

Tultiin just skidifestareilta ja ruokakaupasta, syötiin, nyt poika hakkaa Hakka-leluaan tossa lattialla, mies katsoo telkusta jotain historiajuttua ja minä palstailen hetken. Varmaan tossa 1-2 h päästä kun jaksetaan, lähdetään uimarannalle polskimaan.

Venakko Milanna
Joo no mulle on tehty tasan yksi papakoe. Ja lääkäri vielä sanoi, että uusi tehdään parin vuoden kuluttua. Eikä se mikään pakollinen ole. Suositus se on.

Ja toisekseen. MINÄ olen alan opiskelija. Sun juttus on täyttää soopaa.
Mullekin tehtiin ja aina kaikki oli hyvin ja sitten yhtäkkiä, ei. Kun se aktivoinut. Se vaan osaa aktivoitua aika yllättäen...

Aika huono opiskelija, susittelen opiskella jotain muuta sitten, kun lääkärit olisivat nauraneet sun jutuille, jos se olisi ihan niin:D

---
Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26788427:
No pakkoko se on alkaa suu vaahdossa selittää joka kerta ku joku mainitseekaan ton hpv:n? Sulla on varmaan joku pakkomielle toho aiheesees. ja kun tosiaan noi sun faktat ei oo ees faktoja vaan jostain suomi24 revittyjä juttuja ni hoh. Puhu nyt vaa siitä bingosta.
Taitaa se pakkomielle on jollain muulla palstalaisella kun pitää melkein kaikissa milannan ketjuissa alkaa siitä vääntämään.

Venakko Milanna
[QUOTE="sasa";26788415]ja mulle sanottiin, että jos ei vaihtele seksikumppania niin siihen papa-kokeeseen ei useinkaan tarvitse mennä.[/QUOTE]

joka 2-3v suositus jos et vaihtaa. Minulle nyt sama suositus vaikka ei Hpv:ta ja vaikka kumpaani vaihtuu. Ne kelle se kerran jotain teki suositus 1v välein. Mulla asiat erikseen, kun hain rokotteen joka poista sen. Siks Meksikonkin vielä meen. Kun ei täällä Hpv:ta tutkitaan, kun se nuku elimistössä. Vain siellä nää tutkimukset, koska siellä on se rokote

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26788427:
No pakkoko se on alkaa suu vaahdossa selittää joka kerta ku joku mainitseekaan ton hpv:n? Sulla on varmaan joku pakkomielle toho aiheesees. ja kun tosiaan noi sun faktat ei oo ees faktoja vaan jostain suomi24 revittyjä juttuja ni hoh. Puhu nyt vaa siitä bingosta.
Kuka täällä on pakkomielteinen? Luulen sinäkin... ootko huomannut kuinka monta kerta päivässä, oot kimpussa, mun ketjuissa? Eikö yhtään sairaasta?:whistle:

Minnakka
Hpv, mullakin on se, mutta 0% mahdollisuus kondyloomaan ellen käy vieraissa.

Syyliä taitaa tehdä, mutta tän hpv:n ja kondylooman yhteys on täys 0. Se on sukupuolitauti, mulla ei ole sukupuolitautia

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja tägi;26788469:
Kyllä minä olen hieman täynnä tota aihetta,mutta ei,minun elämäni ei pyöri milannat pillurokotteen ympärillä...
Ihmeen usein sä näissä keskusteluissa viihdyt kuitenkin siihen nähden, että ei kiinnosta..cheeseface.

Venakko Milanna
Hpv, mullakin on se, mutta 0% mahdollisuus kondyloomaan ellen käy vieraissa.

Syyliä taitaa tehdä, mutta tän hpv:n ja kondylooman yhteys on täys 0. Se on sukupuolitauti, mulla ei ole sukupuolitautia
:LOL:sorry e voi muutakaan tehdä. Et sä tajua että mitä ees itse kirjoitat:D

Mutta joo mä lopetan. Voitte ajatella mitä vaan, muistakaa vaan papassa käydä, ei kannatta luota oman väärän luulon. Mun pitää nyt mennä. Keksustaan yks tuttu hakea ja sitten tekemään yhden jutun kotona:)

"vieras"
:LOL:sorry e voi muutakaan tehdä. Et sä tajua että mitä ees itse kirjoitat:D

Mutta joo mä lopetan. Voitte ajatella mitä vaan, muistakaa vaan papassa käydä, ei kannatta luota oman väärän luulon. Mun pitää nyt mennä. Keksustaan yks tuttu hakea ja sitten tekemään yhden jutun kotona:)
Ensinnäkin olen hetero, enkä harrasta insestiä, joten minulla ei ole mitään halua ja syytä käydä papassa.

Papalla saatan käydä, mutta papassa en.

"vieras"
En jaksanut lukea kaikkea Hpv -jankkausta, joten pahoittelen jos Milanna jo kirjoitti tämän. Kun luulen että hänen kielitaito ei ihan riittänyt ymmärtämään mitä jotkut vieraat tarkoittivat.

Milannalla ei kaiketi ollut kondyloomaa, vaan vain muutoksia papa -kokeessa hpv:n seurauksena. Hpv-virusta kantaa suomalaisista n. 80-90 %, ja vain pienellä osalla se puhkeaa kondyloomaksi. Hpv ei ole sukupuolitauti, vaikka myös sukupuoliteitse leviääkin. Sen voi saada jo istukan kautta raskaudessa. Lähteenä gynekologini (minulla on kondylooma, eli minulla on automaattisesti hpv-virus). Milanna kävi Meksikossa poistattamassa hpv-viruksen kehostaan.

Ei vaan
[QUOTE="vieras";26791377]En jaksanut lukea kaikkea Hpv -jankkausta, joten pahoittelen jos Milanna jo kirjoitti tämän. Kun luulen että hänen kielitaito ei ihan riittänyt ymmärtämään mitä jotkut vieraat tarkoittivat.

Milannalla ei kaiketi ollut kondyloomaa, [/QUOTE]

Hän linkitti vähän aikaa sitten palstalle kuvan lääkärin kirjoittaman paperin, jossa todettiin, että kondyloomaa on.

En sanoisi tätä muuten, mutta kun hän on itse tuollaisen esittänyt ihan julkisesti.

huutomrkki
[QUOTE="vieras";26787802]Eikö edes sen imetyksen ajan vois antaa vaan vauvalle ja keskittyä häneen? Ei vaan VOI netti olla kaiken edelle menevä asia! Ei ihme jos esikoisesi on "vaativa" (= vailla kasvatusta).[/QUOTE]

katsekontakti on oikeesti tärkeää

Yhteistyössä