Sorry vaan vanhat kurpat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se vanha tuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

se vanha tuttu

Vieras
Olen 40 ja risat mies. Ikisinkkuna ei ole seurustelu eikä panokokemusta päässyt kertymään. Olen myös ikäistäni nuorekkaamman näköinen ja hyväkuntoinen.

Mielelläni katselen alle 40 vuotiaita, mutta yli 30 vuotiaita naisia koska mitään yhteistä minulla ei ole tavallisen nelikymppisen kanssa jolla on paljon suhteita takana ja lapset jaloissa pyörimässä

Olen 40 ja risat mies. Ikisinkkuna ei ole seurustelu eikä panokokemusta päässyt kertymään. Olen myös ikäistäni nuorekkaamman näköinen ja hyväkuntoinen.

Mielelläni katselen alle 40 vuotiaita, mutta yli 30 vuotiaita naisia koska mitään yhteistä minulla ei ole tavallisen nelikymppisen kanssa jolla on paljon suhteita takana ja lapset jaloissa pyörimässä

Oletettavaa siis on, että jäät edelleen katseluasteelle. Yli 30-vuotiaita, muuta alle 40-vuotiaita neitsyeitä on oletettavasti harvassa. Ja tuskin ainankaan tältä palstalta löytyy....

Tästä sai kyllä päivän naurut :D. Kiitos aloittaja :). Jostakin syystä näin nelikymppisenä tällaiset asiat (=kuka katselee ja kuka ei katsele) eivät oikein kiinnosta. En kyllä muista, että nuorempanakaan olisin kaivannut mitään katselemista. Olen kyllä huomannut, että kyllä ne miehet vielä katselee, mutta mitä merkitystä sillä on, ei yhtään mitään. Jotenkin sitä vaan toivoisi, että saisi olla rauhassa jo! :D Odotan suorastaan, että vilkuilut loppuu. Mummous :heart:

Yhteistyössä