Millaiset naiset suostuu kakkosnaisen rooliin?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Moni kakkosnainen ilmeisesti kuvittelee olevansa se "ykkönen" :D " kun mä olen niin ihana ja täydellinen ja mies haluaa tehdä mun kanssa sitä ja tätä ja sen oma vaimo on vaan kauhee haahka. " Mikäs siinä ollessa.. harhakuvitelmissa.

"vieras"
[QUOTE="vieras";26783268]Moni kakkosnainen ilmeisesti kuvittelee olevansa se "ykkönen" :D " kun mä olen niin ihana ja täydellinen ja mies haluaa tehdä mun kanssa sitä ja tätä ja sen oma vaimo on vaan kauhee haahka. " Mikäs siinä ollessa.. harhakuvitelmissa.[/QUOTE]

ja moni "ykkösnainen" kuvittelee olevansa ykkönen, kun on miehen kotiorjana.... :)

vv vieras
monesta kakkosnaisen olosta on myös alkanut suuri rakkaus ja suhde kun on tajuttu vihdoin lopettaa kokonaan se vanha suhde mihin on jääty roikkumaan tottumisesta...joskushan noista pettämisistäkin vaan koituu jotain hyvää.paljon on ihmisiä jotka oavt sanoneet etteivät varmaan olisi ikinä tajunneet lähteä suhteesta elleivät oisi ihastuneet ja rakastuneet uudestaan,usein jos on se perhe toisella kotona niin siitä ei kumminkaan hirveen helpolla lähdetä vaan pelatan varman päälle ja katsotaan hetken kestääkö tunteet kakkosnaista kohtaan,jos kestää vaimo saa kenkää ja on vihainen,jos ei kestä vaimo saa pitää miehen joka ei enään kumminkaan ole tyytyväinen suhteeseen..harva suhde loppuu tai toinen pettää jos suhde on onnellinen,voi hyvin ja sillä on tulevaisuutta..

herneee
joo ei se että olet vaimo tai lasten äiti valitettavasti tee susta sitä ykkösnaista,usein valitettavasti se pidempään mukana ollut muija on se joka saa kakkosnaisen roolin ja paskat niskaa kun uusi nainen saa hemmottelut ja huomion..

"vieras"
joo ei se että olet vaimo tai lasten äiti valitettavasti tee susta sitä ykkösnaista,usein valitettavasti se pidempään mukana ollut muija on se joka saa kakkosnaisen roolin ja paskat niskaa kun uusi nainen saa hemmottelut ja huomion..
Pointti oli lähinnä se, että kumpikaan ei todellakaan siinä kohtaa ole mikään "ykkösnainen", molemmat on vaan pelinappuja miehen pelissä ja molemmat saa vain puolet miehestä. Siitä toki sit voi kiistellä maailman tappiin kuka saa parhaimmat puolet.. kerta typeriä olette.

Ykkösnainen on se nainen jonka miehellä ei ole muita naisia, ja jota mies rakastaa ehdoitta.

"vieras"
[QUOTE="vieras";26783382]pahin huora se ykkönen vasta onkin, kun mies joutuu elättämään sen ja lapset. :)[/QUOTE]

Ei voi olla miettimättä, mikä sunkin elämässä on mennyt pieleen :(

"hmmm"
monesta kakkosnaisen olosta on myös alkanut suuri rakkaus ja suhde kun on tajuttu vihdoin lopettaa kokonaan se vanha suhde mihin on jääty roikkumaan tottumisesta...joskushan noista pettämisistäkin vaan koituu jotain hyvää.
No, joo mutta eiköhän sen oman vaimonkin kanssa olisi kiva tehdä niitä kivoja juttuja ja silloin se suhdekin olisi parempi. Ja vaimokin paremmalla mielellä jos suhtautuminen häneen olisi jotain muuta kuin kotiorja. Jostain syystä sitä hauskaa ei osata pitää oman vaimon kanssa.

"vieras"
[QUOTE="vieras";26783402]etkö kestä totuutta? :)[/QUOTE]

Mitä totuutta? sori, en ole seurannut sen enempää sun kirjoittelua, toi toteamus oli vaan kertakaikkisen typerä. Ettäkö esim. kaikki naiset joilla on normaali parisuhde, elää huoraamalla jos hankkii miehen kanssa lapsia. Sairas ajatus.

"vieras"
[QUOTE="vieras";26783412]Mitä totuutta? sori, en ole seurannut sen enempää sun kirjoittelua, toi toteamus oli vaan kertakaikkisen typerä. Ettäkö esim. kaikki naiset joilla on normaali parisuhde, elää huoraamalla jos hankkii miehen kanssa lapsia. Sairas ajatus.[/QUOTE]

no siltä se nyt vain kuulostaa, jos kakkoselta saa kerran maksutonta seksiä. ;)

Kaikki te,jotka kakkosnaisia puolustelette...
Kuvitelkaa tilanne,että löydätte miehen johon rakastutte,menette naimisiin,perustatte perheen,hommaatte yhteisen lainan ja rakennutatte talon ym..
Ja teille selviää jossain vaiheessa,että miehenne on pettänyt vuoden jonkun toisen kanssa teitä.
Heruuko naiselle ymmärrystä,kun hän tahtoi teidän pullastanne rusinat?
(ja siitä syystä teidän ja lastenne elämä menee sekaisin..)

kkkkk
no, "kakkosnainen" voi olla ihan vaan rakastunut nainen.... ja jos parisuhteeseen joku ulkopuolinen väliiin mahtuu, on parisuhteessa todella jotakin pahasti pielessä.. itse tapasin mieheni ollesssani kurjassa liitossa, hän myös tahollan naimisissa..erosimme, ja nyt yhdessä jo 8vuotta. toiset suhteet vain alkavat tällä tavalla.

---
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26785605:
Kaikki te,jotka kakkosnaisia puolustelette...
Kuvitelkaa tilanne,että löydätte miehen johon rakastutte,menette naimisiin,perustatte perheen,hommaatte yhteisen lainan ja rakennutatte talon ym..
Ja teille selviää jossain vaiheessa,että miehenne on pettänyt vuoden jonkun toisen kanssa teitä.
Heruuko naiselle ymmärrystä,kun hän tahtoi teidän pullastanne rusinat?
(ja siitä syystä teidän ja lastenne elämä menee sekaisin..)
Ei herunut sinänsä ymmärrystä mutta hetkeäkään en häntä asiasta syyttänyt. Mies minut petti.

• Tykkää
Reactions: fortunate
Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat seksisuhteen varattujen kanssa. Mä en ikinä haluaisi olla ihmisen kanssa, joka pettää kumppaniaan. Tulisi tosi likainen olo. En halua tukea niin epäkunnioittavaa käytöstä ja mielestäni se toinen nainenkin toimii väärin. Seksiä voi harrastaa muiden sinkkujenkin kanssa. Sellaista "toista naista" ymmärrän paremmin, joka rakastuu varattuun. Se on jotenkin inhimillisempää kuin iskeä varattuja pelkän seksin takia. Tuhoisa sellainenkin kuvio kuitenkin on. Monelle ihmiselle.

Yhteistyössä