Millaiset naiset suostuu kakkosnaisen rooliin?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"minni"
enkä mä ole ainakaan ikinä joutunut salaamaan että hommailen varatun miehen kanssa..ihan avoimesti käydään ulkona,hengaileen..ym kaikki sen kaverit tietää musta,ovat munkin kavereita.ei ne muijat ikinä tajua ees epäillä mitään.kun ollaan kumminkin ennen kaikkea myös ystäviä keskenään..ei vaan haluta seurustella koska tälleen menee niin hyvin,nautitaa toistemme seurasta ilman turhia parisuhteen velvotteita,hyvin on yli 4vuotta toiminut :D

voisinhan mäkin aatella et kerta meillä on ollut tää juttu yli 4v ja molemmat oltiin sillon sinkkuja et ne naiset yrittää rikkoa meidän hyvin toimivan ystävyys ja seksisuhteen,ja enempi tää mies mun seurassa muutenkin on kun hetkellisten tyttöytävien ja on aina sanonut et ne on vaan muijia muiden joukossa ja meillä kun on niin pitkä historia niin menen kyllä kaiken edelle..toki ollaan sovittu et puolin jos toisin jos tulee se oikeesti vakava juttu vastaan niin sit jatketaan vaan kavereina ja kunnioitetaan toisen suhdetta..mulla tällänen hetken oli kuvioissa ja sillon en tähän mieheen koskenut..

"vieras"
Juu, et tee väärin, et. Sitä kun tarpeeksi kauan itseksesi toistat, niin alat uskoa itsekin. *silmien pyöritystä*

Tässä ketjussa puhutaan naisista, jotka ovat varattujen miesten kanssa eikä kukaan ole väittänyt, että ne miehet eivät tee väärin.

Tässä vielä kopiota Lexin kirjoituksesta: "Ja itsensä pystyy kyllä manipuloimaan siihen, ettei ole asiasta moraalisessa vastuussa. Kaikki onnistuu, jos tarpeeksi haluaa." Hyvin sanottu!!
Todella hyvä kirjoitus. Kummasti minä ajattelisin vaimoa ja lapsia. Ajattelisin mös sitä' että mieshän määrää tässäkin kuviossa kaiken; milloin on aikaa perheeltään-ja mitä kummallisempia valheita jne

"huh"
[QUOTE="minni";26783029]enkä mä ole ainakaan ikinä joutunut salaamaan että hommailen varatun miehen kanssa..ihan avoimesti käydään ulkona,hengaileen..ym kaikki sen kaverit tietää musta,ovat munkin kavereita.ei ne muijat ikinä tajua ees epäillä mitään.kun ollaan kumminkin ennen kaikkea myös ystäviä keskenään..ei vaan haluta seurustella koska tälleen menee niin hyvin,nautitaa toistemme seurasta ilman turhia parisuhteen velvotteita,hyvin on yli 4vuotta toiminut :D

voisinhan mäkin aatella et kerta meillä on ollut tää juttu yli 4v ja molemmat oltiin sillon sinkkuja et ne naiset yrittää rikkoa meidän hyvin toimivan ystävyys ja seksisuhteen,ja enempi tää mies mun seurassa muutenkin on kun hetkellisten tyttöytävien ja on aina sanonut et ne on vaan muijia muiden joukossa ja meillä kun on niin pitkä historia niin menen kyllä kaiken edelle..toki ollaan sovittu et puolin jos toisin jos tulee se oikeesti vakava juttu vastaan niin sit jatketaan vaan kavereina ja kunnioitetaan toisen suhdetta..mulla tällänen hetken oli kuvioissa ja sillon en tähän mieheen koskenut..[/QUOTE] Itsepetosta!

herneee
mä hoitelen mielummin varattuja tai sitten miehiä jotka kammoaa sitoutumista!
aina kun tapaan sinkku miehen niistä saa riesan ja riippa kiven,soittelevat koko ajan ja ihastuvat vaikka alusta asti olen kertonut haluavani vain seksiä.
varatuissa miehissä jatkuva koska nähdään ja perheenperustamis halu on huomattavasti pienempi riski..ja ei en mä tarkoituksella iske varattuja miehiä ne tekee tuttavuutta ja valitsen parhaat päältä nam ihanaa sinkku aikaa :D
ja todella sen kakkosnaisen roolissa en kellekään valehtele,minä ehdotan koska nähdään ja mies tulee paikalle kyllä ja mitä hemmottelua näiltä saakaan osakseen :D harvassa parisuhteessa niitä vaimoja niin hemmotellaan.
ja sitten kun tuntuu et menee pikkaisenkin arkisex tai tapaan paremman niin se entinen lähtee kiertoon :D
että en mä koe tässä huonossa asemassa olevani saan juuri sen minkä halua ja vielä vähän päälle :D

hahah
täällä ne petetyt naiset taas kiroavat että toiset naiset ei kunnioita itseään jne.ihan oikeesti kyllä siinä suhteessa se vika on tai miehessä jos lähtee pettämään!!
mitäs sidotte niitä miehiä sinne kotiin ja nalkutatte jatkuvasti ja pyydätte ties ja mitä :D

"huh"
mä hoitelen mielummin varattuja tai sitten miehiä jotka kammoaa sitoutumista!
aina kun tapaan sinkku miehen niistä saa riesan ja riippa kiven,soittelevat koko ajan ja ihastuvat vaikka alusta asti olen kertonut haluavani vain seksiä.
varatuissa miehissä jatkuva koska nähdään ja perheenperustamis halu on huomattavasti pienempi riski..ja ei en mä tarkoituksella iske varattuja miehiä ne tekee tuttavuutta ja valitsen parhaat päältä nam ihanaa sinkku aikaa :D
ja todella sen kakkosnaisen roolissa en kellekään valehtele,minä ehdotan koska nähdään ja mies tulee paikalle kyllä ja mitä hemmottelua näiltä saakaan osakseen :D harvassa parisuhteessa niitä vaimoja niin hemmotellaan.
ja sitten kun tuntuu et menee pikkaisenkin arkisex tai tapaan paremman niin se entinen lähtee kiertoon :D
että en mä koe tässä huonossa asemassa olevani saan juuri sen minkä halua ja vielä vähän päälle :D
Onpas sulle sattunut outoja miehiä. Mä en ole riippakiviä saanut koskaan. Oletko yksinhuoltaja? Mistä tiedät mitä hemmottelua vaimot saa?

juuh
[QUOTE="hmh";26782876]Heikkoitsetuntoiset jotka kuvittelee olevansa miehelle jotain niin paljon parempaa kuin se sen miehen oma vaimo.
Epälojaalit toisille naisille.
Sellaiset naiset jotka ei saa muita kuin varattuja. Jotka ei siis pysty kilpailemaan vapaiden markkinoiden miehistä. Varattuja on itse asiassa paljon helpompi saada.[/QUOTE]

Nimenomaan.

Ja, tottakai, mies tekee väärin pettäessään. Mutta eihän sitä nyt kysytty. Tuollaiset naiset.

"Meikku"
Näille kakkosnaisille on vain yksi nimitys. Sori vaan, vaikka kuinka toistelette itsellenne mantrojanne ettettte te mitään väärää tee vaan se varattu mies, me muut ajattelemme teistä eri tavalla.
Niinkuin mun ystäväkin,joka huoraa minkä kerkeää,varattuja ja vapaita miehiä--

Etovaa.

• Tykkää
Reactions: Joxu
"vieras"
[QUOTE="Meikku";26783113]Näille kakkosnaisille on vain yksi nimitys. Sori vaan, vaikka kuinka toistelette itsellenne mantrojanne ettettte te mitään väärää tee vaan se varattu mies, me muut ajattelemme teistä eri tavalla.
Niinkuin mun ystäväkin,joka huoraa minkä kerkeää,varattuja ja vapaita miehiä--

Etovaa.[/QUOTE]

En minä ainakaan maksua pyydä miehiltä. :) Ystäväsi taitaa ollakin alan nainen. :p

juuh
täällä ne petetyt naiset taas kiroavat että toiset naiset ei kunnioita itseään jne.ihan oikeesti kyllä siinä suhteessa se vika on tai miehessä jos lähtee pettämään!!
mitäs sidotte niitä miehiä sinne kotiin ja nalkutatte jatkuvasti ja pyydätte ties ja mitä :D
No se sama mieshän on siinä sitten tehnyt ratkaisun sitoutua jne. jne. ; mahdollisesti siksi että ei pärjää yksin maailmassa, eikä ole kotia eikä kuka kodin hoitaisi...

Kakkosena on helppo olla, se on selvä. Mies ja nainenkin väsyy parisuhteen arkeen, pieniin lapsiin, vastuuseen ja yleensäkin siihen että kaikki on kuin on. On kuitenkin todella epähumaania lähteä mukaan kun joku alkaa ratkaista elämänsä ongelmia hakemalla sivusuhdetta. Kunnioittavaa sekä sitä miestä että sen vaimoa (tai toisinpäin; pettäähän ne naisetkin) että varsinkin niiden lapsia kohtaan on pitää näppinsä erossa ja ilmoittaa että ehkä hoidat nuo omat ongelmasi ensin.

herneee
Lainaus
"täällä ne petetyt naiset taas kiroavat että toiset naiset ei kunnioita itseään jne.ihan oikeesti kyllä siinä suhteessa se vika on tai miehessä jos lähtee pettämään!!
mitäs sidotte niitä miehiä sinne kotiin ja nalkutatte jatkuvasti ja pyydätte ties ja mitä"

"totaali peesi "

ja sit ne itse antaa niille miehille anteeksi kaiken sen pettämisen että paljonpa te "ykkösnaiset"itseänne ja suhdettanne kunnioitatte!kuinka moni teistäkin tunkee pään puskaan eikä edes halua nähdä merkkejä miehen pettämisestä alkuun tai jos mies haluaa erota ja kertoo pettäneensä niin hyvä ettei nilkassa roikuta,et voi jättää mua ja kun noi lapset..huh kuinka moni nainen vetoakaan siihen ettei mis voi jättää perhettä koska on ne lapset,ja sit eletään paskassa suhteessa,valitetaan palstalla kun toinen nainen pilasi meidän suhteen:Eikö se ajatellut miltä niko-petteristä ja pirjo-leenasta tuntuu!!ei,ei se ole sen naisen murhe,ja vaikka ajattelisi niin mitä se niitä lapsia hyödyttää.isä siinä on perhe elämästä tarpeeksi saanut ja päättänyt haluta muuta..

Oikeastiko ihmiset näin ajattelee? Ei kai nyt kuitenkaan..
Siis että miehellä saa olla vaimo, joka hoitaa kaikki kotityöt, lapset jne..
(siis oikeasti joku äidin korvike/ orja)
Ja sitten se toinen nainen, jonka kanssa tehdään kaikkea kivaa, kun se vaimo taas ei saa tehdä mitään? :O
No joo täytyy olla onnellinen, ettei tartte kenenkään kotiorja enään olla.. :D
Kyllä mullekin kelpais hyvä seksi ja ne muut "toisen naisen edut", mutten kyllä kenekään sotkuja halua enään pelkästää siivota yms..

näin
[QUOTE="vieras";26783123]En minä ainakaan maksua pyydä miehiltä. :) Ystäväsi taitaa ollakin alan nainen. :p[/QUOTE]
tunnusta vaan että sä saat maksun siitä kun tiedät mitä tuskaa tuotat naiselle, jos mies kärähtää. Ja nykyajan paska puhetta, että toinen nainen ei ole millään lailla syyllinen. Jos on yhtään selkärankaa, niin osaa asettua toisen asemaan.

"Mitä toivot että sinulle tehdään, tee myös samoin toisille "

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja näin;26783190:
tunnusta vaan että sä saat maksun siitä kun tiedät mitä tuskaa tuotat naiselle, jos mies kärähtää. Ja nykyajan paska puhetta, että toinen nainen ei ole millään lailla syyllinen. Jos on yhtään selkärankaa, niin osaa asettua toisen asemaan.

"Mitä toivot että sinulle tehdään, tee myös samoin toisille "
ei kärähdä, kun ei kiinnosta puuttua miehen suhteeseen. :) ja mä en rahaa seksistä pyydä, en ole huora.

"huh"
No se sama mieshän on siinä sitten tehnyt ratkaisun sitoutua jne. jne. ; mahdollisesti siksi että ei pärjää yksin maailmassa, eikä ole kotia eikä kuka kodin hoitaisi...

Kakkosena on helppo olla, se on selvä. Mies ja nainenkin väsyy parisuhteen arkeen, pieniin lapsiin, vastuuseen ja yleensäkin siihen että kaikki on kuin on. On kuitenkin todella epähumaania lähteä mukaan kun joku alkaa ratkaista elämänsä ongelmia hakemalla sivusuhdetta. Kunnioittavaa sekä sitä miestä että sen vaimoa (tai toisinpäin; pettäähän ne naisetkin) että varsinkin niiden lapsia kohtaan on pitää näppinsä erossa ja ilmoittaa että ehkä hoidat nuo omat ongelmasi ensin.
Mä näen asian ihan toisin. Kakkosena ei ole todellakaan helppo olla. Harva kakkonen huutelee innoissaan muille olevansa toinen nainen. Harva kakkonen sanoo vanhemmilleen olevansa varatun panopuu. Asiaa salataan, ja valheita tulee valheiden päälle.

vv vieras
hahahh ja nainen on heti huora jos vehtaa varatun kanssa,missä te elätte?1800 luvulla?
nainen saa tyydyttää tarpeensa siinä missä mieskin!jos ei kotoota saa niin mielellään sellasta naista miehet hemmottelee joka ei kiukuttele ja seksiäkin saa

aika moni toinen nainen on se tulevaisuuden vaimo halutessaan myöskin :D

"vieras"
[QUOTE="minni";26783029]enkä mä ole ainakaan ikinä joutunut salaamaan että hommailen varatun miehen kanssa..ihan avoimesti käydään ulkona,hengaileen..ym kaikki sen kaverit tietää musta,ovat munkin kavereita.ei ne muijat ikinä tajua ees epäillä mitään.kun ollaan kumminkin ennen kaikkea myös ystäviä keskenään..ei vaan haluta seurustella koska tälleen menee niin hyvin,nautitaa toistemme seurasta ilman turhia parisuhteen velvotteita,hyvin on yli 4vuotta toiminut :D

voisinhan mäkin aatella et kerta meillä on ollut tää juttu yli 4v ja molemmat oltiin sillon sinkkuja et ne naiset yrittää rikkoa meidän hyvin toimivan ystävyys ja seksisuhteen,ja enempi tää mies mun seurassa muutenkin on kun hetkellisten tyttöytävien ja on aina sanonut et ne on vaan muijia muiden joukossa ja meillä kun on niin pitkä historia niin menen kyllä kaiken edelle..toki ollaan sovittu et puolin jos toisin jos tulee se oikeesti vakava juttu vastaan niin sit jatketaan vaan kavereina ja kunnioitetaan toisen suhdetta..mulla tällänen hetken oli kuvioissa ja sillon en tähän mieheen koskenut..[/QUOTE]

Hhahaha, juu että miehelle sä olet aina kaikki kaikessa, mutta sitten kun sulle tuli joku uusi lahkeenkuluttaja kuvioihin niin olitte vaan täysin kavereita sen jälkeen molempien puolelta.

Jotkut naiset tosiaan kuvittelee olevansa maailman napa.

vv vieras
aika harva toinen nainen on vain panopuu,toki jos haluaa vaan panna niin miksi ei mutta usein näissä kakkossuhteissa on kyse paljon muustakin,kun ei ole sitä arkea on kiva tehdä yhdessä juttuja ilman stressiä ja riitoja,moni kakkos suhde elää ikäänkuin seurustelu suhteen alkuaikaa koko ajan,käydään ulkona,tutustutaan,ihastutaan ja hemmotellaan ja kokeillaan kaikkea uutta.

huohhh
hahahh ja nainen on heti huora jos vehtaa varatun kanssa,missä te elätte?1800 luvulla?
nainen saa tyydyttää tarpeensa siinä missä mieskin!jos ei kotoota saa niin mielellään sellasta naista miehet hemmottelee joka ei kiukuttele ja seksiäkin saa

aika moni toinen nainen on se tulevaisuuden vaimo halutessaan myöskin :D
Selitä mitä selität. Huoraaminen on huoraamista, olivat syyt siihen mitä tahansa.

Yhteistyössä