ihan mielenkiinnosta
nyt sitten kysyn, mikä on astrolabe älykkyysosamääräsi? Ja vielä pitää kysyä, mikä on sitten keskimääräistä älykkäämpi?
Terveisin just näin älykäs
Pelkkä äo numerona sinällään ei kerro mitään, ellei tiedä mikä testi on tehty ja mikä ollut keskihajonta (15 tai 16 esmes). Toisekseen, ei ole luotettavaa ottaa yhtä ainutta tulosta, sillä äo-tulos voi vaihdella testausolosuhteista riippuen, joten useampi testaus antaa luotettavamman tuloksen. Itseni kohdalla jo eka testi toistettiin 6-vuotiaana. SD 15 min äo pauttiarallaa siellä 150 korvilla.nyt sitten kysyn, mikä on astrolabe älykkyysosamääräsi? Ja vielä pitää kysyä, mikä on sitten keskimääräistä älykkäämpi?
Kyl mie luulen, että suvussa on muitakin. Muita ei tietääkseni ole tutkittu. Periytyvyys taasen on hieman kuuma peruna, tutkimuksia on thety paljon, mutta mitä se korrelaatio sitten kertoo? Ei välttämättä paljonkaan. Normaaliälyisillä voi olla korkean äo:n lapsia, toki.Onko älykkyysosamäärällä ja perimällä todettu olevan jonkinlainen yhteys? Tai siis voiko äö. periytyäSuuntaan nyt kysymykseni sinulle astrolabe, eli onko suvussasi muita joilla olisi poikkeuksellisen korkea äö?
Ja voisiko kahden ihan normaali äö.llä varusteun vanhemman lapsella olla ms. huippu äö.?
En ole kovin perehtynyt äö asiaan,siksi kyselen.
Tunnet siis kyseisen henkilön oikeasti?Mitä ihmeen narsismia?
Moisen termin yhdistäminen astrolabeen on jo aika ...
Toinen ilmiö palstalla on, että niille vyön alta vedetyille kommenteille herkistyttyä myös asiallinen vastakkainen näkemys saatetaan ottaa henkilökohtaisena loukkauksena ja suurena ivana. Olkoonkin ettei välttämättä edes vastakommentoitu sitä niin ottaisi, joku aloittaa renkutuksen. Niissä tilanteissa se kommentoinnin taso valahtaa helposti niinkin laadukkaaksi kuin "ite oot, äitis oli ja kaikki mummos viidenteen polveen".Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26755371:Tällä palstalla mua usein myös hämmentää sellainen, että jos menee kirjoittamaan jotain asiallista, kritisoivaa tai ei, niin sitä ei noteerata mitenkään. Keskustellaan vain niiden kanssa, jotka vetävät täysin alta vyön tai niiden kanssa, joiden viestien arvo on lähinnä peesailua.
Sellainen, että voisi kirjoittaa, kyseenalaistaa ja keskustella ei tunnu toimivan. Minusta ainakin usein tuntuu siltä, etten tule edes "kuulluksi" tai ymmärretyksi, kun en ole lynkkaamassa tai hehkuttamassa.
Palstan logiikan mukaan olet jäävi sanomaan mitään Astrolaben mahdollisesti narsistisista piirteistä, koska tunnet hänetMinä tunnen ja astrolabe on erittäin kaukana narsistista.
Sanot kuinka pitkän tuttavuuden jälkeen?Minä tunnen ja astrolabe on erittäin kaukana narsistista.
Mulla on vanhempia sukkiakin mitä teidän parisuhde on.Kuka palstalla tuntisi hänet paremmin? Jos oikei muistan niin on minuakin epäilty narsistiksi palstalla, tosin muistini on hatara tuollaisissa asioissa Täytyy sanoa että kyllä minua voisi pitää ennemmin narsistina kuin astrolabea, ainakin jos tuntee hänet irl.
Juu juu, niin tietysti. Ai jaa...Kuka palstalla tuntisi hänet paremmin? Jos oikei muistan niin on minuakin epäilty narsistiksi palstalla, tosin muistini on hatara tuollaisissa asioissa Täytyy sanoa että kyllä minua voisi pitää ennemmin narsistina kuin astrolabea, ainakin jos tuntee hänet irl.
"Metyylifenidaatin vaikutusmekanismi on lähempänä kokaiinia kuin amfetamiinia." Metyylifenidaatti WikipediaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26755897:Ihan oikeesti, ootteko syöneet sieniä vai vetäneet piriä?
Väärältä planeetaltaAlkuperäinen kirjoittaja jälleen monttu auki;26755806:Siis tä?? Oletko astrolabe ulkomaalainen, kun et suomea osaa?
Venukselta?Väärältä planeetalta