Mutta kerro nyt, miten nuo ominaisuutesi tekevät sinusta kermaperseen? Me truu kermispyllyt ei kyllä noilla perusteilla hyväksytä sua joukkoommeSeota? No en. Eipä tää teitin asenne poikkea siitä mitä kouluaikoina saanut kestää.
Sitä vaa ketjuun osallistuneiden sopis mielestäni miettiä, että miten suuren reaktion saa aikaan vain toteamus siitä, että äo on korkeampi kuin keskimäärin. Ei se minua haittaa, että pidätte teeskentelijänä, tekopyhänä, roolia vetävänä, alentuvana, ylimielisenä, itseään korostavana tms. Todellisuudessa olen syrjäänvetäytyvä havainnoija, joka vaatii itseltään enemmän kuin muilta. Huolimatta kovista elämänkokemuksista en suostu hyväksymään ajatusta ihmisten pahuudesta.
Tiedän puutteeni ihmisenä ja uskokaa pois, teen parhaani muokatakseni niitä poies. Tiijän olevani mustavalkoinen ihminen siinä suhteessa, että minua joko inhotaan tai rakastetaan. Se luultavasti johtuu sosiaalisesta kyvyttömyydestäni ja kuten mieheni eilen totesi minulle, että anteeksipyytelevyys ja nöyryys vain ärsyttävät ihmisiä lisää.
Muuten ihan kiva idea mutta mun äidin suvusta ei löydy mitään tietoa yhtään mistään. Ei ole löytynyt isoäitini vanhempia esimerkiksi ollenkaan.Olen tutkinut sukuja muutaman vuoden ja voisin kertoa että jos edes puolet palstalaisista tutkisi sukujuuriaan, voisi tulla esille vaikka mitä aatelia ja porvaria. Minullakin on, vaikka olen tavallinen suomalainen nainen, ilman mitään tietoa käytöstavoista.
Olen ylpeä aatelisista sukujuurista, mutta myös tavallisista huutolaisesi-isistäni.
Sukututkimus on mielenkiintoista ja avartavaa, kannattaa kokeilla
Saat äitisi nimeltä hänen vanhempiensa tiedot ja heidän vanhempiensa tiedot. Sen jälkeen Hiski on kätevä työkalu ja kirkon kirjoja on myös ladattu nettiin.Muuten ihan kiva idea mutta mun äidin suvusta ei löydy mitään tietoa yhtään mistään. Ei ole löytynyt isoäitini vanhempia esimerkiksi ollenkaan.
dna testit ovatkin ainoa ratkaisu...
Moni on yrittänyt jo selittää, että itse toteamus ei ollut paha, vaan tapa jolla asian esitit. Varmaan liittyy sinun sairauteesi, että et ymmärrä niiden eroa? Muille kun on selkeästi puheistasi tullut ylimielinen kuva, niin kuin kieltämättä aavistuksen myös minullekin.Sitä vaa ketjuun osallistuneiden sopis mielestäni miettiä, että miten suuren reaktion saa aikaan vain toteamus siitä, että äo on korkeampi kuin keskimäärin.
eihän korkea älykkyysosamäärä automaattisesti korreloi elämän laatuun tai tilanteeseen suoraan.astrolabe, ihan vittuilematta kysyn; mikä sun äo on? Kun keskiverto lienee siellä sadan tienoilla ja mulla on testattu 30 pinnaa tuon yli ja tunnen itseni useimmiten auttamattoman typeräksi ja avuttomaksi, niin mietin, että miten korkea sinulla mahtaa olla? Kun itsestäni siis tuntuu, että tuo 100 täytyy olla jo aika alhainen kun ei 130 ainakaan riitä kovin onnistuneeseen elämään näin älykkyyden kannalta
Ärsyyntymisen puoliammattilainenKaikesta ihmiset jaksaakin ärsyyntyä, minä sentään olen puoli ammattilainen siinä
Voisi tiedustella tuolta SUL:n suunnalta. Se on kumminkin välillä aika rankkaa touhua. Jonkilaiseksi urheilulajiksi rinnastettavissa.Ärsyyntymisen puoliammattilainen
Mullakin olis kykyjä tohon, maksaako joku tosta jotain??
Ai se rinnastetaan urheiluun? No sille mä olen allerginen eli en taaskaan pääse lyömään rahoiksi käyttämällä hyväkseni säkenöiviä lahjojani turhien taitojen saralla.:headwall:Voisi tiedustella tuolta SUL:n suunnalta. Se on kumminkin välillä aika rankkaa touhua. Jonkilaiseksi urheilulajiksi rinnastettavissa.
Ei tietenkään, myönnän olevani uteliaskineihän korkea älykkyysosamäärä automaattisesti korreloi elämän laatuun tai tilanteeseen suoraan.
No mutta kyl kaikille oma laji löytyy, ei saa olla vihaaja stereotyyppisesti!Ai se rinnastetaan urheiluun? No sille mä olen allerginen eli en taaskaan pääse lyömään rahoiksi käyttämällä hyväkseni säkenöiviä lahjojani turhien taitojen saralla.:headwall:
Miksei? Kun mä olen niin hyvä siinäkin. Kaikki negatiivinen, pessimismiin ja kyynisyyteen taipuvainen ajattelu luonnistuu minulta kivuttomasti.No mutta kyl kaikille oma laji löytyy, ei saa olla vihaaja stereotyyppisesti!
Eli menet siitä missä on aita matalin?Miksei? Kun mä olen niin hyvä siinäkin. Kaikki negatiivinen, pessimismiin ja kyynisyyteen taipuvainen ajattelu luonnistuu minulta kivuttomasti.
Niinkin voi sanoa. Johtuen siitä että korkeissa aidoissa pitää urheilla liikaa ja sillehän olin allerginen.Eli menet siitä missä on aita matalin?
Minusta se urheileminen on vastenmielistä jos se ei ole hauskaa. Käveleminen ja juokseminen on esimerkiksi ihan hel*** tylsää... Joten ryömin paikasta toiseen.Niinkin voi sanoa. Johtuen siitä että korkeissa aidoissa pitää urheilla liikaa ja sillehän olin allerginen.
Ryömiminen on raskasta. Siinä tulee hiki. Siksi kävelen.Minusta se urheileminen on vastenmielistä jos se ei ole hauskaa. Käveleminen ja juokseminen on esimerkiksi ihan hel*** tylsää... Joten ryömin paikasta toiseen.