Meille tulee tänään samanlainen seinä olohuoneseen:)+ missä ovet terassille samalla tavalla näkyy tilli, hienosti jo

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26740552]Komea on tila, lattia on parempi nyt mutta kyllä kieltämättä terassimainen ja laattojen saumaukset näkyvät turhan hyvin eli kivilaattafeikkiys on liian ilmeinen.[/QUOTE]
lattia tulee näyttämään vielä vanhan aikaiseks me odotettaan kun tulee mies joka osaa yhden aineen levittää:D
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26740570]Kannattaa panostaa laadukkaisiin, kokonaisuuteen sopiviin verhoihin.[/QUOTE]

tulee sellaiset kuin perunasäkki, missä jotain vuosmalli musta harmaana kirjoitettu
 
Kfkfkff
No laita vanhasta :) ei haittaa

Voit sitten laittaa joskus kuvan uudesta niin näkee muutoksen.

Uskomattoman iso tila tuo. Onko alakertaa siis? Onko se kokonaan tuollainen avoin?
 
Kfkfkfkfkf
Mä eksyisin jo 150m kokoisessakin :LOL:

Meillä nyt 82 m ja kahdessa kerroksessa.

Montako huonetta teillä on? Tai siis vessan, kylpyhuoneen, keittiön lisäksi?

Olohuone, kodinhoitohuone ja makuuhuone yms lasketaan huoneiksi.

Meillä siis 3 huonetta ja keittiö kun on kaksi makuuhuonetta ja olohuone.
 
sqwgf
tämä vain olohuone=)

juu meillä 450m2 kokonais-pintala, mutta tosissaan laitan kuvia kun on valmis:) kun nyt keskeneräinen ja kamala
Siinä teidän myynti-ilmoituksessa talonne asuinpinta-ala oli 355 m2. Kokonaispinta-ala lasketaan ulkoseinistä siiheen kuuluvat myös ne tilat joissa ei varsinaisesti asuta (tekniset tilat, varastot, autotallit yms). OnIso talo mutta kuitenkin hieman vähemmän kuin mitä joskus täällä suurentelit ja kerroit että on 650 m2 :D
 
Venakko Milanna
Siinä teidän myynti-ilmoituksessa talonne asuinpinta-ala oli 355 m2. Kokonaispinta-ala lasketaan ulkoseinistä siiheen kuuluvat myös ne tilat joissa ei varsinaisesti asuta (tekniset tilat, varastot, autotallit yms). OnIso talo mutta kuitenkin hieman vähemmän kuin mitä joskus täällä suurentelit ja kerroit että on 650 m2 :D
450m2 kokonais pinta-ala ja lasketaan sen niin koska yläkerran katot vinokatot/harjakatot, mutta lattian pinta-ala on 450m2+autotalli 120m2 ja halli 500 tai 600m2 ehkä yli en muista mutta aika iso
 
Venakko Milanna
Mä eksyisin jo 150m kokoisessakin :LOL:

Meillä nyt 82 m ja kahdessa kerroksessa.

Montako huonetta teillä on? Tai siis vessan, kylpyhuoneen, keittiön lisäksi?

Olohuone, kodinhoitohuone ja makuuhuone yms lasketaan huoneiksi.

Meillä siis 3 huonetta ja keittiö kun on kaksi makuuhuonetta ja olohuone.
jotain 6 huoneetta, mutta tehdään lisää, kun yläkerrassa 2 iso tilaa:D, eli liian isot huoneeks
 
"Vieras"
se ei ole kalustee liike, ei kahvila, ei strippibaari, ei mikään näistä:D se on niin sanotusti vain yks tuote... en mä täällä puhuu, mulla kestää sen kaa varma vielä 6-12kk että saan kaikki kuntoon. Mutta yks hyvää ja kannattava idea, kokemusta siis on jo jonkin verran
"kalustee"
Puhutko samalla lailla?
Laitat sanoihin aina liikaa kirjaimia.
On kaluste!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26739792]Voi huoh! Taasko tää alkoi? Hengailin tosiaan miehesi kanssa eräänä päivänä; ihan voisin ihmetellä... en vaan ihmettele. Uskomaton lässyttäjä ja yrittään "flirttaiilla".[/QUOTE]

Niin se yritti minuakin, KAUPASSA! Aloitti englanniksi, todettuaan, että olen suomalainen ja naimisissa, oli tosi pahoillaan! Ihme ukko!
 
"vieras"
Joopa :(
Minä ainakin sanoin sopimukset irti tämän "tasoitefirman" kanssa. Ei koskaan enää urakoitsijaa, joka ei pidä sopimuksiaan; laatoittaa vaan stripparin käskytyksen mukaan ja näpertää jotain lankkupöytää...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26740817]Joopa :(
Minä ainakin sanoin sopimukset irti tämän "tasoitefirman" kanssa. Ei koskaan enää urakoitsijaa, joka ei pidä sopimuksiaan; laatoittaa vaan stripparin käskytyksen mukaan ja näpertää jotain lankkupöytää...[/QUOTE]
Samoin! Asiakkuus loppui täältäkin.
 

Yhteistyössä