Meille tulee tänään samanlainen seinä olohuoneseen:)+ missä ovet terassille samalla tavalla näkyy tilli, hienosti jo

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="aha";26739057]Oho, minkäs putiikin laitat? Joku sisustus- tai huonekalukauppako? Vai se kahvila jota suunnittelit joskus? Vai se strippibaari josta myös joskus haaveilit? Vai onko joku uusi idea? :D[/QUOTE]
se ei ole kalustee liike, ei kahvila, ei strippibaari, ei mikään näistä:D se on niin sanotusti vain yks tuote... en mä täällä puhuu, mulla kestää sen kaa varma vielä 6-12kk että saan kaikki kuntoon. Mutta yks hyvää ja kannattava idea, kokemusta siis on jo jonkin verran
 
Venakko Milanna
[QUOTE="...";26739350]Millaiset mammat on persehomeessa? Ihan vaan mielenkiinnolla kysyn. Missä muuten lapset jos bailabaila?[/QUOTE]

plussamammat noin 80% jotka täällä roikku 24/7 ja haukku...

vauva täällä mun kaa, lapset koneessa tulostavat kuvia ne tekee omat kirjat, viisaita lapsia mulla:D

26min päästä taksi tulee meitä hakemaan ravintolaan syömään, myöhemmin en tiedä mitä tehdään miehen kaa, ainakin yks kiva idea:p mun äiti lasten kaa illaksi jää
 
Priima Veera
Rakennatko kotiasi äitiäsi varten? Sinähän asut autossa ja miehesi on aina töissä. Ihan hyvä homma!
By the way, miksi firmasi sivuilla hinnat ovat väärin kirjoitetut? Eurot ja sentit erotetaan pilkulla ( , ), ei pisteellä ( . )!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26739609]Heittomerkille on ihan oma merkki ( " ), löytyy yleensä näppäimistöltä numero kahden kohdalta.

ei näin!

,,melaan,,

vaan näin!

"melaan"

;)[/QUOTE]

Missä tossa on heittomerkki?

' = heittomerkki
" = lainausmerkki

;) sullekin! :p
 
"vieras"
Voi huoh! Taasko tää alkoi? Hengailin tosiaan miehesi kanssa eräänä päivänä; ihan voisin ihmetellä... en vaan ihmettele. Uskomaton lässyttäjä ja yrittään "flirttaiilla".
 
ööäöä
on kai sitä energiaa, kun voi teetättää muilla "työnsä", hoidattaa muilla lapsensa ja siivottaa muilla kotinsa ja ostaa ruoat "valmiina herkkuina"...puhumattakaan mistään remonteista, jotja myös teetättää muilla, itse vaan etsii katalogeista sopivia tyylejä.
 
"vieras"
Mulla energia oikeasti löytyy, kun aloitan jotain tehdä, eli kun touhun esimerkiks tunnin verran, niin energia tulee ja paljon:D susoittelen vaan raasti aloita jotain, sitten näet että se vaan yhtäkkiä tulee. Vielä auttaa jos vaikka ulos menet hetkeks, tulet ja aloitat:) näin vaan onnistu
Ihmeellistä että venakko luulee kaikkien muiden palstailijoiden olevan perse homeessa kotona istuvia läskejä laiskamatoja ja on ainoana energinen ja ah niin hoikka :D

Venakon täytyy olla todella vieraantunut todellisuudesta, meillä muilla saattaa olla ihan yhtä energinen elämä (tosin erilaisia asioita) mutta Venakko ei vaan sitä ymmärrä: me käymme töissä 37,5h/vko saamme siitä palkkaa (emme vain kuluta sitä ja hassaa kannattamattomiin yrityksiin), töiden jälkeen hoidamme kotia ja lapsiamme, harrastamme ja viemme lapsiamme harrastuksiin.

Juuri nyt olen lomalla mutta tänäänkin olen pessyt pyykkiä, käynyt lasten lasten ja miehen kanssa pikinikillä uimarannalla, kitkenyt ja kastellut kasvimaatani (jolla kasvatan meille luomuvihanneksia). Huomenna vuorossa myös uintireissu ja myös marjastusta ja sienestystä (niin ei tarvitse Stockan herkusta ostaa niitä luomumarjoja).
 

Yhteistyössä