Mistä asennus työkalu niittien/strassien jne kiinnitykseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja _apua_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

_apua_

Vieras
Sain todella suuren kasan kaikenlaisia niittejä, strasseja jne sukulaiseltani ja näillä meinasin alkaa tuunaamaan laukkuja, vaatteita ja vöitä. Mutta,mutta... en saa niitä mitenkään kauniisti laitettua kumivasaralla, niihin tulee aina rumia jälkiä, vaikka kuinka hellävaroen yritän kiinnittää.
Joten jos joku viisas ihminen osaisi neuvoa kuinka saan ne nätisti kiinnitettyä :)

Onko niille olemassa jonkinlaista työkalua?

Kiitos jo etukäteen :)

En tiedä onko näiden oikea nimitys edes strassi. Niissäkin toinen puolisko sellainen tappi joka pitäisi vasaralla (tai sillä etsimälläni härvelillä) painaa kiinni. Joten näihin liimaus ei tepsi.

En tiedä onko näiden oikea nimitys edes strassi. Niissäkin toinen puolisko sellainen tappi joka pitäisi vasaralla (tai sillä etsimälläni härvelillä) painaa kiinni. Joten näihin liimaus ei tepsi.

Äitini on ompelija ja hänellä on sellainen muovinen 'saranallinen läpyskä', jolla laitetaan painonapit kiinni vaatteisiin. En tiedä sen tarkempaa nimeä, enkä sitä, sopiiko se niiden sinun niittiesi kiinnittämiseen. Kannattaa käydä kyselemässä ompelutarvikeliikkeissä.

[QUOTE="Selina";26739962]Äitini on ompelija ja hänellä on sellainen muovinen 'saranallinen läpyskä', jolla laitetaan painonapit kiinni vaatteisiin. En tiedä sen tarkempaa nimeä, enkä sitä, sopiiko se niiden sinun niittiesi kiinnittämiseen. Kannattaa käydä kyselemässä ompelutarvikeliikkeissä.[/QUOTE]

Just jotain tämänkaltaista etsinkin, mutten vaan ole mistää löytänyt :/ Ompelimoissa eivät ole lainkaan ymmärtäneet mitä tarkoitan kun olen kysymässä käynyt. Enkä ilmeisesti osaa oikeilla hakusanoilla verkosta etsiä.

[QUOTE="vieras";26740051]VARIO-pihdit - Ompelukone, saumuri, sovitusnukke, käsityö ja ompelu | Tikata - Tuotteet
Tämä on varmaankin se työkalu, mitä olet etsinyt? Tuolta nettikaupasta pitäisi saada tilattua, tai muista ompeluun ja käsitöihin erikoistuneista nettikaupoista. Itse olen nähnyt noita ompelutarvikekaupoissa, ei ehkä Eurokankaassa mutta sellaisissa pienemmissä mutta nimenomaan nappien ja tarvikkeiden myyntiin keskittyneissä :)[/QUOTE]

Tämä mulla onkin jo ja näillä kiinnittyykin tosi näppärästi tasaiset niitit, mutta sitten kartio niititja nuo strassit onkin hieman hankalampaa. Jos noilla painaa niin menee lyttyyn tai rikkoutuu :/