40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottikselle "syränlämpööset" Onnittelut:flower:! Sä oot kans kesän lapsi, kuten mä, mulla vain ensi vkolla tulee mittariin vuosi lisää.. Mun yks hyvä ystäväin viettää huomenna 45-v päiväänsä, kortilla häntä viskasin.

Juu, ei ne "tampaxit" oo mikään kiva juttu; mä en oikein saa niitä koskaan kunnolla paikalleen, vaan jotenkin häiritsee olemassaolollansa, mutta kun haluan hypätä saunasta järveen, niin eipä paljon vaihtoehtoja oo. Jos vanhant merkit paikkansa pitää, niin järvi ois kun Punanen meri, jos ihan ilman mitään sinne sukeltasin..Saisin vielä syytteen ympäristörikoksesta|O!

Kyllähän ny *mur-mur* :n huushollissa hormoonit jyllää! Wautsi wau ja hieno juttu;)!

Mulla tullu kans painoa 3 kiloa lisää nyt kesälomalla ja kyllä nyppii! Eilen söin sitten itse vain tonnikala/muna-salaattia, enkä ees katsonut pizzaan tai piirakkaan päin.. Pakko olla ny tiukkana, sillä en kestä itseäni, jos tästä pahasti enempi repsahdan: /!

Eipä päästy tänäänkään Lintsille, sataa sataa ropisee, mutta jos huomenna ja torstaina sitten..Toivotaan, jotta sateet väistyy ja arska tulee esiin.

Lähenpä ottamaan makaronilootan uunista ulos, ja huudan porukat pöydän ääreen..

Iloista oloa, toivottaa Lilleriina:wave:

Ottis Paljosti Onnea Synttäripäivänäsi!! :flower:

Täällä fiilikset maissa... Ei tarvii rapisutella, ei... Niinhän se tätsykkä vaan täsmällisesti saapui heti aamutuimaan paikalle... :(

Siispä kp1 ja yk4...

Vaikkei tässä yritystä olekaan todellakaan ollut vielä kauaa, niin jokaisen epäonnisen kierron jälkeen jotenkin masentavaa aloittaa taas alusta. Taidan olla ihan liian malttamaton tällaiseen projektiin...: /

Tänään tuli "sopivasti" töissä käytävällä vastaan eräs rouva, joka toistaan odottelee ja suurin piirtein samoilla viikoilla kuin itsekin olisin, jos se keväinen plussa olis kestänyt... Nätisti jo massu pömpötti. Meinas ihan itku tulla...:'(

Miepä puuhkun ja puhallaan hyvää keliä sinne päin, missä saderintama jyllää..
..PUUUUUUH..

ON..dippasin O-testin ja viivanen jo hieman vahvempi - tänään Kp11..
Olishan se kiva pitkilleen piinailla tuolla RKTT-listallahin:rolleyes:..kattelaan..taitaa vain meillä lemmiskelyt sattui niin paljon ennen Oilin tuloa, ettei ne siimahäntäiset jaksa minnekkään enään vilistää..vaan..otan tämän kuitenhin nyt ilman painehia, tulee jos on tullakseen - pylläri;)

Mukavaa päivänjatkoa ihunat!:heart:

Viimeksi muokattu:
Iltaa Ihanaiset!

Ottikselle sylillinen synttärionnea!!! :flower: Ja jaksuja kotirintamalle, voihan ihme sentään sitä ukkoasi, eikö edes myöhemmin muistanut merkkipäivää? Ja taitaa se muutenkin olla taas vakavan puhuttelun tarpeessa...:hug: En minäkään ole muuten koskaan päässyt sinuiksi niiden tampaxien kanssa, joskus nuoruudessa kokeilin ja totesin, ettei toimi.

Mafinkalle lämpöiset onnittelut kihloista! :heart:

sinivatukka, kovin tuttua, pikku-ihmisten kanssa ei oikein tahdo pystyä keskittymään oikein mihinkään, kaikki hommat keskeytyy moneen kertaan jne..:)

mur-murin o-viivasille vahvistumista! :heart:

ippis :hug:

Huomenta!
heräsin pirulainen jo 5 reikä,reikä ja menin nukkumaan yhen aikaan että huikeet 4h yöunet:mad: Ei tämä täti taida kovin tarmokas olla tänään:p
Ottis ison halin kera ONNEA :flower: ja ukko pahasellesi isot peukut alaspäin kun on nuin hattumainen mies ettei toista voi synttäreillä edes muistaa. Muutenkin juonnittelee ihan liikaa. Voimahali Ottis:hug:
Ippis halitusta:hug:
Mur-mur Toivon kovasti oviksen vahvistumista:heart:
Mafinka Onnee kihloista:heart:

On niin paikat kippeet kun käveltiin haspendin kaa tosi,tosi pitkä pätkä eilen ja sauvoilla lykin vielä niin kädet huutaa hoosiannaa :) ja jalatkin..Jonkun verran kaventunut paikat ku kävellyt melkein joka päivä.Puntarille en uskalla vielä mennä mutta jos jaksais joka päivä jotain liikuntaa harrastaa niin ehkä joku kaunis päivä tuolle puntarille nousen :LOL:
Näyttäs alffa paistavan eli muksu päivä ootettavissa. Jos keittäs vielä kaffit ja alkas kolisteleen.Saavat nousta koko poppoo ettei mun tarvi yksin hissukoida ylhäällä :) Pirullinen ämmä :D
Puhisen plussatuulosia kaikille kummallakin keuhkolla:heart::heart:

Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos, ihanaiset onnistteluista :kiss:. Niinhän siinä kävi, ett mies ei ollut muistanut mun synttäriä ja kun nostin rähinän, pari juttua kuunteli, mutt sitten suutuin niin, kun antoi ymmärtää töittensä olevan tärkeämpiä, ett lähdin äkäilemään yksin mökille ja kun sieltä yritin soittaa, ensin vastas, mutt sitten löi luurin korvaan eikä vastannut enää koko iltana :(. Luulin, ettei toi mies vois mua enää yllättää negatiivisestikaan, mutt näkyipä onnistuvan sittenkin :).

Ulpunen Mies saa kuulla oikein vuorisaarnan, kun tulee kotiin. Jos uskaltaa :LOL:.

mur-mur Lisää pupuiluja vaan, niin hyvä tulee :heart:!

tattinen Tänään tuntuis tosiaankin olevan vähän lämpimempää kuin eilen. Muksua päivää sinne :kiss:.

Voi Ippis :'(, pahoitteluni :hug:. Parempaa onnea tähän kiertoon :kiss:.

Lilleriina 3 kiloa lähtee helposti ku vähän kattoo mitä suuhunsa pistää, joten älä niitä sure :hug:. Mä tein eilen mökillä tonnikala/ananas/aurajuustopizzan ja kyllä oli jamia :p.

Kivaa päivänjatkoa kaikille :heart:!

Tertsut:wave:!

Kiitos, Ulpunen Huimala-vinkistä! Mä sitä oon aina auton ikkunasta tiiraillut, kun äitilleni ajelen, muttei olla koskaan käyty siellä..Pitääkin tutustua siihen tarkemmin!

Meillä menee ns.reisille kaikki tän vkon suunnitelmat, näköjään:(! Tänään tein kivat "retki-eväät" meille ja lähettiin köröttelee Linnanmäelle päin tossa kahden maissa..(juups, mä oon niin PIHI, etten ala jostain makkaraperunoista hunajaa maksamaan, joten laittelen patongit, pullat ja pillimehut matkaan..). Meiltähän pääsis ihan lähelle yhellä busalla suoraan, mutta kun ehdotin sitä vaihtoehtoa, niin yksi pojista vaan vänkäs, että mennään autolla, kun hällä tulee huono olo busassa:snotty:! Ok, tuleekin juu, mutta tuskinpa kuiteskaan, jos matka kestää n.20 minuuttia.. No, sitten kun päästiin Lintsin lähelle, niin voi hyvää päivää; ei ainuttakaan vapaata parkkipaikkaa missään, ei ei ja ei, vaikka veivasin autolla rundia n.kilometrin säteellä ympäriinsä 3 varttia:stick:! Voihan viddu, ku mulla palo hihat lopulta ja sanoin penskalaumalle, että tänään ei sitten mennä Linnanmäelle lainkaan! Pari vapaata "pikupaikkaa" löyty monen mutkan takaa kadun varresta, mun toi mun auto on niin iso, etten saa*ana saa sitä ihan ykskaks semmoseen parkkiin, varsinkaan, kun lisää autoa pukkaa persiin taakse:kieh:! Sanoin viksuille takapenkin neuvonantajille, jotta menkää perkule iskän kanssa, niin hänhän osaa auton parkkeerata vaikka millaseen "taskuun"! Ai helvatta sentäs, kuinka tyytyväinen taas olen itseeni:ashamed:! Vielä oli pakko sille yhelle "pahoinvoijalle" heittää, että "noh; kummassa tulee helpommin huono olo; busassa, jolla oltas oltu jo puoli tuntia itse huvipuistossa vai mun kyydissä, kun seilataan tunti perkeleet silmissä pitkin kyliä ja katuja?". Hyvin oli hiljainen koko kyyti:xmas:!

Mulla ihan päätäkin alko särkee koko juttu! Nyt tässä mietin jotain tapaa hieroa sovintoa lasten kanssa.. Mutta kun ittekseni ihan järkevästikin mietin, niin oisko ollu ees kiva siellä Lintsillä olla, kun kerta niin pal kauheesti porukkaa, että sielhän ois joka laitteeseen joutunut jonottaakin vaikka kuin ja kauan..

Ottis; kiitti tsempeistä kilojen karistuksen suhteen, mutta pitikö ny samaan lauseeseen toi pizza ympätä:headwall:? Arvaa vaan, alkoko tekee mieli??

Toivottavsti muilla menny tämä viikko hiukan jouhevammin, kuin allekirjoittaneella ja kaikesta huolimati uskon ja luotan, että paistaa se pvä vielä tähänkin risukasaan:saint:!

Lilleriina toivottaa lepposaa löllöttelyä ja ihokkain oloa, ihan kaikille:heart:

Heipsun hei miultahin!:wave:

Oltiin mummulassa yksi yö, vähän niin kuin koiravahtina.

Oli ihan mukava siellä oman pesueen kera saunoa ja ihan vain rentoisesti olla:)
..mie kun en sinne mielellään lähde miehen vanhempien ollessa paikalla..en vaan jaksa/halua:ashamed:..ollut olen kyllä joskus enemänhin, mutta kun selkeästi ei niin _mitään_ sanottavaa toisillemme, niin juhlapäivät riittäköön.(mm. poikasen synttärit kun tänne tulevat)

Lillis
- voi miten kurjake teidän reissun yritys ollunna: /
..onneksi ei pitkä matka.

tattinen
- mikäs kumma se siut ylös ajanut melkein y ö l l ä?!:O..:D
(ja paikat varp-pina kaventuneet, ei vain saata vaalla näkyä pudotuksena kun lihakset kasvaa - älä siis säikähdä)

Juu, kylläpä miulla ovis viivanen vahvenee=)ei vielä tasavahva kumminkaan - tänään Kp13
..arvelin, että jospa yöllä jo ovis(mahdollisesti?)olisi..pitäishän se lempiä jos haluaa simoja tallettaa..en vaan tiedä haluanko?

Tulee taas sellainen suorittamisen maku ja ei niin mukawaista:|
..kattellaan nyt, jospa tuon poikasen nyt saisi tuosta riehkamasta koiran kera pahnoille aa aaseen ensin;)
(itse otin melkein 3h tirsat soffalla syönnin päälle!:whistle:)

Mukavaista iltaa kaikille:kiss:..Ottis - olekkos dipannut?

Ps. Miehen vanhemmat, lähemmä 80v ja päättivät ajokoiran pennun vielä ottaa.
Entinen siellä tyhjän panttina ulkotarhassaan - reppana,:'( on monta kuukautta vuodessa, eikä pääse mihinkään sieltä muulloin, kuin mettästysaikaan ja silloinhin har-vak-sel-taan..koira on 12v ja kait ne sen lopettaa,(tuskin eläinlääkärillä)eipä pääse vanhuuden päiviä elelemään kun uusi otetaan tilalle.

Maallahan monasti koira lopetetaan jos ei onnistu ajamaan jänistä hyvin, sitten uusi tilalle.
Tätä koiraa eivät ottaneet pentuna ja tulivat hieman huijatuksi kauppoja tehdessä - kasvattaja sanoi hyvän ajajan olevan olevan..eipä ollut.

Ihmeen pitkään pitivätkin koiraa, vaikka ei janismetällä onnistunut useinkaan?

Mies oli ajatellut nyt omaa koiraa kouluttaa noihin hommiin..m u t t a, menee varmaan nyt niin, että sitten sitä mummolan koiraa opettaa.(kun ukki ei jaksa)

Eli..tämä pien tulokas nyt siellä tarhalla sitten yksin tulee olemaan ja vailla kunnon virkaa - ei siis varmaankaan opeteta kulkemaan hihnassa, tarhassa vaan on ja sitten metälle muutaman kerran vuodessa.
..miusta tuo ei ole kyllä oikein:(

Kyllä mie ymmärrän, että mettästyskoira on työkoira..mutta ei sitä koko aikaa tarhassa pitäis pitää yksin, ilman ihmis/lajitoverin kontaktia..ymmärtäisin jos olisi tämä edellinenhin opetettu hinassa kulkemaan joten kuiten, jotta pääsisi vaikka tienvarren hajuja haistelamaan säännöllisesti ja pysyis kunnossa(mieleltäänhin)..mutta ei.:kieh:

Sitä kun koira on AINA ollut, pitää vielähin olla ***tana!
Olisivat sitten ottaneet jo muun rotuisen, sisäkoiran..miusta tuo ei ole koiran inhimilistä pitämistä, kyllä se kärsii yksin ollessaan jossahin pas****ssa n. 5x3m aitauksessa kun pääsee sieltä vain mettästyskautena hyvin harvakseltaan poijjes.
(taitaa kynsien leikuu ja muu pakollinen hoito olla ainoita kertoja metästyskauden ulkopuolella)

Niin..eipä ole ihme jos koira jää mettään juosta vunttasemaan, eikä tule kutsuttaessa poijjes..tulee sieltä ittekseen kun on rätti poikki väsyksiin ja kipeeksi ittesä juossu..anturat rikki joskus.:(

..tämmöinen valitusvirsi nyt täältä..

Ps.Ps..mie alkuun miestä pidin vähän samanlaisena koiranomistajana, kuin isäänsä..mutta tämä meidän ihuna ja lempeä karvakorva, on tainnu hänenhin sydämen vallan sulattaa:)....suhtautuu koiriinhin nyt toisella tapaa..ei vain työkoirina, vaan rakkaana lemmikkinä:heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sokeripala
Heips pitkästä aikaa! =) 45 asteen helteistä palauduttu tänne kotimaan vilpoisaan kesään.

Halaukset :hug: sekä vuosia täyttäneille että lohtuhalit tädin kylään saaneille! Lueskelin kyllä läpi parin viikon jutut, mutta en nyt taas sitten muista mitä olin ajatellut kommentoida.... paitsi että mur-mur, samaa mieltä olen, eläinrääkkäystä moinen! Ja Ottis olet kyllä ihan uskomaton tehopakkaus kun kaatelet puut sun muut yksiksesi! Ja ai niin, Lilleriina, juuri tänään juteltiin muutaman ystävän kanssa siitä, miten oma ihanne äitinä olemisesta on melkoisen kaukana todellisuudesta... meidän naisten pitää kyllä opetella olemaan armollisempia itsellemme ! :heart:

Minulle tuli täti matkakaveriksi, mutta eipä se paljon tahtia haitannut, niin oli taas niukka ja lyhyt kyläily. Kierto oli vain 21 päivää... enpä tiedä mistä on kyse, vaihdevuosistako....? Eli nyt on jo kp12 uutta kiertoa, mutta minut voisi siirtää taustalle. Olen niin kahden vaiheilla siitä, haluanko enää edes... olimme reissussa ystäväperheen kanssa, joilla pieni lapsonen mukana. Aivan ihana lapsi, mutta kyllä taas näki sen, miten valtavan muutoksen semmoinen toisi meidän perheeseemme... Jaksaisiko? Siis vauvavaiheen kyllä, rakastan vauvoja, mutta entäs ne seuraavat melkein 20 vuotta?

No, saas nähdä. Emme kyllä ole varsinaisesti ehkäisseet, eli yllärin mahdollisuus tässä kierrossa kyllä on. Ja kyllähän se tiedän, että ylläripylläristä olisin sitten kuitenkin ihan riemuissani. En kyllä usko... jotenkin tuntuu siltä, että ehkä tämän vauvahalun hiipuminen johtuu siitäkin, että alan ymmärtää, etten enää taida tullakaan raskaaksi.

Kuopus lähti isälleen pariksi viikoksi. Vähän orpo olo, mutta toisaalta ihanaa olla miehen kanssa kaksin... hääpäiväkin on ensi viikolla, saas nähdä mitä kivaa keksimme :heart:

Plussatuulia sitä tavoitteleville! :)

toivoopi Kastehelmi, joka ei itse tiedä mitä haluaa....

• Tykkää
Reactions: Mafinka
Vihax pistää tuommonen koiranpito.. :mad: Vaikka olis kuinka työkoira, niin kyllä sitä pitäisi kuitenkin lempeesti kohdella ja seuraahan ne kaipaa, jokainen.

Meillä entisiä metsästyskoiria Espanjasta, hylättyjä reppanoita, jotka saavat nykyään elellä koiranarvoista elämää rakastettuina perheenjäseninä. Yksi tässä vieressä sohvalla parhaillaan tuhisee, loput taitavat olla pitämässä sänkyä lämpimänä... :) Espanjassa tuo metsästyskoiran pito on vieläkin julmempaa, surutta hylkäävät, hirttävät ym. jos ovat huonoja metsästäjiä tms. Ihminen on julma...:(
Sori, aihe, joka saa mut kiukkuamaan.... :mad::mad:

mur-mur, ei muuta kuin lempimään...;)

Huomenna vielä vika työpäivä, ja sitten lomalle!
Öitä!

• Tykkää
lippis - mie olen pitkään harkinnut jostahin: Espanjasta, Virosta tms. koiran hankintaa..on vain iso päätös ja täytyisi olla täysin valmiina niihin ongelmiinhin..

Oliko siun koirasilla minkälaisia(vai oliko olleskaan)ongelmia/sopeutumisvaikeuksia?

Tulihan sitä ihokkainhin vielä illasta oltua miehen kera:heart:
..kattelaan nyt nouseeko lämmöt..jos näin, miekin voisin pitkilleen RKTT-listalle kivuta.

Nati nati:kiss:(päivitän vielä listan)

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

lippis (43)................kp4/25-28.........yk4(4/2012)......1
anjamarita (43)........kp8/28-35.........yk9...................2./1.yht.
ulpunen (42)............kp11/31-34........yk4..............2.
Euphonia (41)...........kp11/25-26.......yk25......................1.
Crissy-72 (40)..........kp14/23-26.......yk3.....4.
annekristiina (47).....kp14/26............yk8....(2007) 5./2.yht.
Tintti-Tiivari (42)......kp?...................yk?......?
Onni-71(41).............kp17/25............yk2...........?
pikkutirri (42)...........kp18/28-30.......yk20(6&8/2011)4/2yht.
tattinen (42)............kp20/22-28.......yk22(2km.)5/1.yht.
sinivatukka (43).......kp23/28............yk1.......2.
Hanhimamma (42)...kp24/28............yk5...........3/1.yht.
Fiialiia (40+)............kp31/27-30........yk3............1.
sarialeksandra(41)...kp32/32-35........yk yli 1v...2.
Morticia (43)............kp36/28-35........yk3........3.
Iida-Karoliina (48)....kp39/26-31........yk5.......5/1.yht.
bugsy (42)...............kp43/?..............yk?..........9.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria, OOAK

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas, MrsBree, anjamarita, Ninni70, Rena, Glearblue, Minttu2011, Morticia, WhiskyPeat, Sussu-72, Kastehelmi

WhiskyPeat...........dpo5
Ottis (44)..............dpo8/9
Sussu-72..............dpo14

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Ottis
Lilleriina :LOL:. Juu, piti ympätä laihdutustsemppi ja pizzamakustelut samaan lauseeseen :LOL:. Mun täytyy tunnustaa, että kun olen tällä viikolla touhunnut vähemmän ja syönyt enemmän, on tän viikon aikana (jo) tullut painoa lisää 0,9 kg. Maanantai-aamuna painoin 57,9 kg ja tänä aamuna 58,8 kg. Hirveetä :ashamed:. Pitää tänään touhuta hirveästi ja pitää vesidieettipäivä =), sillä mulla oli tavoitteena ett reissuun lähdettäessä paino olis alle 58 kg. Onneks vielä ehtii :). Yksi aamupunnitus aikaa ;).

mur-mur Minä myös säälin aina ihan hirmusesti koiria, jotka ovat suurimman osan ajasta häkeissä ja vain syksy on aikaa, jolloin ne saavat tehdä sitä mikä on niille luontaista :(, eli olla luonnossa ja metsästää.

Kiva, että sulla siellä ovisviiva vahvenee :heart:! Koitappas vaan nohevoitua simppoja tavoittelemaan, sillä jos ei se mitään anna, ei se otakaan, siis se että yrittää. Mun ukosta vois sanoa noin, ettei anna jos ei otakaan :LOL:. No voi höh! Hyi mua ku kaikenlaista kirjoittelen :ashamed:.

Kyllä mä eilen aamuna dippailin ja tänäänkin ja pelkkää viivanpaikkaa antaa jos sitäkään :'(. Kurjaa, tylsää, inhottavaa :(.

Kastehelmi Mun on vähän pakko touhuta, etten ihan kilahda, sillä niin pitkiä nämä päivät täällä on, kun niitä yksikseen viettää. Tällä viikolla olen ollut laiskempi ja nyt alkaa jo tuntua, ettei tässä minnekään reissuun pitäis lähteäkään, kun on niin paljon tekemistä kotonakin :LOL:. Ei oikeasti, mutt niin hullu sitä vaan on, että tekemistä näkee kaikkialla. Sateitten jälkeen ikkunatkin niin likaisia ulkoa, ett sais rundin talon ympäri heittää taas.

Mäpäs peukuttelen teille kaikin mahdollisin raajoin ylläripylläriä tälle kierrolle :heart:. Toi 21 päivän kierto ei ole ainakaan minulle ihan outo juttu, sillä niitä meikälaiselle osuu yksi vuodessa, tai ei ehkä ihan 21 päivän kiertoa, mutt jotain 23 tai silleen. Ei luovuta toivosta vielä, eihän :kiss:? Kivaa kesänjatkoa, äläkä meitä ihan kokonaan unohda :hug:.

Ippis Halit sun karvakuonoilles :hug::kiss:.

Ottis - pahoittelut negoista:hug:..mutta eikös se kerkeä vielä plussaksikin muuttua?..kyllä!:heart:

Iiiiiihuna reissu tiedossa siulla-jeeee!:kiss:
Huomennako siis lähdette?

ON..taisi O+ tulla..odottelen vielä lämpöjen nousun(mahdollisen)ennen kuin arvaan piinalistalle hypätä..ehkä viimeistä kertaa..

Oikein mukavaa päivää olkkarilaisille!=)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Moikkaus kaikilen:wave:!

Kastehelmi, sun aatokset on just samoja, kun mulla viime kierrossa, kun koin sen "valaistumisen":saint:! No, äläpä huoli; eilen taas itku silmässä kattelin jotakin synnytyssairaala-ohjelmaa joltakin kanavalta(mullakin on ihan omituinen telkkari, kun sieltä tulee joka helkatin päivä jotakin vauva/synnytys/lapsenodotus-ohjelmaa):xmas:! Ja taas mietin, että pitäskö ihan oikiasti yrittää..ja aamu, kun valkeni, niin en oo yhtään viisaampi yötä:D!

Ottis; jos en muista/ehdi enää, niin toivotan tässä kohtaa ihanaista reissua, semmosta riidatonta(eikös sun äkäpussi ollu mukaan lähdössä?) ja hauskaa; naurakaa paljon ja nauttikaa yhdessä matkanne annista:heart:!

*mur-mur*; suruista koiran-elämää anoppilassas:'(! Ei tarttis tommosten ottaa oikeaa koiraa lainkaan, joku pehmolelu-puudeli sängyn päällä välttäis vallan mainiosti! Ja eipä niistä sukulaisista tartte tykätä, eikä aikaa heidän kanssaan viettää; kyllä aikuiset ihmiset saavat valita seuransa, ja kuhan silleesti juttuun tulevat, että samoihin kekkereihin kykenevät tulemaan ja siellä viksusti käyttäytymään, niin sehän riittää, eikös?

Mehän päästiin kuin päästiinkin sinne Linnanmäelle tänään, ja sujuvasti meni matka;BUSALLA! Eipä menny hermo parkkipaikkaa ettiessä, ei..Ja nyt aktivoimme liput(rannekkeet) huomiselle, makso vain 5 euroa, ja mennään aamusta taas..ehkä autolla:D!

Mulla täti jo ettii parkkista pöksyjen läheltä, kun HIRVEÄ NÄLKÄ koko ajan...

Hauskaa illanjatkoa!!

Lillis

• Tykkää
Kiitos siirrosta mur-mur :) Enköhän minä täällä edelleen roiku ainakin välillä ;)

:heart:Ottis-mokoma, kehtaakin kertoa täällä tollaisia alle 60 kilon painoja meille taviksille jotka ollaan vähän eri lukemilla :p Uskaltauduin eilen puntarille, ja totesin että kappas vain, kaksi kiloa tullut lomalla lisää, vaikka omasta mielestäni söin tosi vähän kun oli niin kuumakin! Kyllä ne vaihdevuodet jossain lähellä luuraa, kun ei kertakaikkiaan meinaa kilot irrota ei sitten millään. Olen siis ollut sellainen perushoikka lähes nelikymppiseksi, sitten hiipinyt vuosi vuodelta muutama kilo lisää, ja nyt ollaan siinä jamassa et YHTÄÄN ENEMPÄÄ ei voi enää lihoa tai menee jo painoindeksinkin mukaan ylipainon puolelle. (Peilin mukaan on mennyt jo ajat sitten :LOL:)

Tähän saakka olen yrittänyt tätä painoa vastaan taistella liikunnan keinoin, siinä onnistumatta. No, nyt uusin "villitykseni" tämän painon kuriin saamiseksi on SMOOTHIET. Juu, kuulkaas leidit, tein tänään vihreää smoothieta, jossa oli siis salaattia, avokadoa ja banaania. Maku oli.... mielenkiintoinen :D Mies totesi, että maistuu terveelliseltä. No, mutta tein myös oikein hyvää marja/hedelmäsmoothieta, ihan voitti jäätelön :) Tätä villitystä varten kävin ihan ostamassa tehosekoittimen, kun ei sellaista talosta löytynyt. Ja kun villitys menee ohi, sillä voi edelleen tehdä pirtelöitä :)

Ihanaa lomaa sulle Ottis! Toivottavasti ei ole ihan yhtä kuuma kuin meillä oli! Ne ylläripyllärit on tuolla ylemmissä käsissä, saas nähdä kuinka käy :) Muuten, minäkin olen entisessä elämässäni ollut melkoisen tehokas - vaikken kyllä sinun tasollesi yltänytkään ;) - mutta nykyään nautin siitä, että teen vain kohtuullisesti. On aika ihanaa osata myös levätä hyvällä omallatunnolla :)

Juu Lillis, niinhän minäkin totesin kun sinä vuodattelit jokin aika sitten, että tutulta kuulostaa. On ihan älytöntä miten voi tunteet vaihdella laidasta laitaan tämän asian suhteen....

Perkasin juuri yhden laatikon mansikoita. Lisää ei voi pakastaa ennen kuin on uusi pakastin, saas nähdä saadaanko sellainen ennen kuin mansikka-aika on ohi. Kamalan kalliita ovat nekin, mokomat.

Mansikkaisia kesäpäiviä kaikille! Toivottavasti ette muuta punaista näekään kuin ne mansikat :)

toivoopi Kastehelmi

• Tykkää
Moikkaus kaikilen:wave:!

Kastehelmi, sun aatokset on just samoja, kun mulla viime kierrossa, kun koin sen "valaistumisen":saint:! No, äläpä huoli; eilen taas itku silmässä kattelin jotakin synnytyssairaala-ohjelmaa joltakin kanavalta(mullakin on ihan omituinen telkkari, kun sieltä tulee joka helkatin päivä jotakin vauva/synnytys/lapsenodotus-ohjelmaa):xmas:! Ja taas mietin, että pitäskö ihan oikiasti yrittää..ja aamu, kun valkeni, niin en oo yhtään viisaampi yötä:D!

K u m m a j u t t u ..kun miullahin noita samoja kanavia vaan telkussa?!..:D

Ottis; jos en muista/ehdi enää, niin toivotan tässä kohtaa ihanaista reissua, semmosta riidatonta(eikös sun äkäpussi ollu mukaan lähdössä?) ja hauskaa; naurakaa paljon ja nauttikaa yhdessä matkanne annista:heart:!

*mur-mur*; suruista koiran-elämää anoppilassas:'(! Ei tarttis tommosten ottaa oikeaa koiraa lainkaan, joku pehmolelu-puudeli sängyn päällä välttäis vallan mainiosti! Ja eipä niistä sukulaisista tartte tykätä, eikä aikaa heidän kanssaan viettää; kyllä aikuiset ihmiset saavat valita seuransa, ja kuhan silleesti juttuun tulevat, että samoihin kekkereihin kykenevät tulemaan ja siellä viksusti käyttäytymään, niin sehän riittää, eikös?

Juu, kyllä mie juttuun osaan miehen vanhempien kera tulla.=)
..silleen nätisti haastellaan ja tarpeen tullen jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.;)

Mehän päästiin kuin päästiinkin sinne Linnanmäelle tänään, ja sujuvasti meni matka;BUSALLA! Eipä menny hermo parkkipaikkaa ettiessä, ei..Ja nyt aktivoimme liput(rannekkeet) huomiselle, makso vain 5 euroa, ja mennään aamusta taas..ehkä autolla:D!

Mulla täti jo ettii parkkista pöksyjen läheltä, kun HIRVEÄ NÄLKÄ koko ajan...

Hauskaa illanjatkoa!!

Lillis
.

Ottis
Hei ihunaiset :heart:! saunan jälkeinen pikamoikkaus :wave:. Toivottavasti ehdin vielä aamullakin kurkata. Miehen mukaan lähtö aikaistui tunnilla siitä mitä suunnittelin, joten, kun tietää kuin aamu-unisia katit ja mä ollaan ;), voi tehdä vähän tiukkaa. Suomesta liitelen vasta su-aamuna, joten ehdin kyllä puhelimella surffailla vielä, jos ei ihmeitä satu. Miehelle vinkkasin illalla, ett jos kerta ollaan Hesaan menossa ja yövytään hotellissa, ett olis ihan kiva käydä 'kylilläkin'- Lento lähtee vasta 10 aikaan, joten sehän on myöhä miehelle jo. Hän otti tänä iltana kuppia, mutt kohtuullisesti ja muisti siitä aika ajoin sanoakin, että kun pitää huomenna lähteä reissuun. Mun kakkonen käväs pikaseen täällä- siitä selitykset :).

Kastehelmi :ashamed: Soriiiiii :(. Ei ollu tarkoitus, paitsi, ett mä totisesti näen edessäni vuuodet, jolloin minäkin aina vain yritän karistaa enemmän jo 'ansaittuja etuja' :(.

Lilleriina Kiitos :kiss:. Teen parhaani, ett lomasta tulisi hyvä :). Ihan viimeisenä pakkasin laukkuun lenkkarit. Toivon, ett saan miehen puhuttua mukaan ydelle patikkaretkelle. Jos ei, niin lenkkarit on miltei turhaa, mutt taidan laittaa ehdoksi toisen retken, jonka hinta oli 99 per lärvi. Vaatimattomasti 7 lajin illallinen saaren parhaassa hotellissa viineineen, mutt kuitenkin ;).

mur-mur Huomenna me lähdetään. Yövytään Hesassa ja lento su-aamuna. Ei siis niin paha kuin aiemmat reissut, kun ollaan sinne ajettu aamua myöten ja saavuttu kentälle puolikuolleina ja tapellen :ashamed:.

Mä peukutan, ett sulle Oili tulis soppeliin saumaan :heart::hug:Kiss:!!

Varuulta, ihunaista kesäviikkoa kaikille :heart:!! t. Ottispottis

Viimeksi muokattu:
Ottis
Ulpunen Jes, kiitos ideasta. En hoksannut, ett voisin saada molemmat :p. Paitsi että se illallinen olis kyllä pitänyt varata 2 viikkoa etuajassa jo, mutt eihän sitä tiedä jos on peruutuspaikkoja :). Ihanaa joka tapauksessa lähteä reissuun =), vaikka nyt väsyttääki ku ukko nousi niin aikaisin kupsuttamaan. Mä pöljä luin kolmeen asti. No, nukunpa ensi yönä sitten aikaisemmin.

Lilleriina Synttärionnittelut sulle tulevalle viikolle, sillä niinhän se meni, että kun mulla jo oli, sulla ne tulee :)? Ei paha ikä ollenkaan =) :hug::kiss::flower:!

ON Tavoite saavutettu. painoin tänä aamuna 57.7 kg. Kyllä mä vähän haaveilin, ett olisin päässyt 57.2 kg:eek:on, mutt jatketaan piinailua sit reissun jälkeen. Piinailusta puheenollen, illalla oli sellaista nippailua muniksissa ja alamasulla, ett hetken jo haaveilin, mutt pitäishän sitä jo muistaa, ett nippailee se, vaikket olis tärppi käynytkään. En ota vimosta r-testiäni mukaan, vaan ostan paikan päältä jos tarvis tulee. Silleen se on jännempääkin =).

Kivaa viikkoa teille, ihanaiset! Jos käydään nettibaarissa, kurkkaan tänne: Moiiiiiii... :wave:!!

Kastehelmi :ashamed: Soriiiiii :(. Ei ollu tarkoitus, paitsi, ett mä totisesti näen edessäni vuuodet, jolloin minäkin aina vain yritän karistaa enemmän jo 'ansaittuja etuja' :(.
Siis ihan vitsillä vaan heitin, kestän kyllä kuulla toisten vähempiä kiloja ;) Ihanata matkaa sulle! :kiss: Meillä ne patikointivälineet olivat aivan turhat, kun lämpöä yli 40 koko ajan... mutta tiistaina lähtiessämme kotiin oli Välimerelle luvassa 10 astetta "viileämpää" säätä. Eli kun meillä oli 45, ehkä siinä 35:ssä jo patikoi.... :LOL:

Hyvää uutta Linnanmäki-reissua Lilleriinalle!

• Tykkää
Reactions: Lilleriina

Yhteistyössä