Kiitos.Paljon voimia toivottelen :hug:
Kiitos.Paljon voimia toivottelen :hug:
Kaunis kiitos haleista, sie piristät minnuu aina. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26700775::hug: :hug: :hug:
Tsemppiä! :hug:
Kiitos halista.:hug:
Kiitos Välillä on hyviä päiviä ja välillä huonoja.Nyt vasta ensimmäisen kerran luin ketjun läpi. Miten lie aina päässyt minun silmien ohi livahtamaan.
Kylläpä on turhan paljon surua ja murhetta yhden perheen kohdalle sattunut. Todella ikävää. Onneksi kuitenkin väliin mahtunut muutama hyväkin hetki. Epätietoisuus ja odottaminen on aina pahinta. Onneksi sinulla on kuitenkin hyvä tukiverkko ympärillä.
Omasta kokemuksesta voin kertoa sen että vaikka Kys onkin hyvä sairaalassa, jossa on ammattitaitoinen henkilökunta joutuu siellä turhan paljon pitämään ääntä omaisensa hoidosta ja hyvinvoinnista. Ainakin minä jouduin oman isäni kohdalla pitämään.
Toivon sinulle ja perheellesi kaikkea hyvää ja vointia sekä jaksamista tulevien vastoinkäymisten kanssa :hug:
Hei ihanaa, että on hyviä uutisiaSain äsken puhelun veljeltäni, hää oli isän mukana Kyssillä.
Isä jää keskiviikkoon asti sairaalaan, siitähän mie jo kerroinkin.
Aivoissa ei ole tämän tiedon mukaan etäpesäkkeitä ja sytostaattihoito on tosiaan vähentänyt
huomattavasti syöpäsoluja.
Oli onneksi hyviä uutisia tänään.
Huono puoli vaan että veli joutui sadekuurin kohille ja kastuu läpimäräksi ennen kuin ehtii
kaverinsa luo.
Niin on!Hei ihanaa, että on hyviä uutisia
Sain äsken puhelun veljeltäni, hää oli isän mukana Kyssillä.
Isä jää keskiviikkoon asti sairaalaan, siitähän mie jo kerroinkin.
Aivoissa ei ole tämän tiedon mukaan etäpesäkkeitä ja sytostaattihoito on tosiaan vähentänyt
huomattavasti syöpäsoluja.
Oli onneksi hyviä uutisia tänään.
Huono puoli vaan että veli joutui sadekuurin kohille ja kastuu läpimäräksi ennen kuin ehtii
kaverinsa luo.
On tosiaan, ihana saada hyviä uutisia vaihteeksi.Hei ihanaa, että on hyviä uutisia
Mieli on taas parempi vähän aikaa ja jaksaa paremmin.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26701128:Niin on!
Loistavaa että uutiset taas vaihteeksi hyviä :hug:
Kuinka vanhoja vanhempasi ovat? Omat vanhempani olen menettänyt jo vuosia sitten. Äidillä petti sydän, turposi loppuaikana, kun sydän hiipui, isäni menehtyi syöpään. Sisareni ja minä kävimme läpi syövän.Päivittelen hieman.
Isä on tänään Kyssissä ja aloittavat taas sytostaattihoidon, ainakin 3 päivää joutuu sairaalassa
olemaan, ehkä pitempäänkin jos hoito vie isän huonoon kuntoon.
Kuulema sytostaattihoito on vähentänyt syöpäsoluja, mutta kuitenkin kipulääke on vaihettu
morfiiniiniliuokseen.
Aikamoiset myrkyt ja vasta viimeviikolla veli osti lääkkeitä 50e edestä ja nyt sitten joutuu
lääkkeet hukkaan, kun joutuu tuota morfiinia käyttämään kipulääkkeenä. :|
Keskiviikona äidillä on mammografia, jospa sitten saisi varmuuden, että patti on vaaraton.
Hei, äiti on 67 ja isä 66.Kuinka vanhoja vanhempasi ovat? Omat vanhempani olen menettänyt jo vuosia sitten. Äidillä petti sydän, turposi loppuaikana, kun sydän hiipui, isäni menehtyi syöpään. Sisareni ja minä kävimme läpi syövän.
Ymmärrän, että sinulla ja perheelläsi on raskasta. Sinnitellään!
Osanottoni isäsi yllätävästä poismenosta. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja KalmanSilmä;26702318:Mun isä lähti yllättäen.
Aina jotain jää sanomatta, mutta kannattaa sanoa vielä kun voi ja pystyy. Voimia sinulle. <3
Kiitos.Ei mulla ole mitään sanoja, mutta ajattelin silti jotain laittaa kun tätä ketjua olen lukenut ja miettinyt mitä teille kuuluu. Onneksi teitä on useampia jotka autatte toisianne jaksamaan, ettei tarvitse yksin tuota kaikkea kokea. Toivottavasti isäsi saisi elää mahdollisimman kivutonta ja normaalia elämää, mikä aika hänellä sitten onkin jäljellä. :hug: