ja niiden pullojen kanssa olisi ihan älytön härdelli..Ja eihän se niin olekaan, paljon vaivattomampaa tää pulloilu on, ku imettäminen. Jos jotain olisin aikoinaan tajunnu, en tod. olis vuotta/tenava imettäny.
Truu...Mä oon isommat tenavat imettäny siihen vuoden ikään asti, mutta ne olikin ihan erilaisia syöjiä, kun tää pienin. Ne söi asiallisesti, röyhtäs ja oli tyytyväisiä, mutta tää pienin kapinoitsija...ei, hirvee kiire syödä, maitoa roisku pitkin seiniä, vauva kako...ihan hanurista.Jep, samaa mieltä. Mikään ei ole helpompaa kuin pullon lykkääminen vauvan suuhun ja vauva vaikka isälleen Ja tämä siis ihan ilman mitään vittuiluja, en välittänyt imettämisestä oikeastaan yhtään eikä se ollut kipujen ja valuvan maidon ja märkien paitojen ja liivinsuojien ja muiden härpäkkeiden takia mitään hohdokasta.
Kone pesee pullot ja kaupasta saa Nannia ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Kyllä meillä ainakin on se pullo jaksanu odottaa aamua olkkarissaAi jaa? Mie taas pulloruokin ekan ja toista imetin 10 kk ja kyllä tissiruokinta minusta oli paljon vaivattomampaa Yölläkin lykkäs nälkää itkevälle vauvalle tissin suuhun ja jatkoi unia sen sijaan että hipsii keittiöön pelaamaan pullojen kanssa.
Meillä kuopus vielä venkoi siinä, venkoo kyllä pullollakin mutta mua ei silloin satu mihinkään kun ei ole kenenkään hampaat kiinni rinnassa.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;26698042:Truu...Mä oon isommat tenavat imettäny siihen vuoden ikään asti, mutta ne olikin ihan erilaisia syöjiä, kun tää pienin. Ne söi asiallisesti, röyhtäs ja oli tyytyväisiä, mutta tää pienin kapinoitsija...ei, hirvee kiire syödä, maitoa roisku pitkin seiniä, vauva kako...ihan hanurista.
Sekö on valmiina yöllä odottamassa lapsen nälkää?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;26698046:Kyllä meillä ainakin on se pullo jaksanu odottaa aamua olkkarissa
No vaikka siksi, että keskustelu jatkuis kerran oot tällaisen aloituksenkin laittanut pystyyn. Ei tietenkään mtn velvollisuutta ole perustella, mutta jos ei perustele, niin tämä aloitus on yhtä tyhjän kanssa. Yhtälailla voisi aloittaa ketjun, että "tänään oli tosi kiva päivä" ja jättäis kertomatta, että mikä siitä niin kivan teki.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;26698062:Mitä mun pitäis perustella?
Miksi et laittanu yötä vasten maitoa valmiiksi pulloon? Ja mä oon opettanu tuon vekaran juomaan öisin huoneenlämmintä maitoa!Sekö on valmiina yöllä odottamassa lapsen nälkää?
Kyllä mie ainakin sen pulloruokitun kanssa jouduin kipaiseen kaapille hakeen korvikkeen, kippaamaan pulloon ja jopa vähän lämmittämäänkin sitä En sentään yöllä pulloja pesemään alkanut, mutta jossain vaiheessahan sekin oli tehtävä...
Mutta tuohan on ihan mikä kellekin parhaalta tuntuu. Molemmissa on puolensa ja mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle. Tuskin tässä(kään) voi yksioikoisesti väittää jomman kumman olevan se kaikille ehdottomasti paras ratkaisu