Kesän nassukka kuvaketju

"vieras"
astrolabe näyttää samalta kuin äitini nuorena, paitsi että äitini oli aivan vaalea ja hänellä oli ohuet huulet. minusta asrto on hurjan kaunis, vaikka ei sitä ilmeisesti tajua itse. Tuollaiset piirteet saa ihmisen näyttämään nuorelta pitkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26688008:
minkälainen lääkekuuri pitää jättää syömättä että tollei viittii muitten naamoja arvostella.
vielä omaansa näyttämättä, että olis edes jotain mihin verrata.
He eivät käy täysillä ja sitten projisoivat ominaisuutensa muihin.
 
Minä huomiohutsuilen lisää, ja laitan yhden kuvan tältä illalta. (sekä kerjään verta nenästäni):D



Niin ja sulle (koska uskon että se on yksi ja sama joka kulkee täällä minua mollaamassa aina suht samoin sanakääntein) joka sanot etten ole kaunis, niin kyllä, tiedän sen, etten ole KLASSISEN kaunis. Olen persoonallisen näköinen, ja voimakkaat kasvonpiirteet kuten omanikin, jakavat aina voimakkaasti mielipiteet kahtia. Mutta ei ole olemassa ihmisiä jotka ovat vain JOKO kauniita tai rumia. on paljon siltä väliltä, kuten minäkin. Uskon että kaltaisiani- hieman liian persoonallisen näköisiä että voisi kutsua kauniiksi tai edes nätiksi- on noin puolet suomalaisista naisista. En siis aio kulkea pussi päässä. Sitäpaitsi ei ulkonäkö ole se kaikki. Jos ihminen on paskapää sisäisesti, (tai kusi-) se alkaa ennemmin tai myöhemmin näkyä myös ulospäin.

Niin että länkyti, länkyti. :D
 
Viimeksi muokattu:
miekkonen
Minä huomiohutsuilen lisää, ja laitan yhden kuvan tältä illalta. (sekä kerjään verta nenästäni):D



Niin ja sulle (koska uskon että se on yksi ja sama joka kulkee täällä minua mollaamassa aina suht samoin sanakääntein) joka sanot etten ole kaunis, niin kyllä, tiedän sen, etten ole KLASSISEN kaunis. Olen persoonallisen näköinen, ja persoonalliset kasvonpiirteet, kuten omanikin, jakavat aina voimakkaasti mielipiteet kahtia. Mutta ei ole olemassa ihmisiä jotka ovat vain JOKO kauniita tai rumia. on paljon siltä väliltä, kuten minäkin. Uskon että kaltaisiani- hieman liian persoonallisen näköisiä että voisi kutsua kauniiksi tai edes nätiksi- on noin puolet suomalaisista naisista. En siis aio kulkea pussi päässä. Sitäpaitsi ei ulkonäkö ole se kaikki. Jos ihminen on paskapää sisäisesti, (tai kusi-) se alkaa ennemmin tai myöhemmin näkyä myös ulospäin.

Niin että länkyti, länkyti. :D
Mitä helv. onko sua joku haukkunut rumaksi? menkööt optikolle, kaunis olet, ja mitä tuolta muualta olen lukenut, niin et kyllä hitossa näytä nelikymppiseltä!! :-O Minä ainakin naisystäväksi kelpuuttaisin! <3
 

Yhteistyössä