Y
"Yksin"
Vieras
Mies ollut jo vuorokauden poissa kotoa. Pari viestiä lähettänyt, yhden yöllä ja yhden nyt tänään kolmelta. Ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin. Mulla on ihan oksettava olo kun se tekee mulle taas näin 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taas tää... Mutta mistä helvetistä te noita miehiä oikein löydätte?! Ja vielä niiden kanssa olette??
Vieraissa se käy.
Muuttamaan et pysty muuta kun itteäs. Niin se vaan on.
Ootteko jutellu tästä asiasta?
Miten kauan tää on jatkunut? Onko mahdollista että hällä olis toinen nainen?
Mä kyllä veikkaisin sitä toista naista jos se on mahdollista.
Minulla kaksi lasta ja yhteistä taivalta yli kymmenen vuotta takana mutta niin vaan ne eropaperit on nyt tuossa pöydällä. Miehellä myös `tempaukset`lisääntyi ja olisi pitänyt vaan pitää turpa tukossa ja luottaa.. Rajansa se on kaikella, rakastan kyllä ja en ymmärrä miten voin enää löytää elämänkumppania joka saa minut tuntemaan samaa mitä meillä oli. Totesin että en ole onnellinen kun jatkuvasti saa olla varpaisillaan ja tunnen olevani manipuloitu. Nyt menen päivä kerrallaan ja keskityn minulle ja lapsille mielihyvää tuottaviin asioihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Mistä aloittaisi..;26689990:Jos lähti " yhdelle" niin aika poikkeuksetta kömpi aamuyöstä vasta kotiin aivan
tuhannen päissään. Kusi myös lastenhuoneeseen tällaisen keikan päätteeksi.
Lapset sitten herää kun yritän repiä äijää sieltä pois ja toinen vaan tönii.
Yllättäviä yöpymisiä ja kerran kun olin poissa kotoa niin oli vieras nainen nukkumassa minun
sängyssäni. Lapsi oli herännyt yöllä ja tullut makkariin, mies kiristi vaikenemaan mutta
senverta jäi ekaluokkalaista kaivelemaan että otti kuitenkin kanssani myöhemmin puheeksi(onneksi!)
Pikavippikierrettä ym. kivaa kanssa kuvioissa..
Alkuperäinen kirjoittaja Mistä aloittaisi..;26689990:Jos lähti " yhdelle" niin aika poikkeuksetta kömpi aamuyöstä vasta kotiin aivan
tuhannen päissään. Kusi myös lastenhuoneeseen tällaisen keikan päätteeksi.
Lapset sitten herää kun yritän repiä äijää sieltä pois ja toinen vaan tönii.
Yllättäviä yöpymisiä ja kerran kun olin poissa kotoa niin oli vieras nainen nukkumassa minun
sängyssäni. Lapsi oli herännyt yöllä ja tullut makkariin, mies kiristi vaikenemaan mutta
senverta jäi ekaluokkalaista kaivelemaan että otti kuitenkin kanssani myöhemmin puheeksi(onneksi!)
Pikavippikierrettä ym. kivaa kanssa kuvioissa..
Itse katsoin sekoilua ehkä liiankin pitkään koska mies muisti aina vannottaa rakkauttaan ja ainutlaatuisuuttani, jos ei olisi osoittanut tällaista huomiota niin olisin löytänyt pian `palvojan` jostain muualta ..
Jos miehesi suhtautuu sinuun kylmästi ja lisäksi häipyy halutessaan tavoittamattomiin niin älä alennu kynnysmatoksi. Hän ei sinua opi enää suhteenne aikana arvostamaan!
Olen itse tehnyt listaa asioista jotka ovat hyvin , kiva asunto, erittäin joustava ja hyvin palkattu työ, itse ja lapset terveinä, tukiverkkoja, harrastuksia. Paperilla kaikki hyvin mutta silti tuntuu paskalta. Vaikka ei kai avioeron muulta pitäisikään tuntua, silti uskon että jonain päivänä kiitän tästä itseäni. Asian ydin siis on että vaikka kuinka pimeältä näyttää niin puske eteenpäin, mieti miltä tulevaisuus näyttää nykyisillä eväillä jos jäät tuota menoa katsomaan.