Mua niin suututtaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Yksin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"Yksin"

Vieras
Mies ollut jo vuorokauden poissa kotoa. Pari viestiä lähettänyt, yhden yöllä ja yhden nyt tänään kolmelta. Ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin. Mulla on ihan oksettava olo kun se tekee mulle taas näin :(

[QUOTE="vieras";26689698]No mitä väliä sillä on, montako vuotta on takana, jos toisesta on tullut kusipää? Jos mun mies tekis noin, niin sais tulla kyllä tyhjään kotiin takaisin.[/QUOTE]

Niin... ei kai vuosimäärällä väliä ole. Mä en tajua.. mä vaan rakastan tota "paskiaista" niin älyttömästi.

Haluaisin saada takaisin sen miehen mikä se ennen oli... mut ei se varmaankaan halua ees mun kanssa enää olla kun käyttäytyy noin...

[QUOTE="Yksin";26689633]Oon yrittänyt keskustella, mut se hermostuu heti, tulee ihan hulluksi ja lähtee karkuun. Oon yrittäny selittää että tommonen käytös tekee mut surulliseksi mut se on niin välinpitämätön mua kohtaan.. ei sitä kiinnosta os mulla on paha olla.[/QUOTE]
Miten kauan tää on jatkunut? Onko mahdollista että hällä olis toinen nainen?

[QUOTE="Yksin";26689807]Muutaman kuukauden on ollut näin vaikeaa. On toinen nainenkin mahdollinen, mutta ei ole sitä ainakaan myöntänyt kun olen kysynyt. Moni asia hänen käytöksessään kyllä viittaa siihen että hänellä olisi toinen, mutta toisaalta ei mitenkään suoraan, eli en voi olla varma.[/QUOTE]
Mä kyllä veikkaisin sitä toista naista jos se on mahdollista.

Minulla kaksi lasta ja yhteistä taivalta yli kymmenen vuotta takana mutta niin vaan ne eropaperit on nyt tuossa pöydällä. Miehellä myös `tempaukset`lisääntyi ja olisi pitänyt vaan pitää turpa tukossa ja luottaa.. Rajansa se on kaikella, rakastan kyllä ja en ymmärrä miten voin enää löytää elämänkumppania joka saa minut tuntemaan samaa mitä meillä oli. Totesin että en ole onnellinen kun jatkuvasti saa olla varpaisillaan ja tunnen olevani manipuloitu. Nyt menen päivä kerrallaan ja keskityn minulle ja lapsille mielihyvää tuottaviin asioihin.

Mä kyllä veikkaisin sitä toista naista jos se on mahdollista.

Mut mitä mä voin tässä tehdä, ei se myönnä kuitenkaan...

Mutta näitä merkkejä on siis paljon:
-pitkät työpäivät, tulee vasta puolenyön jälkeen kotiin lähes poikkeuksetta
-suurinpiirtein kerran viikossa yön pois kotoa (kaverilla...)
-puhelin aina taskussa tai vierellä
-muuttunut pukeutumistyyli
-ei sano rakastavansa minua.....

Siinä esimerkiksi.... mut miten voin saada varmuuden...

Minulla kaksi lasta ja yhteistä taivalta yli kymmenen vuotta takana mutta niin vaan ne eropaperit on nyt tuossa pöydällä. Miehellä myös `tempaukset`lisääntyi ja olisi pitänyt vaan pitää turpa tukossa ja luottaa.. Rajansa se on kaikella, rakastan kyllä ja en ymmärrä miten voin enää löytää elämänkumppania joka saa minut tuntemaan samaa mitä meillä oli. Totesin että en ole onnellinen kun jatkuvasti saa olla varpaisillaan ja tunnen olevani manipuloitu. Nyt menen päivä kerrallaan ja keskityn minulle ja lapsille mielihyvää tuottaviin asioihin.

Voi.. sinullakin surkea tilanne :/

Minkälaisia tempauksia sinun miehelläsi oli?

[QUOTE="Yksin";26689904]Voi.. sinullakin surkea tilanne :/

Minkälaisia tempauksia sinun miehelläsi oli?[/QUOTE]

Jos lähti " yhdelle" niin aika poikkeuksetta kömpi aamuyöstä vasta kotiin aivan
tuhannen päissään. Kusi myös lastenhuoneeseen tällaisen keikan päätteeksi.
Lapset sitten herää kun yritän repiä äijää sieltä pois ja toinen vaan tönii.
Yllättäviä yöpymisiä ja kerran kun olin poissa kotoa niin oli vieras nainen nukkumassa minun
sängyssäni. Lapsi oli herännyt yöllä ja tullut makkariin, mies kiristi vaikenemaan mutta
senverta jäi ekaluokkalaista kaivelemaan että otti kuitenkin kanssani myöhemmin puheeksi(onneksi!)
Pikavippikierrettä ym. kivaa kanssa kuvioissa..

Alkuperäinen kirjoittaja Mistä aloittaisi..;26689990:
Yllättäviä yöpymisiä ja kerran kun olin poissa kotoa niin oli vieras nainen nukkumassa minun
sängyssäni. Lapsi oli herännyt yöllä ja tullut makkariin, mies kiristi vaikenemaan mutta
senverta jäi ekaluokkalaista kaivelemaan että otti kuitenkin kanssani myöhemmin puheeksi(onneksi!)

Oho, aikamoista menoa.. Minunkin miehellä ihan järjetöntä rahantuhlailua yms.

Eniten mua ahdistaa kun mies ei tunnu olevan musta pätkääkään kiinnostunut. Ei kysele kuulumisia, ja en edes näe sitä koskaan niin en voi kertoa jos minulla on ollut mukava päivä tai huono päivä... ei ole ketään kenelle jakaa iloja ja suruja.

Eilen meillä oli mukava päivä, mies vaikutti rennolta ja iloiselta ja oli kivaa. Sitten lähti auttamaan kaveria yhdessä harrastushommassa niin sille tielle jäi.

Alkuperäinen kirjoittaja Mistä aloittaisi..;26689990:

No huh! :o Kuulostaa oikealta ihanneaviomieheltä - NOT!

Tsemppiä jatkoon! Pärjäät varmasti hienosti ja jo muutaman kuukauden päästä kiität itseäsi hyvästä päätöksestä.

[QUOTE="Yksin";26690315]Eipä kuulu miehestä vieläkään mitään... kohta kai sitten vaan nukkumaan.
Ei se oo varmaan vieressä sittenkään kun herään :([/QUOTE]

Itse katsoin sekoilua ehkä liiankin pitkään koska mies muisti aina vannottaa rakkauttaan ja ainutlaatuisuuttani, jos ei olisi osoittanut tällaista huomiota niin olisin löytänyt pian `palvojan` jostain muualta ..
Jos miehesi suhtautuu sinuun kylmästi ja lisäksi häipyy halutessaan tavoittamattomiin niin älä alennu kynnysmatoksi. Hän ei sinua opi enää suhteenne aikana arvostamaan!
Olen itse tehnyt listaa asioista jotka ovat hyvin , kiva asunto, erittäin joustava ja hyvin palkattu työ, itse ja lapset terveinä, tukiverkkoja, harrastuksia. Paperilla kaikki hyvin mutta silti tuntuu paskalta. Vaikka ei kai avioeron muulta pitäisikään tuntua, silti uskon että jonain päivänä kiitän tästä itseäni. Asian ydin siis on että vaikka kuinka pimeältä näyttää niin puske eteenpäin, mieti miltä tulevaisuus näyttää nykyisillä eväillä jos jäät tuota menoa katsomaan.

Itse katsoin sekoilua ehkä liiankin pitkään koska mies muisti aina vannottaa rakkauttaan ja ainutlaatuisuuttani, jos ei olisi osoittanut tällaista huomiota niin olisin löytänyt pian `palvojan` jostain muualta ..
Jos miehesi suhtautuu sinuun kylmästi ja lisäksi häipyy halutessaan tavoittamattomiin niin älä alennu kynnysmatoksi. Hän ei sinua opi enää suhteenne aikana arvostamaan!
Olen itse tehnyt listaa asioista jotka ovat hyvin , kiva asunto, erittäin joustava ja hyvin palkattu työ, itse ja lapset terveinä, tukiverkkoja, harrastuksia. Paperilla kaikki hyvin mutta silti tuntuu paskalta. Vaikka ei kai avioeron muulta pitäisikään tuntua, silti uskon että jonain päivänä kiitän tästä itseäni. Asian ydin siis on että vaikka kuinka pimeältä näyttää niin puske eteenpäin, mieti miltä tulevaisuus näyttää nykyisillä eväillä jos jäät tuota menoa katsomaan.

Eteenpäin kai se on pakko puskea... ei kai tässä muutakaan voi.

[QUOTE="Yksin";26690315]Eipä kuulu miehestä vieläkään mitään... kohta kai sitten vaan nukkumaan.
Ei se oo varmaan vieressä sittenkään kun herään :([/QUOTE]

Nosta kissa pöydälle seuraavan kerran kun näet ukkoa. Kysyt suoraan, haluaako se erota. Tuolla tavoin ei voi meno jatkua, se on selvä. Jos ei halua erota, niin käytöksen pitää muuttua.

Valitettavasti kuulostaa kovin paljon siltä että miehesi ei enää välitä sinusta ja hänellä on toinen nainen. Hän ei sitä toista naista kyllä välttämättä ikinä sinulle myönnä.

Jaksamisia.

Yhteistyössä