vinkki
Hei ap älä sit vaan päästä autokauppaan sitä miestä yksin. Joillakin miehillä on pakko saada aina se uusin ja kallein bmw
No muistathan että laki kieltää miesten vapaanaolon ainakin taajamissa sekä kaupungissa. Mua henk koht ärsyttää että niitä miehiä sitten tulee tuolla ulkona sekä haistelemaan että nuoleksimaan ties mitä paikkoja.Miten te lenkkeilette?
Onko mies vapaana vai hihnassa?
Pitääkö kulkea vierellä vai saako haistella puskia ja tervehtiä vastaantulijoita?
Annatteko vieraan silittää kilttiä miestä?
Otatteko miehen tiukkaan liekaan jos tulee toinen mies vastaan?
Mulla ärsyttää se nylkytys ja humppaaminen..No muistathan että laki kieltää miesten vapaanaolon ainakin taajamissa sekä kaupungissa. Mua henk koht ärsyttää että niitä miehiä sitten tulee tuolla ulkona sekä haistelemaan että nuoleksimaan ties mitä paikkoja.
Eli tiukasti liekaan vaan ja kova koulutus.
Siis myykö ne muka auton miehelle vaikka veisin siltä kaikki luottokortit visoja myöten? :OHei ap älä sit vaan päästä autokauppaan sitä miestä yksin. Joillakin miehillä on pakko saada aina se uusin ja kallein bmw
Ehdottomasti kotimaiselta kasvattajalta, se nyt vielä puuttuisi että olisi ulkomailta hakittu.Onko kotimaiselta kasvattajalta? Paperit kunnossa ja silleen?
Moni on kuulemma ottanut sellaisen Espanjan löytö-miehen, siellä kuulemma ihan valtoimenaan vilisee niitä ja monesta on tullut ihan kunnon kotimies vaikka isosta tarhasta onkin tänne tuotu. Virosta ja Venäjältäkin saa, mutta ei kuulemma niin suosittuja kun nämä Espanjan tapaukset. Itse suhtautusin melko varovaisesti kuitenkin tuollaiseen tuontimieheen, kun ei voi yhtään tietää millaisia kokemuksia sillä raukalla on takana.
Joo kato ne osaa olla niin ovelia ne autokauppiaat. Joskus riittää pelkät henkkaritkin, se on vaan yks hujaus ku miehes on koeajanut sen uuden auton ja sit mennään...Siis myykö ne muka auton miehelle vaikka veisin siltä kaikki luottokortit visoja myöten? :O
Kyllä minulla vielä tulee PALJON opittavaa.
Eikös sijoituksessa ole tarkoitus tuottaa niitä jälkeläisiä muillekin? Eli mies on tavallaan lainassa tai sitten jos maksat sopivan hinnan kasvattajalle tai edelliselle perheelle saat pitää kokonaan.Hei onko teillä kellään sijotuksessa Miestä?
sehän oliski kiva jos itelle ei niitä jälkeläisiä enää haluais
Miten se käytännössä toimii?
Huoh, tarkoitin vaan että musta alkupää oli hillittömän huvittava ja loppua kohden jutut muuttuu väkisin väännetyiksi. Anteeksi huono kirjallinen ilmaisukykyni, mutta mä olenkin sisäsiittoinen häiriintynyt kiinanharjamies. Sun pitää vaan yrittää ymmärtää mua.Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26679930:nyt taisi osua ja uppoa.
Seki ois kauheen kiva. Sais ikeaanki aina seuraa eikä tarvis kuunnella sitä kitinää koko ajan.Mä itse asiassa haluun kesähomon.
Kannattaa vaan luikkia häntä koipien välissä mamman helmoihin ettei sustakin tuu sellasta kulkuria mikä kantaa kaikenmaailman kirput ja satiaiset kotio :x
Täällä on noita puumia liikenteessä, toiset kauheen arvaamattomiakin, saattaa lähetellä järkyttäviäkin kuvia tms :O
Veikkaan et oot salaa täällä kurkkimassa? Muista poistaa sivuhistoria ettei perjantai pulloa evätä :|