Mutta jos sulla on samallainen beba kuin Kimillä Ainakin olet paremman näköinen mitä hän.
Laita nyt ni mä pääsen nukkumaa Muuten taas missaan...Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26676968:Jos en saa unta niin saatan laittaakkin.
Meinaat sitten tukehduttaa miehen omenaan,, Joudut kyllä nyt panemaan sen bebabnkuvan tulemaan taikka en uskoOlispa mullaki sitä luokkaa, muttaku Nicki Minajin perä on paaaljo lähempänä ommaa.
No mutta sehän on sitten hieno peräsinOlispa mullaki sitä luokkaa, muttaku Nicki Minajin perä on paaaljo lähempänä ommaa.
Pah. Naamakuvat riittäköön. Mitäpä sitä todistelemaan ja pääasia, että itse on melkeen sinut sen kanssa.Meinaat sitten tukehduttaa miehen omenaan,, Joudut kyllä nyt panemaan sen bebabnkuvan tulemaan taikka en usko
Inhoan vaan, ko on peräsimen lisäksi purjeetki pullollaan, niin aina ollu semmonen vartalo, ettei näytä luonnolliselta. Noo, nytku on kuitenki nuita vararenkaita vyötäröllä, niin tasottaa kivasti vaikutelmaa. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26676982:No mutta sehän on sitten hieno peräsin
Mikäs sellaisen takamuksen kanssa on ollaPah. Naamakuvat riittäköön. Mitäpä sitä todistelemaan ja pääasia, että itse on melkeen sinut sen kanssa.
Ja minä väännä askelkyykkyjä yötäpäivää, että saisin jotain muotoa tähän lankkuahteriin. Tuollaisesta muodokkaasta ja naisellisesta pyllystä joudun vain haaveilemaanInhoan vaan, ko on peräsimen lisäksi purjeetki pullollaan, niin aina ollu semmonen vartalo, ettei näytä luonnolliselta. Noo, nytku on kuitenki nuita vararenkaita vyötäröllä, niin tasottaa kivasti vaikutelmaa. :kieh:
Noh, jokaisella parhaat puolensa. Ja kauneushan on katsojan silmissä + ainahan sitä tykkää sellaisesta, mitä ei itsellä ole. JA mikäs sinulla, kun noin kauniit kasvot! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26677004:Ja minä väännä askelkyykkyjä yötäpäivää, että saisin jotain muotoa tähän lankkuahteriin. Tuollaisesta muodokkaasta ja naisellisesta pyllystä joudun vain haaveilemaan
Ei oo ja no heko heko!Mutta jos sulla on samallainen beba kuin Kimillä Ainakin olet paremman näköinen mitä hän.