Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mäkkärin myyjä;26669872:Miksi pitää sotkea mäkkärissä? Miksi ei voi puhua kassaneidille nätisti? Miksi pitää hoputtaa, jos on odottanut 5 min ja näkee selvästi, että on hitosti ruuhkaa? Miksi sitä suolakurkkua ei voi ottaa itse pois hampparista, jos sillä on kiire? Mitä teette niillä mukeilla, joihin tilaatte pelkkiä jäitä? Miksi on niin vaikea maksaa se vesi, muille ihmisille ei tuota ongelmia? Miksi lapsenne eivät tottele, kiipeilevät ympäri ravintolaa ja häiritsevät muita? Miksi on niin vaikeaa näyttää henkkarit, jos kiertää kortin PIN-koodin? Miksi ette koskaan kiitä?
V*tuttaa!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja mäkkärin myyjä;26669872:Miksi pitää sotkea mäkkärissä? Miksi ei voi puhua kassaneidille nätisti? Miksi pitää hoputtaa, jos on odottanut 5 min ja näkee selvästi, että on hitosti ruuhkaa? Miksi sitä suolakurkkua ei voi ottaa itse pois hampparista, jos sillä on kiire? Mitä teette niillä mukeilla, joihin tilaatte pelkkiä jäitä? Miksi on niin vaikea maksaa se vesi, muille ihmisille ei tuota ongelmia? Miksi lapsenne eivät tottele, kiipeilevät ympäri ravintolaa ja häiritsevät muita? Miksi on niin vaikeaa näyttää henkkarit, jos kiertää kortin PIN-koodin? Miksi ette koskaan kiitä?
V*tuttaa!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja mäkkärin myyjä;26669873:Niin: ja kun SINÄ et tietenkään tee mitään yllämainituista, niin vielä yksi kysymys: Missä ne hyvinkäyttäytyvät romanit on? Olen ollut mäkkärissä töissä nyt 3 kk ja kertaakaan ei ole sellaista kassallani käynyt!!
Alkuperäinen kirjoittaja TYHMÄ KUIN SAAPAS;26670089:Mulle on vähän epäselvää, että mitä romanit on. Puhuvat kuitenkin suomea, onko teillä joku oma kieli? Onko romanit syntyneet suomessa vai tulleet tänne jostain? En muista et koulussa olis kerrottu näistä ollenkaan.
Voitko selittää jotenkin lyhyesti![]()