Mua alkaa Aina (!) ruikuttaa ku oon lähdös illalla baariin. Kai se johtuu jännityksestä...tai jostain . No ei oo kiva mennä ku et ekana baaris paskalle ja pikkuhousut iha ruskeet koko yön :/ kiva siinä sitte jonkun pojun kans treffailla
Repesin, hirnun ääneenKumpi nyt sitten olisi ollut nolompaa: se, että mies olisi havainnut sinun menneen vessaan paskalle vaiko se, jos hän olisi tullut romantiikka mielessään suihkuun kanssasi ja löytänyt sinut tunkemasta anakondaa viemäriin? :xmas:
Mää oikiasti kuolen tänne..Olimme seurustelleen miehen kanssa noin kuukauden verran kun mies osti auton. Auto oli hieno bemari ja mies oli kovin ylpeä siitä.
Lähdimme ajelulle ja melko nopeasti tunsin mahassa kuplintaa. Mies pysähtyi tankkaamaan autoa ja minä päätin käyttää tilaisuuden hyväksi ja päästää pierun.
Nooh, eihän se mikään pieru ollut, vaan väänsin siihen miehen uuden auton penkille kasan vetelää ripulia. Koitin nousta penkissä ylemmäksi ja laittaa mekon päällä olleen neuletakin imemään paskaa... Mutta kun nousin ripulia vaan tuli ja loppujen lopuksi kävi niin, että miehen tullessa autoon sisälle, se näki paskassa istuvan tyttöystävän
Meinasin kuolla tuolloin häpeään.
Jokainen, jonka tarinansa tänne laittaa, on varmasti kykyä nauraa omalle kokemukselleen. Kaikki huumori ei uppoa kaikkiin. Ja tosiaan, kyllä, joskus on mahdotonta pidättää, jos on kyse aivan vesiripulista. Joskus se saattaa tulla vaikka sinunkin eteen, että olet tilanteessa, jossa tuskanhiki helmeilee suloisesti otsallasi, kun lähimainkaan ei ole wchuussia.Luen näitä juttuja ihan haavi auki (eikä kyllä nauratakkaan) miettien, että miten terveille ihmisille voi tulla noin pakottavia tarpeita ulostaa?:O Itse olen useinkin ripurilla ja ihan samoin sitä silti pystyn pidättelemään kuin normaaliakin hätää, eli juuri niin pitkään kuin vain tarvitsee. Olen
luullut niin olevan kaikilla ja vain joidenkin erityisten suolisto-ongelmien kanssa sattuvan moisia kommelluksia.
On olemassa kahdenlaista kakkaa, ripulia tai ei: sellaista, joka voi odottaa eikä "hätyyttele" ja sitten sellaista, jota ei voi pidättää edes kaltaisesi "piukkapaikkainen" hieno nainen. Olen kokenut tämän itsekin enkä ole suolistovaivainen..ja parikymppisen "paikkojen" luulisi olevan kunnossa?Luen näitä juttuja ihan haavi auki (eikä kyllä nauratakkaan) miettien, että miten terveille ihmisille voi tulla noin pakottavia tarpeita ulostaa?:O Itse olen useinkin ripurilla ja ihan samoin sitä silti pystyn pidättelemään kuin normaaliakin hätää, eli juuri niin pitkään kuin vain tarvitsee. Olen
luullut niin olevan kaikilla ja vain joidenkin erityisten suolisto-ongelmien kanssa sattuvan moisia kommelluksia.
Harvoin nauran millekään jutulle ääneen, mutta nyt kyselee jo lapsetkin että mikä minua vaivaa. Olipa osuvasti ja hauskasti sanottu!Kumpi nyt sitten olisi ollut nolompaa: se, että mies olisi havainnut sinun menneen vessaan paskalle vaiko se, jos hän olisi tullut romantiikka mielessään suihkuun kanssasi ja löytänyt sinut tunkemasta anakondaa viemäriin? :xmas: