moniko juo aamulla kahvia ja miksi???

• Viestiketjun aloittaja "battery"
  • Ensimmäinen viesti
.....
No lisäaineisella ja sokerisella batteryllako se pitäisi korvata? Kahvissa on paljon terveellisiäkin aineita ja kyllä se mua ainakin piristää. Battery taas ei piristä. Eikä energiajuomissa ole kahvia enemmän kofeiinia.

lucifer
No lisäaineisella ja sokerisella batteryllako se pitäisi korvata? Kahvissa on paljon terveellisiäkin aineita ja kyllä se mua ainakin piristää. Battery taas ei piristä. Eikä energiajuomissa ole kahvia enemmän kofeiinia.
ja sitä paitsi en ole maistanut yhtään hyvänmakuista energiajuoma merkkiä, ne on kaikki ihan järkyttävän pahanmakuisia!

"minä"
Juon kahvia, sillä on ainakin psykologisesti piristävä vaikutus. Olen kuin NCIS:n Gibbs, kahvi on pyskologinen elinehtoni. Raskausaikana olen vähentänyt kahvinjuontia, mutta aamukahvi on silloin pitänyt saada.

"minä"
[QUOTE="battery";26654507]kyllä mä toimin :D nyttenki ollu viidestä saakka hereillä juotavan jugurtin voimin :D[/QUOTE]

Siis musta kyse on siitä, mihin kukakin itsensä opettaa. Siitä, millaisia aamurutiineja ja muita rutiineja luo. Mulla kahvi kuuluu pitkin päivää rentoumiseen ja työstä irrottautumiseen. Kuulun sellaiseen ammattiryhmään, jossa me "vanhat" ammattikunnan edustajat juomme kahvia "rauhoittuaksemme ja laskeaksemme verenpainettamme" (vaikka siis kahvi toimii todellisuudessa päinvastoin). Vastavalmistuneilla on sitten vesipullot, energiajuomat ja kaakaot. Juon usein illallakin kahvia rauhouttuakseni levolle.

Kepsis
Olematon kofeiinimäärä? No ei kai se piristä se pari kuppia jos niitä energiajuomia lipittää kuin limpparia... Kaikkihan tietää että mitä enemmän kofeiinia käytät sitä vähemmän se auttaa.

Huhhhuh
Kahvi on kamalaa pahanhajuista ja -makuista kuravettä. Säälittävää, jos päivä ei lähde käyntiin ilman mokomaa litkua. Muutama tuttu on ilman aamukahvia äkäinen kuin karhu jolle on tungettu sähkövatkain takalistoon pyörimään. Naurettavaa!

khvikissa
[QUOTE="battery";26654462]Eihän se oikeesti piristä, olematon kofeiinimääräkin.

Kahvi on pahaa. =)[/QUOTE]

energiajuomat ne asta myrkkyä ovatkin.
Itse juon joka aamu kahvia, opittu tapa joka alkoi 2vuotiana kun mummo juotti pulla sokeri kahvimössöä.
Ja kyllä nykyäänkin se aamukahvi edes pitää saada.

Yhteistyössä