johan tolla määrällä saa kusta koko yön :OAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26654470:Ilman kahvii ei herää, mä juon aamuisin n. 1,5 litraa kahviia ja päivällä 2-3 litraa, sekä illalla n. litran
ja sitä paitsi en ole maistanut yhtään hyvänmakuista energiajuoma merkkiä, ne on kaikki ihan järkyttävän pahanmakuisia!No lisäaineisella ja sokerisella batteryllako se pitäisi korvata? Kahvissa on paljon terveellisiäkin aineita ja kyllä se mua ainakin piristää. Battery taas ei piristä. Eikä energiajuomissa ole kahvia enemmän kofeiinia.
en mä juo energiajuomia. Kunhan heitin nikikseni tuon =)No lisäaineisella ja sokerisella batteryllako se pitäisi korvata? Kahvissa on paljon terveellisiäkin aineita ja kyllä se mua ainakin piristää. Battery taas ei piristä. Eikä energiajuomissa ole kahvia enemmän kofeiinia.
kyllä mä toimin nyttenki ollu viidestä saakka hereillä juotavan jugurtin voiminAamulla vaan on pakko saada kahvia. Ei toimi muuten.
Sama vika. Kofeiini on oikeasti aika paha huume. Äitini joskus lopetti kahvinjuomisen ja tupakoinnin, ja sanoi, että tupakasta oli paljon helpompi päästä eroon kun kahvista.Aamulla vaan on pakko saada kahvia. Ei toimi muuten.