[QUOTE="akka";26663147]Mä en näe mitään muuta todellista ongelmaa kuin sen että ap on vaan kyllästynyt elämäänsä.
Mitä pahaa siinä on jos vapaapäivinä nukkuu pidempään?
Tai jos viikonloppuna kumoaa muutaman kaljan, mitä pahaa siinä on?Et maininnut että mies siellä kännissä örveltäisi tai olisi mitenkään haitaksi.[/QUOTE]
[QUOTE="mä";26663226]öö siis vaikea sanoa, kun kukaan muu ei tiedä totuutta. Mikä on syynä miehesi "juomiselle" ja lasten kanssa tekemättömyydelle? Onko sinulla vain oma käsitys mitä muka miehen kuuluu tehdä? Mitä miehesi oikeesti haluaisi tehdä? Mahtaako miehesi olla kanssa kyllästynyt arjen pyöritykseen ilman teidän kahden keskeistä tekemistä? Oletko ottanut martyyrimaisesti roolin kaikkivoipaisesta äidistä alun perinkin ja miehesi on "tottunut" ettei tarvi tehdä mitään? Oletko ajatellut, että kaikkien mielestä ei tarvitse koko ajan olla lasten kanssa menossa, voi vaan elää rauhallista arkea kotona? Niin ja josko miehesikin on jo luovuttanut aikaa sitten, ettekä nyt kumpikaan viitsi tehdä mitään parisuhteenne eteen?
Kysymykseen jäisitkö vai lähtisitkö ei siis voi vastata kukaan muu kuin sinä! by the way, kyllä tuon ikäiset lapset jo pärjää sinun töissä ollessa keskenään...[/QUOTE]
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26663283:
kokemuksesta voin kertoa että tommonen elämäntapa (ja itsekkyys) vaikuttaa siihen mitä ajattelee toisesta, miten kunnioittaa, rakastaa, näkee toista. sitten kun tunteet alkaa viilenee eikä enää välitä siitä mitä toinen tekee niin voi olla aika hankalaa.
sitten tottakai jos tommonen ei haittaa niin eikai sitten oo ongelmaakaan. ap:ta selvästi haittaa.
Luultavasti olenkin kyllästynyt tähän elämään joka on ollut samanlaista koko ajan. Joo, oma moka, mitäs tuollaisen miehen otin.
Luultavasti olen kyllästynyt siihenkin että minä saan aina nousta lasten kanssa ylös enkä nukkua vähän pidempään vapaapäivänäni. Mies saa nukkua sekä la että su, minä vaan su. Tai saisin mutta minähän se olen joka nousee lasten kanssa. Onhan mulla viikolla vapaapäivä mutta kouluaikana saa herätä laittaan lapsia kouluun. Eikä 8-10 kaljaa molempina päivinä ole muutama. Ja jos sen ottamisen alkoittaa jo 4-5 aikaan aina. Eri asia jos ottaisi vaan 3 tai 4 ja aloittaisi myöhemmin. Aina pitää hakea se pieni humala. Eikä tuo ottaminen johdu mitenkään lapsista tai perhe-elämästä. Sen tiedän. Aina on alkoholi noin maistunut.
Ehkä mies vain on sen luonteinen ettei tykkää/halua lasten kanssa mitään tehdä.
Ehkä olen luullut että isät haluaa touhuta lasten kanssa ja tehdä kotonakin jotain muuta kuin vain olla.
Enkä kyllä haluaisi enkä ehkä uskaltaisi pitää kolmea noin "pientä" lasta kotona koko päivää.
Mutta täytyy keskustella miehen kanssa, eihän sitä muuten tiedä mitä ajattelee.