V
"vieras"
Vieras
Joo. Sitä ihanaa suomalaista peruspessimismiä. Mitään ei voi, mitään ei kannata jne. Maisemaa ei saa sääolosuhteineen samaksi kuin Italiassa tai muualla välimeren maissa mutta mitä sitten jos on mahdollista toteuttaa jotain unelmiensa mukaista?!
Onhan nyt Suomessakin herranjestas vaikka minkälaista maisemaa väliltä pelto-metsä. Vai ettekö siellä kehäkolmosen sisäpuolella sitä tiedä?
Tuo talo ei sinänsä ulkoa ole kovinkaan kummoinen noin peruspiirteiltään. Upeanhan tuosta tekee kokonaisuus, uima-altaineen. Ja vaikka sitä voisi käyttää vain muutaman kuukauden vuodessa niin olisihan se aivan mahtavaa? Ainakin mulle kelpaisi muovisen tai pumpattavan uima-altaan tilalle
Unelmat on tehty toteutettaviksi ja jos siihen vielä mahdollisuus on niin.. antaa palaa vaan!
Hienoa saada suomalaisen jäykkyyden keskelle jotain erilaista!
Minä en ole pessimisti, suomalainen enkä edes asu Suomessa enää. Minusta tuo talo ei vain kertakaikkiaan sovi suomalaiseen maisemaan. Sanoin vain rehellisen mielipiteeni. Ei siinä ole mitään pessimististä jos ei jostain pidä, vai mitä? Suomeenkin voi rakentaa upeita taloja, jotka sopivat suomalaiseen maisemaan, ja jotka heijastavat Suomea.
Unelmia saa toteuttaa, enkä ole mitään kommentoinut uima-altaasta. Voihan sellainen olla Suomessakin, vaikka se ei ehkä olekaan kovin käytännöllinen. Olen vain sanonut, että tuon tyyppinen arkkitehtuuri ei sovi mielestäni suomalaiseen maisemaan, varsinkaan jos se on keskellä peltoa.