Jotain sellaista me suunnitellaan Suomeen miehen kaa rakentaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aikasta ihana talo :heart: ja hyvin täältä löytyy rinnetontteja joihin voi rakentaa tuommosen. ei ehkä minkään kaupungin keskustassa mutta kauempana kylläki ;) Pari tuontyyppistä on tullu nähtyä ja ovat ihan järjestään kauempana taajamista, eivät näy edes tielle :)

Jos joku haluaa tuommosen rakentaa niin sou vot? Antaa rakentaa vaan, kyllä tänne taloja mahtuu :)

• Tykkää
Reactions: Ilona83
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;26637060:
Aikasta ihana talo :heart: ja hyvin täältä löytyy rinnetontteja joihin voi rakentaa tuommosen. ei ehkä minkään kaupungin keskustassa mutta kauempana kylläki ;) Pari tuontyyppistä on tullu nähtyä ja ovat ihan järjestään kauempana taajamista, eivät näy edes tielle :)

Jos joku haluaa tuommosen rakentaa niin sou vot? Antaa rakentaa vaan, kyllä tänne taloja mahtuu :)

Ei kai kukaan ole sanonutkaan, että ei saa rakentaa. Mutta kai sitä saa kommentoida, että tuollainen ei sovi Suomen maisemaan. Ei edes millekään pikkurinteelle.

[QUOTE="nainen";26637012]Tuleeko sun mies rakentaa mullekin talon 100 000e:lla? Heh. Eihän sillä edes saa talopakettia.[/QUOTE]

Siis kyllä hän voi rakentaa, mutta ota hän työstä osuutta:D. Tämäkin talo missä asumme , missä kokonaisuus pinta-ala 450m2+ autotalli 120m2 ja iso halli jotai 400m2 tai yli, teki mun mies+ kesäkeittiö, putarha ja muuta mitä pihalla meillä on, niin on hänen tekemä:). Se on hänelle kuin harrastus ja hänellä on ihme lahja käsissä tehdä jotain isoa ja hienoa. Suomessa joskus vielä 5v sitten hän teki monille asiakaille taloja, isoja ja pieniä ja nyt hän taas halua sen aloita, eli omat talopaketit. Se rakasta sen tehdä

[QUOTE="vieras";26637078]Ei kai kukaan ole sanonutkaan, että ei saa rakentaa. Mutta kai sitä saa kommentoida, että tuollainen ei sovi Suomen maisemaan. Ei edes millekään pikkurinteelle.[/QUOTE]

missä on monta peltoa, vois sopia:)

Siis kyllä hän voi rakentaa, mutta ota hän työstä osuutta:D. Tämäkin talo missä asumme , missä kokonaisuus pinta-ala 450m2+ autotalli 120m2 ja iso halli jotai 400m2 tai yli, teki mun mies+ kesäkeittiö, putarha ja muuta mitä pihalla meillä on, niin on hänen tekemä:). Se on hänelle kuin harrastus ja hänellä on ihme lahja käsissä tehdä jotain isoa ja hienoa. Suomessa joskus vielä 5v sitten hän teki monille asiakaille taloja, isoja ja pieniä ja nyt hän taas halua sen aloita, eli omat talopaketit. Se rakasta sen tehdä

Et taas tajunnut mitään. Ei 100m2 taloa rakenneta 100 000e:lla.

[QUOTE="nainen";26637604]EI sillä ole väliä, vaikka itse tekee, mutta tuolla summalla ei kyllä saa kuin ladon pystyyn. Kivitalossa rakennusmateriaalitkin maksaa enemmän.[/QUOTE] jos Suomesta ostaa;)

Aika pieni mun makuun ja aika lapsellinen. Meillä nyt jo melko 2 kerta isompi talo

Kerroppas Venakko mitä sä olet hommanut ihan sun omalla rahalla siis omalla työllä ansaitulla rahalla? Sä leventelet täällä ukkos rahoilla joista sä et ole ansaninnut senttiäkään. Loinen siis ja ilkeet haukkua sossun ja Kelan asiakkaita kun itse toimit samalla lailla periaatteessa. Sun elämisen siis maksaa ihan joku muu.

Kerroppas Venakko mitä sä olet hommanut ihan sun omalla rahalla siis omalla työllä ansaitulla rahalla? Sä leventelet täällä ukkos rahoilla joista sä et ole ansaninnut senttiäkään. Loinen siis ja ilkeet haukkua sossun ja Kelan asiakkaita kun itse toimit samalla lailla periaatteessa. Sun elämisen siis maksaa ihan joku muu.
Ihan joku muu. Se on minun aviomies. Sossu asiakkaana en ollut ikinä, sekä itselläkin jo melkein löytyy 2 uutta yritystä

Yhteistyössä