Kuka tässä on nyt oikeassa?ja kenen pitää tehä mitäki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arrr

Vieras
miehen veli sai lapselleen mummilta uuden taulu tvn että vies sitten mummille astianpesukoneen ja asentaa sen. noh, nyt sitten se pesti tuleekin mun ukolle ja se aikoo viedä 200kilsan päähän astianpesukoneen ja asentaa sen!!!kaiken lisäksi me ollaan menossa mökille ,auto on täynä tavaroita...niin mies päätti että käy mökillä 100kilsan päässä tyhjentään auton ja hakee sit täältä astianpesukoneen ja vie äitillensä!! mun mielestä väärin kun sen veljen se ois pitäny viedä ja kun sai sitä vasten sen tvn. ihan periaatteen vuoksi mua vituttaa,kun sen veljen se pitäs viiä kerran luvannutkin..ja me ei saada edes bensa rahaa ym tuosta!!! raivostuin äsken kun ukko soitti veljelleen että hän vie kun ei veljellä oo autoa millä viiä...

no onhan sillä auto mut sen akka oli lähteny tuulettan persettä johonkin rannalla niin ei nyt sit pääse viemään...saa kyllä luvan viiä myöhemmin,se muori ei ees tartte vielä sitä konetta... ihan sama vaikka tulleeki sukuriita...meitä ei aina käytetä hyväksi!

Toivottavasti se mummi sen astianpesukoneensa saa, se lienee tärkeintä. Jos se veljen vaimo ei ole rantaa kauempana autolla käymässä, niin kai ne sen koneen pääsee tämän päivän puolella sitten kumminkin viemään? Tai viimeistään huomenna?

Ihan periaatteen vuoksi ei mun mies sitä pesukonetta veisi, jos tuollainen tilanne meillä olisi! Juottaisin vaikka äijälle pari kaljaa tai upottaisin auton avaimet suohon! Itse olen nimittäin ihan kurkkuanimyöten täynnä sukulaisten ilmaiseksi auttamista!

Meillä on ihan sama tilanne miehen perheen kanssa. Miehen sisarukset on oikeita verenimiöitä ja ottavat kaiken hyödyn vanhemmistaan mutta kun niitä pitäis auttaa niin kukaan ei ole valmis tai sit ainakin pitää saada rahaa siitä hyvästä. Kun taas mies ei saa (tai ei edes halua/pyydä) vanhemmiltaan mitään ja joutuu koko ajan olla auttamassa yksin vaikka sisaruksia on useita. Miehen vanhemmatkin käyttävät poikaansa armottomasti hyväkseen ja jos meillä onkin joskus jotain menoa eikä mies pääse siltä seisomalta auttaa niin suututaan. Ja jos miehen pitää hakea jotain heille mikä maksaa niin ei saa ikinä rahoja takaisin vaikkei meillä sen enempää rahaa ole kuin heilläkään. Mä olen alkanut pistää kaikki summat ylös ja onneks mies on alkanut vaatimaan rahoja takaisinkin, kun kyse on kuitenkin tällä hetkelläkin useamman tuhannen velasta. Mutta kun pitää ostella näille muille lapsille ja lapsenlapsille koko ajan jotain niin ei voi velkoja maksaa pois.

Rupes taas ihan kiukuttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän;26634649:
Meillä on ihan sama tilanne miehen perheen kanssa. Miehen sisarukset on oikeita verenimiöitä ja ottavat kaiken hyödyn vanhemmistaan mutta kun niitä pitäis auttaa niin kukaan ei ole valmis tai sit ainakin pitää saada rahaa siitä hyvästä. Kun taas mies ei saa (tai ei edes halua/pyydä) vanhemmiltaan mitään ja joutuu koko ajan olla auttamassa yksin vaikka sisaruksia on useita. Miehen vanhemmatkin käyttävät poikaansa armottomasti hyväkseen ja jos meillä onkin joskus jotain menoa eikä mies pääse siltä seisomalta auttaa niin suututaan. Ja jos miehen pitää hakea jotain heille mikä maksaa niin ei saa ikinä rahoja takaisin vaikkei meillä sen enempää rahaa ole kuin heilläkään. Mä olen alkanut pistää kaikki summat ylös ja onneks mies on alkanut vaatimaan rahoja takaisinkin, kun kyse on kuitenkin tällä hetkelläkin useamman tuhannen velasta. Mutta kun pitää ostella näille muille lapsille ja lapsenlapsille koko ajan jotain niin ei voi velkoja maksaa pois.

Rupes taas ihan kiukuttaa!

joo meillä on justtiin ihan samalla tavalla....ärsyttää...ja tuokun vielä on lähössä sinne niin peruin koko mökkiloman ja kävin paiskaan tavarat autosta ulos niin mahtuu herran sitte laittaa se vitun kone sinne. soitan kaverille j alähdetään lasten kans sinne. ja laitoin kans viestin miehen veljelle että käskee sen akkansa tulla sieltä perseen liotus reissulta ja vie sen konee.. on kuulemma koko päivän rannalla kun on niin lämmin... lapsellista joo mut ärsyttää..AINA MEIIDÄN PITTÄÄ KAIKKI TEHÄ!

joo meillä on justtiin ihan samalla tavalla....ärsyttää...ja tuokun vielä on lähössä sinne niin peruin koko mökkiloman ja kävin paiskaan tavarat autosta ulos niin mahtuu herran sitte laittaa se vitun kone sinne. soitan kaverille j alähdetään lasten kans sinne. ja laitoin kans viestin miehen veljelle että käskee sen akkansa tulla sieltä perseen liotus reissulta ja vie sen konee.. on kuulemma koko päivän rannalla kun on niin lämmin... lapsellista joo mut ärsyttää..AINA MEIIDÄN PITTÄÄ KAIKKI TEHÄ!

Mä oisin varmaan toiminu ihan samalla lailla. Meillä tulee miehen kanssa usein riitaa sen vanhemmista. Kun mä en kestä sitä kun se ei voi sanoa EI ja pistää edes joskus meidät tai edes omat lapsensa vanhempiensa edelle mutta me tullaan muksujen kanssa aina kakkosena. Väittää ettei asia ole niin kun oon siitä sanonut mutta miks sit meillä ei isiä kotona paljon näy kun on vanhemmillaan koko ajan. Ja siis miehen vanhemmat ovat toinen alle 50 ja toinen sen 50 et ei ole ees mistään vanhuksista kyse vaan ihan terveistä työssä käyvistä ihmisistä.

Hetkeks aina unohtaa vanhempansa ku mä pakkaan mun ja muksujen kamat ja sanon että nyt hei oikeesti valitse, mutta aina se tilanne palaa samaksi jonku ajan kuluessa. Selittää syyksi ettei jaksa kuunnella sitten vanhemmiltaan, sisaruksiltaan ja kaikilta muiltakin valitusta ja vinkumista kun ei mene avuksi. Ja siis käy vanhempien luona tai niiden asioilla useita kertoja viikossa. Ja sanoo ettei me saada niitä rahoja niiltä koskaan takas jos ei mene. Joku raja vois kuitenkin olla.

Tiedän olevani välillä miehelle ilkeä koska näen kyllä itsekkin ettei se sinne haluaisi mennä ja kun puhelin soi niin ilme synkkenee jo valmiiksi. Mutta sanois sitten EI!!

Yhteistyössä