Ne oli hengenheimolaisia tai sielunveljiä tai mitä nyt sitten olivatkaan. Bob osas tsempata Amandaa ja ymmärsi sitä. Ei kai ne muuta.Mistä Bobin ja Amandan jutusta? :O
Ne oli hengenheimolaisia tai sielunveljiä tai mitä nyt sitten olivatkaan. Bob osas tsempata Amandaa ja ymmärsi sitä. Ei kai ne muuta.Mistä Bobin ja Amandan jutusta? :O
Aijaa No mä ajattelin että toki se tsemppaa ja ymmärtää kaikkia :xmas: Mutta googlettamalla kyllä löytyi tietoa, että niillä olis ollut "jotain". Mä en kyl huomannut mittään :ashamed:Ne oli hengenheimolaisia tai sielunveljiä tai mitä nyt sitten olivatkaan. Bob osas tsempata Amandaa ja ymmärsi sitä. Ei kai ne muuta.
No siinä tapauksessa voisi olettaa myös, että Dannylla ja Lizilla oli jotain:O Vai mikä sen vanhemman naisen nimi nyt olikaan....Aijaa No mä ajattelin että toki se tsemppaa ja ymmärtää kaikkia :xmas: Mutta googlettamalla kyllä löytyi tietoa, että niillä olis ollut "jotain". Mä en kyl huomannut mittään :ashamed:
Tosta ei muuten löydy mistään tietoa. Vihjailuja Bobin homoudesta kyllä löytyy.Mutta mitä Bobiin ja Amandaan tulee, niin mä kyllä luulin että Bob on miehiinpäin. Ja että ovat siis vain extra hyviä ystäviä Amandan kanssa.