Kesän nassukka kuvaketju

KiviakinKiinnostaa
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26622894:
Lärvää ei ilkeä laittaa mutta saatte kuhan. Olin tänään kolme tuntia järvellä ja saalina yksi vaivainen 40 senttinen kuha :|
Päästin senkin takaisin järveen kasvamaan.

Ollapa vaan isompi kuha.. :p
Muita mun lempparikaloja Suomen vesista on siika, ahven, muikku, nieria, jarvitaimen. Vaan kuha on lemppareista se "number one." Tuun parin viikon paasta Suomeen ja mokille kolmeksi viikoksi lasten kanssa niin saa taas heittaa verkot jarveen joka ilta. ai ai ai :)
 
Turkilmas
Täällä yksi, joka sai taas tänään itsetunnolleen aimo kolauksen. Kävin seulonnassa ja alkukartoituksen yhteydessä hoitaja kysyi multa, että tuleeko mulla vielä kuukautiset. What?? Ja just kun pääsin kuvittelemaan, että näytän ihan ikäiseltäni, prkl!

Niin että laittakaa te vaan, sirpsakat, kauniit, nuorekkaat ja kesäiset misulit niitä kuvianne, mä menen perhana potemaan vaihdevuosia :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kumipuu
Täällä yksi, joka sai taas tänään itsetunnolleen aimo kolauksen. Kävin seulonnassa ja alkukartoituksen yhteydessä hoitaja kysyi multa, että tuleeko mulla vielä kuukautiset. What?? Ja just kun pääsin kuvittelemaan, että näytän ihan ikäiseltäni, prkl!

Niin että laittakaa te vaan, sirpsakat, kauniit, nuorekkaat ja kesäiset misulit niitä kuvianne, mä menen perhana potemaan vaihdevuosia :D
Oisit sanonut sille, että hänen pitäs käydä SpecSaversilla.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi

Yhteistyössä