Oi, kaunis :heart:
Oi, kaunis :heart:
Hih, kiitosOi, kaunis :heart:
on hää kyl kaanis... näyttää onnelliselta parilta
variksenpesästä nyt ei paljoa kuvia olebooty, haluan lisää kuvia sun hiuksista! <3
Ollapa vaan isompi kuha..Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26622894:
Oisit sanonut sille, että hänen pitäs käydä SpecSaversilla.Täällä yksi, joka sai taas tänään itsetunnolleen aimo kolauksen. Kävin seulonnassa ja alkukartoituksen yhteydessä hoitaja kysyi multa, että tuleeko mulla vielä kuukautiset. What?? Ja just kun pääsin kuvittelemaan, että näytän ihan ikäiseltäni, prkl!
Niin että laittakaa te vaan, sirpsakat, kauniit, nuorekkaat ja kesäiset misulit niitä kuvianne, mä menen perhana potemaan vaihdevuosia
Se hoitaja oli kyllä aika nuori (ja mukava), joten kaipa mä näytin ikälopulta hänen silmissään . Kyllä mä muistan itsekin parikymppisenä miettineeni, että kolmekymppisenä sitä sitten nyplätään pitsiä kotona ja elämä on ohi.Oisit sanonut sille, että hänen pitäs käydä SpecSaversilla.
Booty on aikuinen.Mä oon koko ajan luullut, että Booty on nuori. Siis joku alle kolmekymppinen. Taidat olla nelikymppinen ? Siis kaunis olet, emmä sillä Enkä tiedä mistä on tullut edes mielikuva, että oot tosi nuori.
Kiitos Ainakin vähän hupsu mä olenBooty on aikuinen.
Ja hemmetin kaunis moinen - palstajuttujen perusteella ilmeisesti sisältäkin eikä vain ulkoa.