Tönt
1. 18h - ilokaasu ja epiduraali
2. 4-6h (en muista) - aquarakkulat
3. 3.5h - ilokaasu
4. 4.5h - ei mitään
2. 4-6h (en muista) - aquarakkulat
3. 3.5h - ilokaasu
4. 4.5h - ei mitään
Ensisynnytykset on yleensä pidempiä kuin sen jälkeen tulevat.Aika paljon muuten vaihtelua, kun on 16 tunnin synnytys ja sitten muutama syöksysynnytys! Ja miten olet ehtinyt saamaan epiduraalin kahden tunnin synnytykseen?! :O
Epiduraalista on jokin pikaversio, näin olen käsittänyt.sitä rupesin taasen tätä ketjua lukiessani miettimään, että miksi jotkut eivät ehdi saamaan epiduraalia tai spinaalia? Mulla on ollut kahdessa ensimmäisessä synnytyksessä niin, että kun olen sairaalaan päässyt niin olen ollut 9cm auki ja suoraan synnytyssaliin ponnistamaan ja silti olen saanut lääkkeen. Ja kyllä, ehtivät vaikuttamaan. tokassa synnytyksessä en tuntenut yhtään kipua ponnistusvaiheessa kun lääke vaikutti juuri sopivalla hetkellä.
Ohhoh! Miulla tehny tiukkaa noiden 35 cm päiden kanssa.ja kupoli 38 cm.
Minä olin kuopuksesta sairaalassa alle tunnin ennen tytön syntymää, hän alkoi syntyä siinä huoneessa missä alkutarkastus tehtiin. Ei kun pyörätuolilla synnytyssaliin, sängylle puoli-istuvaan asentoon ja ponnistamaan. Ei siinä ehtinyt edes ilokaasuun totutella.sitä rupesin taasen tätä ketjua lukiessani miettimään, että miksi jotkut eivät ehdi saamaan epiduraalia tai spinaalia? Mulla on ollut kahdessa ensimmäisessä synnytyksessä niin, että kun olen sairaalaan päässyt niin olen ollut 9cm auki ja suoraan synnytyssaliin ponnistamaan ja silti olen saanut lääkkeen. Ja kyllä, ehtivät vaikuttamaan. tokassa synnytyksessä en tuntenut yhtään kipua ponnistusvaiheessa kun lääke vaikutti juuri sopivalla hetkellä.