kahden ekan kuvan perusteella tää vois olla kyllä "kesän tissukka kuvaketjukin"
ei muutaku tisut tiskiin!kahden ekan kuvan perusteella tää vois olla kyllä "kesän tissukka kuvaketjukin"
Riippuu mielentilasta. Välillä onnistuu ja välillä ei tule hyvää kuvaa vaikka ottaisi sen 100 kuvaa...Onnistuuko noi otokset aina ekalla yrittämällä vai joudutteko ottamaan useamman kuvan? Mä voisin nimittäin poseerata tunti kaupalla kameran edessä enkä onnistuisi tuollaisia kuvia saamaan :snotty: En ole kateellinen, en ole kateellinen, en ole kateellinen
webbikameralla on helppo ottaa jos omistat sellasen, niin suosittelen!Onnistuuko noi otokset aina ekalla yrittämällä vai joudutteko ottamaan useamman kuvan? Mä voisin nimittäin poseerata tunti kaupalla kameran edessä enkä onnistuisi tuollaisia kuvia saamaan :snotty: En ole kateellinen, en ole kateellinen, en ole kateellinen
Niin sinäkinMulla löytyy blogista tuoretta kuvaa itsestäni joten en jaksa tänne linkitellä.
Kauniita olette niinku aina.
Tykkään vaikka en usko et susta huonoa kuvaa saisiRiippuu mielentilasta. Välillä onnistuu ja välillä ei tule hyvää kuvaa vaikka ottaisi sen 100 kuvaa...
Saa olla melkoinen webbikamera jos se saa musta ton näkösen Ja vielä tuollaiset tissit taiottuaAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;26622500:webbikameralla on helppo ottaa jos omistat sellasen, niin suosittelen!
saa niitäkin ja ollaan miehen kanssa aina räkätetty niille. Varsinkin kun vääntelen naamaani niin paljon.Tykkään vaikka en usko et susta huonoa kuvaa saisi
Need to see it to believe it :attn:saa niitäkin ja ollaan miehen kanssa aina räkätetty niille. Varsinkin kun vääntelen naamaani niin paljon.
:O Ei kai kukaan voi pitää tuota huonona kuvana? Eihän?
Mä oon koko ajan luullut, että Booty on nuori. Siis joku alle kolmekymppinen. Taidat olla nelikymppinen ? Siis kaunis olet, emmä sillä Enkä tiedä mistä on tullut edes mielikuva, että oot tosi nuori.
No itseasiassa katsoin, että siinä on Meg Ryan lääketokkurassa/viinahuuruissa ja mielialalääkkeiden pöhöttämänä... kerkesin jo miettiä, että onko häneltäkin lähtenyt mopo käsistä...:O Ei kai kukaan voi pitää tuota huonona kuvana? Eihän?