Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

miijane Oon kyl tietonen, et toi testi antaa väärää positiivista testiajan jälkeen, mut en oo ikinä nähny noin selvää positiivista tuntien jälkeen :O Jos toi ei meinaa raskautta niin sit kyl teet valmistajalle valituksen :kieh: On se nimittäin aika selkee positiivinen tulos. Nyt peukut pystyssä, et muihinkin testeihin tulis testiajalla kunnon viiva :)

UniQuePopPy Muistaakseni pari vuotta sitten kemiallisesta sain kanssa päiväpissasta vahvemman viivan ku aamulirusta :) On kyl sellanen olo, että tässäkään kierrossa en ole raskaana :/ Elokuussa eka käynti lapsettomuuslääkärille. Tavallaan toivon, et se plussa tulis ennen sitä. Ahdistaa lääkäriin meno ja ajatuskin siitä miten hitaasti kaikki etenee :/

Leo81 Ite en oo koskaan saanu noihin mitään viivanpaikkaa edes. Siitä on kyl varmaan vuosi kun noita olen viimeks tilannu, eli ne on voinu jotenkin muuttua siinä ajassa. Oon kans samaa mieltä, et kyl ne testit sit kahta punaista viivaa näyttää kun matkustaja on kyydissä :)

Kohta tekemään taas aamun eka testi :p Kamera valmiiksi vierelle :D
 
Noniin... nyt on taas kustu tikkuun (2)
Ensin tein Davidin ja ajattelin että vau siihen tulee jotain. Hain kauhiaa vauhtia kameran ja aloin kuvaamaan. No eihän toi kamera saanu mitään tallennettua. Sit se alko kuivumaan ja menin tekemään ebayn testin. Niihin 5 aikasempaan ei oo tullu testiajalla eikä sen jälkeen mitään viivaa ei edes viivanpaikkaa, mut tällä kertaa siihen alko piirtymään haaleaa viivaa jo 1-2 minuutin sisällä. No taas hain kameran ja koitin ottaa kuvaa. Ajattelin et kyl toi viiva jo kamerassa näkyy, mut paskat se mitään näy. No laitan nyt kumminki kuvia tulemaan.

Nii ja Davidin herkkyyshän on 10 ja ton ebayn 20. hassua et siin näkyis paremmin plussa.

Taidan kyl tehä viel yhen testin. pelkään vaan et noi oli vaan jotain viivanpaikkoja ja uuteen testiin ei tuu yhtään mitään.

David testiajalla
Aijaa.com - 10473038

Ebay testiajalla
Aijaa.com - 10473039

David kuivuneena
Aijaa.com - 10473040

Ebay kuivuneena
Aijaa.com - 10473041
 
MiiJane onhan niissä viivat varsinkin kun livenä kattoo, mut pelkään et ne on vaan viivanpakkoja.
Ei auta muuta kun testata uudestaan. Mä en ymmärrä miks mulla aina on niin kova kiire testata???
Ihan niinku se plussa johonkin häviäis jos ei testaa. Jos ylipäätänsä on plussa :D
 
Mä oon hätähousuna pissiny muut, niihin hailakkaa viivaa. Mulla on kemiallisen pelko, koska niitä on ollut enemmän kuin tarpeeksi.

Kai mä taas Prismasta haen testejä, kun menen rannalle. Mun piti toi eilinen vika testi jättää aamuun, mutta...
 
Täällä kanssa liian monta kemiallista takana, mut en mä näin aikasin oo koskaan mitään viivaa saanu eli jos nyt olis kunnon raskaus kyseessä nii viivat ainakin alkaa aikasin tulemaan :)
Mikä kiertopäivä sulla on menossa/dpo??

Jos nyt kokeilis vähän imuroida ja tekis sit taas testin :D tuun sit tänne ihmettelee sen kanssa :p
 
Viimeksi muokattu:
voisiko dpo 9 raskautua enää? ei varmaan todennäköistä.. tuli menkatkin sen jälkeen, emme yritä mut se viikonloppu pupuilu menetti kokonaan kontrollin ja mies laukesi niin monta kertaa paljaalla sisääni ja ulos että alko vähän jännittää mitä jos.

seksiä juhannuksena ja menkat alkoi sit 29.6 mutta olivat normaalia niukemmat.. voisin testaa ihan varmuuden vuoksi vaikka ensi viikolla? pupuiltu ei olla ennen juhannusta ja sitä edelliset menkat alko ehkä 30.5-1.6
 
Aijaa.com - 10474441

Eipä tämä hätähousu malttanu odottaa edes viikonloppuun...
Jos hedelmöittyminen on tapahtunut 15.6, niin siitä tulee tänään kuluneeksi 19 päivää eli 2 viikkoa ja 5 päivää. Testiinhän olisi siis pitänyt tulla tulos "Raskaana 2-3", mutta tuon tuloksen mukaan hedelmöittyminen on tapahtunut yli 3 viikkoa sitten? :confused:

Voikohan tuohon tulokseen jo luottaa, kun viimeisestä Pregnyl 2500IU tukipistoksesta kulunut 6 päivää? Mitä arvelette?
Tänään olisi rv 4+5.
 
Viimeksi muokattu:
Rakkaat ihmiset, mitä tarkottaa, kun pregchekkiin tulee toinen viiva mutta se on valkonen?! :O siis SELKEÄ valkoinen viiva, mitäköhän tuo on muilla tarkottanut? Tässä ketjussa taisi joku toinenkin laittaa kuvia tuollaisista...???
 
Rakkaat ihmiset, mitä tarkottaa, kun pregchekkiin tulee toinen viiva mutta se on valkonen?! :O siis SELKEÄ valkoinen viiva, mitäköhän tuo on muilla tarkottanut? Tässä ketjussa taisi joku toinenkin laittaa kuvia tuollaisista...???
Joihinkin testeihin sanotaan tulevan ns. haamu, jolla tarkoitetaan "näkymätöntä" viivaa tai viivaa joka on vähän vaaleampi kuin testin tuloksen lukemisalue. Tällä tarkoitetaan että missä testiviivan pitäisi olla, onkin "valkoinen" viiva tai "viivan paikka". Tämä haamu saattaa näkyä, kun testiä katsotaan oikein tarkkaan kirkkaassa valaistuksessa.
Havaittu "viivan paikka" on erisävyinen, koska testissä viivan kohdalla on eri reagoivaa ainetta kuin muualla testialueella. Erittäin tarkkaan katsottuna tämän kohdan voi erottaa testiltä hieman erisävyisen valkoisena "viivanpaikkana" tai "haamuna", sitä ei tule pitää positiivisena tuloksena ellei viiva värjäänny kontrolli-indikaattorin sävyiseksi. Positiivisesta tuloksesta ei voi erehtyä silloin kun sen saa, joten testiä ei ole syytä katsoa liian tarkasti.
Jos tuloksesi on "haamu", kannattaa testi tehdä uudelleen kahden päivän päästä. Tämä ongelma tulee esille enemmän erittäin herkkien raskaustestien kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: UniQuePopPy
Rakkaat ihmiset, mitä tarkottaa, kun pregchekkiin tulee toinen viiva mutta se on valkonen?! :O siis SELKEÄ valkoinen viiva, mitäköhän tuo on muilla tarkottanut? Tässä ketjussa taisi joku toinenkin laittaa kuvia tuollaisista...???
mulla tullut noita useita =/ tyhmä ominaisuus, mutta sillä myös aikoinaan haamujen haamun saanut kun plussasin edellisestä ja se oli selvästi muuta kuitenkin kuin viivanpaikka.
 
Miulla kans pari kertaa näyttänyt valkoista viivanpaikkaa ilman minkäänlaista väriä tarkoittamati mitään :( ! Tänään kuitenkin päätin uteliaisuudesta testata samalla testillä (tänään kp 7) sillä kuukautiset olivat täysin kivuttomat ja kesti pari päivää joka sai epäilemään valekuukautisia, sain kuitenkin haalean haamun, jossa oli sivussa punertavaa..? Ehkei kannata herätellä toiveita, mut mietityttämään jäi. Luulisi että olisi tässä vaiheessa jo näyttänyt selkeää plussaa, jos raskaus oli alkanut :) !
 
Ok, siis tuo oli tosi omituinen kun oli niin selkeä! Ei tarvinnut tihrustaa yhtään! Ja just kun aloin ottamaan puolentunnin päästä kuvaa moisesta outoudesta niin se oli muuttunut tämmöseksi! :O Ylempi testi on jo kuivunut ja tehty aamupissasta, siinäkin näkyi selkeä valkoinen palkki, mutta kuivuttuaan hävisi... Alempi iltapissasta ja toisessa reunassa palkkia näkyy punaista :confused: Ovis ei kumminkaan ole, koska kohdunsuu tiukasti kiinni ja tänään dpo7. Mä en oikein usko tuohon haamuun näin varhasilla päivillä?? Kun ei ennenkään ole näkynyt... Tulipas nyt tosi selkeyttävä vastaus tuohon testiin, saa miettiä päänsä puhki :D Ehkä se väri on seisahtanut osittain tuohon testialueelle ja tarrannu tuohon viivanpaikkaankin, kun kohta on vähän kuopalla tjtn...? :D

 
Helou helou! Sekoitanpas minäki nyt sitten tän(kin) kierron osalta lusikkani soppaan! :D Tänään olis kp 27/28-32 ja dpo:ksi veikkailisin 10 tai 11. Raskausoireita on vaikka minkälaisia (kuvitteellisia todennäköisimmin :p) Taitaa vaan menkkoja enteillä..mut anyway! Tein testin (PregCheck-puikkotesti siis kyseessä) ja haluan jakaa sen teidän viisaitten kanssa! :) Kuva on otettu testiajalla ja jotain siinä näkyy..? Mutta itse epäilen viivanpaikaksi, koska olen kumminki aiemmin raskauduttuani saanut selkeämmän viivan jo dpo10/11..Mutta tulipahan taas lempiharrastusta harjoitettua..eli testaamista! :LOL:

Aijaa.com - 10476221

Plussatuulia kaikille!!!
 

Yhteistyössä