Isältä meinas lähteä henki, oon huolesta sekasin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UniQuePopPy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiedän tunteen, itse meinasin tukehtua isoon karkkiin yksi päivä, onneksi poikaystävä tuli hakkaamaan selkää. Se tunne kun yskittää, oksettaa ja henkeä yrittää haukkoa samaan aikaan, ei ole miellyttävä.

[QUOTE="vieras";26594320]Ai, se muuttuu tuon nimiseksi, kun se tehdään itse itselle... Olen tähän asti kuullut puhuttavan vain Heimlichin otteesta... :xmas:[/QUOTE]

No katos pentele, olinkin hiukka väsy. Ihmettelin vaan että miten tää nyt on yhtäkkiä niin vaikea kirjoittaa. Väärä nimi ja väärin kirjoitettu. Se on sitä luovaa kirjoittamista?

Onkohan se ap:n isipappa jo ymmärtänyt hakeutua hoitoon, minuakin tuo keuhkokuume mietityttää.

ei ainakaan tänään :| tuossa se kävi lapsenlapsiaan katsomassa ja lähti kotiin tekee jotain hommia... Ilmeisesti meinas odottaa, että alkaa kuumetta tulemaan.

Kiitos muille, myötätunnosta... Pitää kyllä sanoa tosta sohvan käsinojan päälle hyppäämisestä... Isä on hieman taipuvaisempi vetämään henkeensä kaikkea ja niin on minullakin, mistäköhän tuokin johtuu... ??

ei ainakaan tänään :| tuossa se kävi lapsenlapsiaan katsomassa ja lähti kotiin tekee jotain hommia... Ilmeisesti meinas odottaa, että alkaa kuumetta tulemaan.

Kiitos muille, myötätunnosta... Pitää kyllä sanoa tosta sohvan käsinojan päälle hyppäämisestä... Isä on hieman taipuvaisempi vetämään henkeensä kaikkea ja niin on minullakin, mistäköhän tuokin johtuu... ??

:hug: Yritä viellä saaha isäs menemään lääkäriin, jos siellä keuhkoissa on jotain
ruokaa viellä, ni kyllä siinä on riskinsä.

Ootko kyselly niitä hälyttimiä mistään ?
En kyllä osaa kertoa mistä johtuu teillä molemmilla tuo alttius vetää henkeen.

niin... Kun keksis keinon, miten isä saisi sitten jotenkin jonnekin nopeasti yhteyttä... Mietin, että jos soittaa 112 eikä sinne saa sanottua oikeastaan mitään, niin miten ne siellä suhtautuu tuohon puheluun?? Kun mun 2vuotias soitti joskus vahingossa 112 ja löi luurin korvaan ennen kuin ehdin ite ottamaan puhelinta, niin eivät ainakaan takaisin soittaneet...

Aiheen vierestä ehkä, mutta kyllä niiden siellä 112 on (olisi) tarkistettava soittojen todenperäisyys ja ainakin meillä kun lapsi vahingossa soitti, soittivat takaisin ja tarkistavat onko oikeaa hätää.