mulle itselleni paljastu 3:tta ennen häitä että mies oli ihastunut työkaveriin.
Vieläkään en ole päässyt asiasta kunnolla yli (tosin häistäkään ei ole vielä kuin 10kk:tta)..
Olin mm hakenut miehen tän naisen luota kun olivat porukalla päätyneet sinne jatkoille virkistymis-illasta.
Mies kertoi "kiinni jäämisen" jälkeen että hällä ja tällä muijalla oli pitkään ollut kissahiiri leikkiä, mutta oli nyt tehnyt stopin tälle.
Näytti mulle mm facebook viestit missä sanoi että on menossa mm mun kanssa naimisiin ja haluaa olla mun kanssa. Mutta ei pysty unohtamaan tätä naista.
Sattuhan sen lukeminen. Sattu ihan pirusti.
Oltiin just vielä ennen häitä muutettu yhteen, ja olin oman asuntoni myynyt pois.
Onneksi tämä ko nainen ei enää ole yhteistyössä mieheni kanssa työnpuolesta eivätkä ole kuulema siviilissäkään tekemisissä olleet.
Luottamusta rakennetaan edelleen, mutta hyvällä mallilla ollaan kyllä jo
Mutta mitä vinkiksi sulle ap, niin puhu miehellesi. Sano että sä tiedät jo, ja kerro miltä susta tuntuu. Ei kai näissä asioissa mikään muu voi auttaa kun puhuminen ja puhuminen.
Se, että on ihastunut, ei kuitenkaan välttämättä tarkoita, että olisi mitään intiimiä tapahtunut. Ja kuten täällä jo on sanottu, ihastuksia tulee ja menee - myös parisuhteen aikana.
lisätään vielä sen verran että tota kissahiirileikkiä oli siis enempi vähempi ollut useamman vuoden ajan (jo ennen mun ja mun miehen tapaamista), Ei siis pelkästään sinä aikana kun ollaan miehen kanssa oltu yhdessö =)