E
"eskimo"
Vieras
Kirjoitin tänne viikonloppuna mm. siitä että mies tunnusti humalassa että on ihastunut yhteen naispuoliseen ystäväänsä. No seuraavana päivänä ei edes muistanut kuulemma kertoneensa minulle (en todellakaan olisi halunnut tietää!) ja vannoi minulle rakkautta ja sanoi että haluaa olla minun kanssani ja että ihastus ystävään menee kyllä ohitse. Meillä ollut lähiaikoina muitakin ongelmia ja nyt sitten vielä toi, ja minä olen ollut se joka on halunnut erota. Rakastan miestäni kaikesta huolimatta, mutta nyt minua painaa tuo tunnustus ihan liikaa. Miten pystyn jatkamaan tässä suhteessa, mies on kuitenkin vuosien ajan ollut todella hyvä kaveri tän naisen kanssa. Just tänään nainen soitti miehelle ja kysyi lähtiskö mies hänen kanssaan jonnekkin, olin jo hetkeks pystyny rauhottuu ton asian suhteen mutta nyt alko taas ahdistaan. Teenkö mä itsestäni ihan pellen jäämällä tähän suhteeseen?? Ehdotin jopa pientä taukoa että saatais molemmat selviteltyä ajatuksia mutta ei mies sitä kuulemma halua. Niin ja meillä on lapsikin.. mitä te tekisitte vastaavassa tilanteessa vai oletteko kenties ollut tällaisessa tilanteessa omassa suhteessanne? Ja sitten vielä että mun sydän särkyy joka kerta jos ja kun mies tulee tapaamaan tuota naista, mutta voinko mä kieltää miestä näkemästä pitkäaikaista ystäväänsä? että voi olla perseestä taas...