Mitä te tekisitte minun tilanteessani? (Mies ihastunut ystäväänsä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eskimo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eskimo"

Vieras
Kirjoitin tänne viikonloppuna mm. siitä että mies tunnusti humalassa että on ihastunut yhteen naispuoliseen ystäväänsä. No seuraavana päivänä ei edes muistanut kuulemma kertoneensa minulle (en todellakaan olisi halunnut tietää!) ja vannoi minulle rakkautta ja sanoi että haluaa olla minun kanssani ja että ihastus ystävään menee kyllä ohitse. Meillä ollut lähiaikoina muitakin ongelmia ja nyt sitten vielä toi, ja minä olen ollut se joka on halunnut erota. Rakastan miestäni kaikesta huolimatta, mutta nyt minua painaa tuo tunnustus ihan liikaa. Miten pystyn jatkamaan tässä suhteessa, mies on kuitenkin vuosien ajan ollut todella hyvä kaveri tän naisen kanssa. Just tänään nainen soitti miehelle ja kysyi lähtiskö mies hänen kanssaan jonnekkin, olin jo hetkeks pystyny rauhottuu ton asian suhteen mutta nyt alko taas ahdistaan. Teenkö mä itsestäni ihan pellen jäämällä tähän suhteeseen?? Ehdotin jopa pientä taukoa että saatais molemmat selviteltyä ajatuksia mutta ei mies sitä kuulemma halua. Niin ja meillä on lapsikin.. mitä te tekisitte vastaavassa tilanteessa vai oletteko kenties ollut tällaisessa tilanteessa omassa suhteessanne? Ja sitten vielä että mun sydän särkyy joka kerta jos ja kun mies tulee tapaamaan tuota naista, mutta voinko mä kieltää miestä näkemästä pitkäaikaista ystäväänsä? että voi olla perseestä taas...

no mun mielestä se on joko tai, sinä tai sitten pitkäaikaisten ystävien treffailu..joko päätätte jatkaa yhdessä uskollisesti ja ei mitään ihastusten tai "ystävien" kanssa treffejä kummallekaan.

Mulla on kokemusta, mies tunnusti ihastuksen työkaveriin.
Joka päivä se siellä työssä käy. ja mua alkuun ahdisti ja vitutti. Ajoittain vieläkin, muttaniin, tässä sitä ollaan.. En osaa neuvoa.

En ymmärrä miksi sitä ihastusta pitää ruokkia, ei kai se miehen ihastus mene ohi jos edelleen ollaan tiiviisti tekemisissä.
Joo, naiset ja miehet voivat olla kavereita ja plaa plaa mutta tuossa ollaan jo menossa sen rajan yli ja jos ei halua erota nyk. puolisostaan niin silloin pitää keskittyä sen suhteen parantamiseen ja laittaa kaverisuhde (ainakin toistaiseksi)taka-alalle.

En ymmärrä miksi sitä ihastusta pitää ruokkia, ei kai se miehen ihastus mene ohi jos edelleen ollaan tiiviisti tekemisissä.
Joo, naiset ja miehet voivat olla kavereita ja plaa plaa mutta tuossa ollaan jo menossa sen rajan yli ja jos ei halua erota nyk. puolisostaan niin silloin pitää keskittyä sen suhteen parantamiseen ja laittaa kaverisuhde (ainakin toistaiseksi)taka-alalle.

mies ei tänään lähtenyt näkemään tuota ystävää. mut en mä tiedä, miten helvetissä mä kestän enää yhtäkään soittoa, juttelua facebookissa, näkemisiä juhlissa tai muussa vastaavassa, mä haluan olla se ykkönen mun miehelle enkä tietää että sillä on semmoisia tunteita jotain toistakin kohtaan. voin myöntää että mullakin on ollut ihastus mutta se johtui puhtaasti vaan tän tyypin ulkonäöstä, en edes tunne koko ihmistä kunnolla, eikä olis tullut mieleenkään mennä sanomaan siitä miehelle. vittu kun en tiedä mitä tekis, oon niin ahdistunu tästä kaikesta.

ja just tota samaa mä sanoin miehelle seuraavana päivänä tunnustuksesta, että miks on pitäny "ruokkia" sitä näkemällä tätä ystävää tässä lähiaikoina (juomisen) merkeissä jos on kerran tähän tyyppiin ihastunut.

ja toi nainen on vielä sellainen kaikkien ihailema, miten helvetissä mä ikinä pystyn "kilpailemaan" semmoselle. pelkään sitä että jos nyt jään tähän joku päivä saankin sitten kuulla että mies lähteekin tän mukaan ja jättää meidät.

Eli siis mun pitäis kieltää miestä tapaamasta tätä ystävää enää, ja mitenköhän mies sen ystävälleen selittäisi. tuntuu niin typerältä tällaset kuviot, helpompaa ois ottaa ja lähteä ja kattoo pariutuuko ne vai haluaako mies todella olla mun kanssani. mutta lähteminen on niin vaikeeta, kun toista kuitenkin vielä rakastaa.

Minun mielipiteeni on, että ehto suhteen jatkamiselle on, että luopuu yhteydenpidosta ystäväänsä kokonaan. Poistaa siis puh. numeron ja facebookista ja jos sattumalta sattuu jossain tapaamaan, niin ok, mutta ei silloinkaan tarvi paitaa ja peppua olla, etenkin jos ovat liikenteessä isommalla porukalla. Ehdoton ei kahdenkeskisille tapaamisille. Ja jos jää kiinni että on selän takana tehnyt em. asioita niin se on sitten kerrasta poikki.
Jos mies todella haluaa jatkaa kanssasi ja korjata välinne, hän kyllä suostuu tällaiseen.

[QUOTE="äiti";26367135]Lähtisin tekisin lapsen hoidosta viikko-viikko sopimuksen,yh.ksi en suostuisi.[/QUOTE]Tyypillinen palstauhoaja ja kaappifeministi. Et lähtisi, takaan ja voin lyödä vetoa siitä.

Sanot miehellesi, että teidän avioliittonne vuoksi hänen on katkaistava ystävyyssuhde piste. Mies voi selittää sen toiselle naiselle, että hänen vapaa-aikansa menee perheen kanssa. Mieskin ymmärtää, kun ajattelee mikä on vaakalaudalla ja miltä hänestä tuntuisi jos sinä hengaisit oman ihastuksesi kanssa.

Ystävyyssuhteita tulee ja menee.

Kuinka kauan sinä ja miehesi olette tunteneet? Kuinka kauan miehesi ja tämä nainen on tuntenut?

Ainahan on joku syy miksi sinä olet nykyinen nainen ja hänen lapsensa äiti ja miksi se toinen ei ole. Ihastuminen avioliiton aikana johonkin toiseen on ihan normaalia. Ehdotan taukoa sinun miehesi ja hänen ystävänsä näkemisen välille. Sinustahan mies ei tahtonut taukoa? Nyt kannattais rakastua uudelleen teidän jos haluatte jatkaa. Hankkikaa lastenhoitaja viikonlopuksi ja menkää yhdessä jonnekkin? Tehkää samoja asioita mitä teitte ennen lasta ja aikana kun olitte vastarakastuneita. Viettäkää aikaa keskenään, perheenä. Jos ei auta, lusikat jakoon.

• Tykkää
Reactions: pia
mies ei ole kertonut kaverilleen tästä. minä ja mies ollaan oltu yhdessä 4vuotta ja kaverinsa kanssa ovat tunteneet jo ennen meidän suhdetta pidemmän aikaa. ja tiedän että ihastuminen on normaalia, mutta hitto kun sen piti mennä kertomaan, juurikin sen takia että mun sydän särkyy tästä lähtien joka kerta kun ne tapaa tai juttelee toisilleen. mä en ees oo ollut mustasukkaista tyyppiä mut tuntuu et tän jutun jälkeen tuun todellaki olemaan jos tähän jään.

Yhteistyössä