Mitä teillä tapahtuu?

• Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Koneella, juoppo vieressä ja penikat piirtää seinään, sai luvan kun en jaksa enää kieltää. Isoisä nukkuu sohvalla, mummo pyyhkii pöytää ja sisko iskee jotain jossain, lähti baariin ja tulee sitten kun tulee. Itsellä ei ole vaatteita päälä, isoisä tahtoo nähdä saunatakin alle. Peruslauantai.

Mies lähti nukkumaan, kissat nukkuu ja mie tässä palstailen viellä vähän aikaa, ei nukuta.
Mie oon yksin pimeessä. :snotty:

"..."
Mä dataan läppäri sylissä sängyllä, ei oo tullu koko päivänä tehtyä oikeestaan yhtään mitään - olin eilen piiiitkästä aikaa viihteellä ystävien kanssa ja se tuntuu olossa vieläkin :D mies tuhisee tossa vieressä, tänään oli sen vuoro lähteä viihteelle mutta tuli jo puol kympin aikoihin takas kotiin, kotona on kuulemmavaan niin paljon mukavampaa. Väsynyt juhlija :)

"nainen"
Lapset meni yökyliin, yksin vietän iltaa viinilasin, tv:n ja netin kanssa. Olis ollut kiva lähteä johonkin näin sinkkuna, mut eipä ole kavereita jotka olis lähtenyt ja yökyläilykin tuli niin yllättäen että ei ehtinyt soittelemaan ees kenellekkään. Ainut sinkkukaveri löysi itselleen miehen kolmisen viikkoa sit, ja itse vietän ekaa kesää sinkkuna 18v jälkeen...Täälähän se menee kotona..Mukavaa.

Nurse Jackie
No se on vähän AD/HD, ei kauheesti sylissä viihdy,
vaan pitää päästä lattialle vetää formulaa. :D

Yöllä kuulee kun se tap-tap-tapsuttelee lujaa juoksupyörässä.
Sitte se juoksee siitä pois ja ottaa vauhtia ja hyppää kyytiin.
Melkoinen yökukkuja teillä, luulen että itselläni taitaisivat yöt mennä pelkäksi valvomiseksi ihan vain siilin touhuja seuratessa :)

Yhteistyössä